Wanneer zie jij uberhaupt kinderen games of consoles kopen? Het blijven de ouders die zo'n ding aanschaffen. Pas vanaf een jaar of 15 gaat de jeugd zelf kopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk op 1 punt: Tis niet voor kinderen. Ik kan me geen kind voorstellen die een PS3 kan betalen. Als zelf Sony zegt dat hij te duur word voor een standaard huishouden.....![]()
GTA? Het merk playstation & een nieuwe Getaway.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer zie jij uberhaupt kinderen games of consoles kopen? Het blijven de ouders die zo'n ding aanschaffen. Pas vanaf een jaar of 15 gaat de jeugd zelf kopen.
Trouwens, als de PS3 echt zo duur wordt, dan vraag ik me af hoeveel ze in het begin gaan verkopen. Zeker als de 360 dan al een tijdje uit is en evt al een prijsverlaging tegemoet gaat zien
Blue-ray wat waarschijnlijk NIET de standaard word in de filmindustrie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 gaat waarschijnlijk 500 - 600 euro kosten. De PS2 verkocht alleen op de belofte van Final Fantasy X al genoeg om uit de oorspronkelijke R&D kosten te komen.
Ouders kopen een spelcomputer voor hun kids op basis van kosten. Ik weet het, ik heb in een speelgoedwinkel gewerkt als bijbaantje. "Meneer wat is de leukste spelcomputer voor onze zoon van 12?" "PlayStation" "Ah, maar die is 200 gulden duurder dan een Nintendo 64. Wij nemen de Nintendo 64." Om 1 week later te komen ruilen voor een Playstation, omdat ze geen spellen voor zichzelf konden vinden................
De PS3 kun je niet langer als console pur sang zien. Ik denk dat veel diensten die nu op de PSP zitten (streaming films, muziek) ook op de PS3 terug te vinden zullen zijn. Tel daarbij een zeer complete multimedia speler op (van alle standaarden in de wereld kan hij alleen geen SVCD, VCD en HD-DVD spelen), en je komt op een apparaat wat je niet speciaal voor je kinderen aan zult schaffen.
Dude, van de hardcore gamert kan een bedrijf als Sony echt niet leven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wel
De PS3 gaat een meer volwassen publiek aanboren. Waar Nintendo nog voornamelijk op kids mikt, en Microsoft nu op de casual gamer gaat, schuift Sony naar de hardcore gamert.
Daarnaast heb je met de PS3 waarschijnlijk de eerste Blue-Ray machine in huis.
En "you don't need videogames, they are for kids" bedoelt hij (waarschijnlijk) dat videogames geen basisonderdeel van je leven uit zouden mogen maken, als je volwassen bent. Gedurfd, maar realistisch.
Staat nog lang niet vast. Voor de consument maakt het geen flikker uit, zolang er maar 1 standaard algemeen geldig is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Blue-ray wat waarschijnlijk NIET de standaard word in de filmindustrie.
Sony is groot geworden met de Playstation omdat Nintendo enorme fouten maakten met de Nintendo 64.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:28 schreef Notorious het volgende:
Sony is groot geworden door ze zich op de casual gamers te richten... ze zouden gek zijn als ze dat niet zouden doen.
Sony had destijds echter directe concurrentie van de technisch superieure Sega Saturn, welke echter een zwakkere marketing kende...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sony is groot geworden met de Playstation omdat Nintendo enorme fouten maakten met de Nintendo 64.
Iedereen richt zich op casual gamers. Maar om dat te doen moet je natuurlijk allerlei 3rd party developers aanboord krijgen.Je gaat me toch niet vertellen dat Nintendo achter Microsoft en Sony liggen omdat ze liever concentreren op de kids? Of Microsoft alleen op racefans en shooterfans?
Wat heeft Nintendo dan fout gedaan bij de N64? Anders dan bij de nes of snes?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Ruzbeh het volgende:Sony is groot geworden met de Playstation omdat Nintendo enorme fouten maakten met de Nintendo 64.
De N64 had toch wel een serious lack of 3rd party publishers...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Wat heeft Nintendo dan fout gedaan bij de N64? Anders dan bij de nes of snes?
En daarom speel je non-stop BF2?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Steeven het volgende:
Next-gen gaat tegenvallen. Je las het hier als eerste! Ik vond deze generatie niet denderend, en hier gaan ze op door: betere graphics. That's it, ik verwacht weinig nieuws. Het wordt tijd dat de manier van spelen aangepakt gaat worden.
Dat vind ik ZO een bullshit. Voor een andere manier van spelen heb je geen next gen nodig, voor betere graphics wel. Bovendien vind ik dat de manier van spelen bepaald wordt door de software ontwikkelaar, niet door de nieuwe hardware. Nieuwe hardware STAAT voor betere graphics en meer mogelijkheden met betrekking tot multimedia integratie, verder voor niets. Next gen gaat helemaal niet tegenvallen, de developpers gaan hoogstens tegenvallen, en daar valt nog geen reet over te zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Steeven het volgende:
Next-gen gaat tegenvallen. Je las het hier als eerste! Ik vond deze generatie niet denderend, en hier gaan ze op door: betere graphics. That's it, ik verwacht weinig nieuws. Het wordt tijd dat de manier van spelen aangepakt gaat worden.
Ik wist niet dat de dev. bepaalt hoe een controller eruit zietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat vind ik ZO een bullshit. Voor een andere manier van spelen heb je geen next gen nodig, voor betere graphics wel. Bovendien vind ik dat de manier van spelen bepaald wordt door de software ontwikkelaar, niet door de nieuwe hardware. Nieuwe hardware STAAT voor betere graphics en meer mogelijkheden met betrekking tot multimedia integratie, verder voor niets. Next gen gaat helemaal niet tegenvallen, de developpers gaan hoogstens tegenvallen, en daar valt nog geen reet over te zeggen.
De devver bepaald toch hoe de gameplay zich lieert aan de controller? Controllers zijn NOOIT erg speciaal geweest. En ja, devvers kunnen enigzins de controller bepalen, als dat nodig is. Denk aan dansmatten, bongo's, lightguns. En met de standaard controllers is hartstikke veel te doen. Kijk naar MGS, waar je moest letten op wanneer je controller trilde, en weet ik veel wat. Het is zielig om te denken dat voor nieuwe gameplay nieuwe (standaard) controllers nodig zijn, want laten we wel wezen, er is in 10 jaar tijd, afgezien van wat extra knoppen eigenlijk nauwelijks wat veranderd, terwijl er op gameplaygebeid toch heeeel veel verschillende dingen te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de dev. bepaalt hoe een controller eruit ziet
En nieuwe hardware heeft geen betrekking op nieuwe gameplay?
*Wijst naar DSquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Rodie83 het volgende:
Voor een andere manier van spelen heb je geen next gen nodig, voor betere graphics wel.
Ik zou Halo toch niet graag met dezelfde controller doen als ik super mario bros 3 deed op de nes, en super mario bros 3 zou ik weer niet graag met de controler doen die je bij pong erbij kreeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Rodie83 het volgende:
De devver bepaald toch hoe de gameplay zich lieert aan de controller? Controllers zijn NOOIT erg speciaal geweest.
Of niet... vind het nu soms al redelijk vervelend als ik 10 minuten bezig ben om van N naar Z te reizen in GTA SA.quote:
Inderdaad. Met de NES hadden Nintendo denk ik gewoon geluk en de SNES had echt beter gekund. Ze deden gewoon hetzelfde met de N64 omdat ze dachten dat de SNES gewoon foutloos was ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:52 schreef YourMaster het volgende:
Alsof ze zo goed waren voor de 3rd party's bij de nes en snes. Toen hadden ze simpelweg een marktaandeel dat genoeg 3d party support zou garanderen.
MGS voor Gameboy is een geweldige titel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Met de NES hadden Nintendo denk ik gewoon geluk en de SNES had echt beter gekund. Ze deden gewoon hetzelfde met de N64 omdat ze dachten dat de SNES gewoon foutloos was ofzo.
Ik had het ergens gelezen.
*zoekt*
Pffff. Nouja het lukt niet maar ik had ergens gelezen dat bijv. doordat Nintendo 64 geen cdrom drive gebruikt (en dit is wel een domme zet omdat alle concurrenten gewoon voor cd gingen), dat Square-Enix hun Final Fantasy naar de Playstation werd verzet. En zo waren er nog veel meer domme fouten. Ik las ook dat Nintendo belachelijk strikt waren met de regels voor 3rd parties enzo. Metal Gear Solid op de Gameboy moest worden aangepast omdat er ergens in de verwezen werd naar iets met sigaretten ofzo, en dat mocht niet van Nintendo.Wtf. Dan kan je begrijpen dat geweld al helemaal niet mocht. Dus misschien dat Resident Evil op de Nintendo 64 zou komen als het niet voor deze regels waren. Op de Playstation mochten developers gewoon alles enzo.
Ik weet niet of er ook nog fouten waren gemaakt in marketing enzo maar dat gebeurde niet met de NES of SNES denk ik. Sony heeft denk ik ook nooit (grove) fouten gemaakt met marketing. Ik denk kwa marketing Nintendo een betere positie had omdat Nintendo gewoon een superbekend naam was (en nu nog steeds is) en Playstation was toen nieuw.
Kan wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
MGS voor Gameboy is een geweldige titel.
Ze waren ook al zo belachelijk bezig met restricties bij die twee vorige consoles, waar elke developer zijn spel volledig moest laten keuren door Nintendo én dan alsnog maar een beperkt aantal spellen mocht maken. Hier ging het goed. Pas toen er concurentie opstond, échte dus en niet sega, werd dat een probleem.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Ruzbeh het volgende: Ik las ook dat Nintendo belachelijk strikt waren met de regels voor 3rd parties enzo.
Ik weet niet of er ook nog fouten waren gemaakt in marketing enzo maar dat gebeurde niet met de NES of SNES denk ik. Sony heeft denk ik ook nooit (grove) fouten gemaakt met marketing. Ik denk kwa marketing Nintendo een betere positie had omdat Nintendo gewoon een superbekend naam was (en nu nog steeds is) en Playstation was toen nieuw.
Reden voor mijn keuze niet meer te gaan voor PS3, is dat ze deze 10 jaar willen erin houden... Veel te lang... Daarnaast ben ik niet zo enthousiast over de games op de PS2 only.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:56 schreef speknek het volgende:
Ik zou het ook weer niet zo vreemd vinden als de PS3 zo laag in interesse blijft. Iedereen weet wel wat ie ervan kan verwachten en uiteindelijk koopt elke casual gamer hem toch wel weer.
Nintendo loopt elke keer zo achter met keuzes, eerst waren ze te laat met cd's, toen waren ze te laat met online gamen en nu zijn ze te laat met HD tv ondersteuning. Ze zijn stom, dom en idd te arrogant omdat ze denken dat hun visie de beste is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Sony PlayStation is ontstaan DANKZIJ Nintendo?
Sony en Nintendo hebben samen gekeken of een CD-drive geen betere oplossing was voor de N64. Nintendo vond van niet, Sony vond van wel. Het schijnt zelfs dat in de directiekamers woorden zijn gevallenmet de strekking van "Dan brengen jullie toch je eigen console? Die duurt niet langer dan 1 jaar."
En aangezien Square op dat moment bezig was met FFVII voor de N64, uitgaande van een CD-medium, zijn ze noodgedwongen naar Sony overgestapt, omdat de 4 CDs van FFVII op minstens 8 cardridges zouden komen, en de FMVs niet perfect zouden streamen.
De rest is geschiedenis, Nintendo hield vol in z'n strene licentiebeleid, en Sony verwelkomde iedereen die een PS-game wilde maken. Naughty Dog (Crash Bandicoot) werd bij Nintendo geweerd omdat het beestje te ruig was. Ze lachen zich nu nog kapot op Sony HQ.........
Het was trouwens niet de eerste keer dat Nintendo met z'n strenge beleid op z'n snufferd ging. Klassiek voorbeeld is Mortal Kombat. Midway kreeg geen licentie voor dat spel omdat het te gewelddadig was. Na de recordomzetten in de arcadehallen, ging Nintendo toch overstag, op voorwaarde dat het bloed verwijderd zou worden.
Sega accepteerde MK zoals het was, en de Sega Megadrives gingen samen met MK als warme broodjes over de toonbank.
Je zou toch denken dat een ezel zich over het algemeen niet voor de tweede keer stoot aan dezelfde steen.........
noja, sony en online was ook bagger, hdtv wordt in nederland toch niet ondersteund en cd's konden toch alleen maar kapot gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo loopt elke keer zo achter met keuzes, eerst waren ze te laat met cd's, toen waren ze te laat met online gamen en nu zijn ze te laat met HD tv ondersteuning. Ze zijn stom, dom en idd te arrogant omdat ze denken dat hun visie de beste is.
Maar God, wat hou ik van Nintendo
Minimaal 128.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ben wel benieuwd wat ze gaan brengen met hun revolution................en hoeveel verschillende Mario's er dit keer uit gaan komen...........................
Volgens mij ging het over de Super Nintendo CD. De PS bestond al een tijdje toen de N64 uitgebracht werd (32bit -> 64bit).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Sony PlayStation is ontstaan DANKZIJ Nintendo?
Sony en Nintendo hebben samen gekeken of een CD-drive geen betere oplossing was voor de N64.
het was voor de snes als ik het goed hadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de Super Nintendo CD. De PS bestond al een tijdje toen de N64 uitgebracht werd (32bit -> 64bit).
Voor de rest heb je volkomen gelijk.
zegt ie ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was voor de snes als ik het goed had
Nou, dat kwam natuurlijk door de games en niet door de marketing. Als Nintendo zichzelf probeert te branden als een producht voor iedereen moet dat eerst met games gebeuren en dan pas met marketing imo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef YourMaster het volgende:En wie er de beste marketingpositie had weet ik niet. Had nintendo niet al veel meer het imago van kinderspeelgoed terwijl Sony zich in de markt heeft weten te zetten als ding voor iedereen. Ik heb het gevoel dat Nintendo nou een beetje hetzelfde gaat proberen te doen. De playstation is voor mensen die graag hoeren doodschieten, en Nintendo gaat zichzelf proberen te branden als een product voor iedereen.
Maar ik denk niet dat mensen zich zo snel laten overtuigen door Nintendo.
Ja, hallo. Inmiddels is Nintendo sterk veranderd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:21 schreef Notorious het volgende:
Nintendo was gewoon te arrogant. Met hun dreamteam onzin. Ze hebben een N64 game geweigerd van een developer omdat het niet goed genoeg was volgens hun. En de game was al af... tegenwoordig heten ze Rockstar North.
Dus mocht je je afvragen waarom GTA op alles komt behalve een Nintendo console dan is dat je antwoord. Rockstar North haat Nintendo vanwege hun arrogantie.
Je smilie versterkt je punt heus niet hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat vind ik ZO een bullshit. Voor een andere manier van spelen heb je geen next gen nodig, voor betere graphics wel. Bovendien vind ik dat de manier van spelen bepaald wordt door de software ontwikkelaar, niet door de nieuwe hardware. Nieuwe hardware STAAT voor betere graphics en meer mogelijkheden met betrekking tot multimedia integratie, verder voor niets. Next gen gaat helemaal niet tegenvallen, de developpers gaan hoogstens tegenvallen, en daar valt nog geen reet over te zeggen.
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
op het moment vind ik het weinig toevoegen aan een PC, die ik toch al heb.
mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking..
Nee, het heeft te maken met de idealen van Nintendo, die inderdaad toch een geweldvrij en familievriendelijk ding neer wilde zetten. Bloed weglaten uit spellen en grof taalgebruik weren is gewoon jezelf met een imago in de markt neerzetten. Mario schiet nou eenmaal geen hoeren neer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, dat kwam natuurlijk door de games en niet door de marketing. Als Nintendo zichzelf probeert te branden als een producht voor iedereen moet dat eerst met games gebeuren en dan pas met marketing .
Je kan ook uitleggen waarom.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking..
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:08 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de idealen van Nintendo, die inderdaad toch een geweldvrij en familievriendelijk ding neer wilde zetten. Bloed weglaten uit spellen en grof taalgebruik weren is gewoon jezelf met een imago in de markt neerzetten. Mario schiet nou eenmaal geen hoeren neer.
Moet dat nog?quote:
Hij bedoelt dat consoles niet beter zijn dan PCs kwa hardware en mogelijkheden, niet kwa hoeveelheid games erop komen, althans, zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet dat nog?.
Het feit alleen al dat meer dan 80% van de console games niet op de PC komen, zegt eigenlijk al genoeg....
Het gaat toch over games.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat consoles niet beter zijn dan PCs kwa hardware en mogelijkheden, niet kwa hoeveelheid games erop komen, althans, zo heb ik het begrepen.
ik vind van niet. ik koop een console niet voor een specifieke game, maar voor games in het algemeen. maar zolang spellen in het algemeen er beter uitzien op de PC, zie ik niet in waarom ik een console zou kopen. en ik snap niet waarom een console onder zou moeten doen voor een PC, qua graphics, en toch doen ze dat. Door de budget hardware die erin gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gaat toch over games.
Je koopt een console voor de games. Dan is enige (hardware) vergelijking met een PC toch compleet nutteloos.
Ach, ik was eerst ook PC-only.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik vind van niet. ik koop een console niet voor een specifieke game, maar voor games in het algemeen. maar zolang spellen in het algemeen er beter uitzien op de PC, zie ik niet in waarom ik een console zou kopen. en ik snap niet waarom een console onder zou moeten doen voor een PC, qua graphics, en toch doen ze dat. Door de budget hardware die erin gaat.
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind PC graphics er vaak zo nep uitzien door de hoge resolutie. Dan heb ik vaak liever het meer 'geblurrede' van consoles.
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef Cerbie het volgende:
En de hardware in een console heeft veel minder overhead, die kan best wat trager zijn om hetzelfde resultaat als een pc op het beeld te toveren
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zo
Vergeet je besturingssysteem ook niet wat voor een grote overhead zorgtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbindingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shit
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.
Ja het kan wel retescherp worden, maar dat kan op mijn flatscreen ook, alleen het gaat erom dat de computerbeelden dan niet per se realistischer worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welBizar scherp beeld, van 1 cm tot 100 m afstand en van elke hoek.
Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbinding
Doordat de graphics technologie beter word moeten developers meer tijd besteden aan het "groter en mooier" maken van hun games. Als ze daarna hun games ook nog eens to the limit moeten polishen zijn ze een hoop tijd & geld kwijt. Games worden daarom eerder gereleased en later dankzij Internet & HDD gepatched.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeld
Dat bedoel ik ook inderdaad. Op de Xbox is het perfect geregeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef Gamedemon het volgende:
dat patchen is zeker geen probleem, zoals het bij xbox gaat is het perfect.
zodra je live wil met een game die een patch nodig heeft staat er : This game needs updating press x now of iets in die trent en hij word automatisch gedownload , geinstaleerd en je kan zo weer spelen.
bij pc moet je meestal vrij veel moeite doen voor een patch, site zoeken, idioote wachtrijen uitzitten en dat soort onzin
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef P-Style het volgende:
En morgen begint het gesodemieter allemaal!
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
Niet echt netjes van Microsoft bedoel je. Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.
Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
bronquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet echt netjes van Microsoft bedoel je.Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.
Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofdDat is dus een groot probleem voor die FRS
Prey komt ook op de PC uit. Dat lijkt me toch echt een shooter om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Wat zijn nou echte leuke PC games die binnen nu en een jaar uitkomen? Een jaartje geleden waren er echt enorm veel shooters(HL2, Unreal, Doom3, FEAR) waar ik naar uitkeek maar nu niet echt meer
nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.
komop zegquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod op de XBox 360 eigenlijk zwaar tegen vallen en wat er in de toekomst aan zit te komen is ook niet bepaald indrukwekkend. Op de PS3 is dat wel wat anders....nu al. Van de Revolution valt nog niet zo veel te zeggen, behalve dat ik wel blij wordt van die controller![]()
FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggen
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
komop zegBij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
mij ook, terwijl ik in Delft dus wel positieve verhalen hoor van de winkeliers. Misschien een foutje in de bestellingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.
Hoeveel GAMEPLAY filmpjes zijn er al gereleased?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
Beetje gek.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.
Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn we snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
komop zegBij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
Waarom is RE5 eigenlijk een ps3 spel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn wel snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.
hetzelfde dus ook in Delftquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje gek.
Ik heb bij e-Plaze gepre-ordered.
Die hebben meer kits gekregen dan dat ze pre-orders hebben gehad. En ik weet al van 7 mensen die daar gepre-ordered hebben.
Nou noem er eens wat dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zijn er ZAT indrukwekkende titels die er op de X360 aankomen hoor.
zo uit mn blote hoofd:quote:
Blue Dragon, Lost Odessey, Kameoquote:
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.quote:
NG2 is nog steeds niet confirmed X360.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
zo uit mn blote hoofd:
Ninja Gaiden 2, Mass Effect, Oblivion, Forza 2, Halo 3, Fable 2
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :Squote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.
Wsl niet eerlijk verdeeld onder de filialen en teveel pre-orders aangenomen.
Ik zie niet in waarom MS hier de schuld van zou moeten zijn.
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :S
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
En niet te vergeten:
Jade Empire 2, GoW + dat project van de bedenkers van GTA (Kan effe niet op de naam komen.) en natuurlijk is PES6 al op de X360 nog voor de PS3 in Europa is.
ik stond erbijquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirt.
Sowieso ben jij echt de eerste die dit zegt. Zeker weer gehoord van je mannetje bij de FRS.
Nee, pes6 komt alleen op de next-genquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zal je wsl flink teleurgesteld worden.
jouw vergelijkingen slaan nergens op. Tekken was de eerste met een vechtsysteem als Tekken. en de vergelijking MGS met Contra en Bond slaat al helemaal nergens op. MGS is gebaseerd op de oorspronkelijke NES versie. Die uitkwam voordat Contra of Bond te spelen waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, pes6 komt alleen op de next-gen.
En je argumentatie mbt GoW slaat nergens op.
Tekken is een 3d versie van Streetfighter, MGS is een mix van Contra en James Bond.
Zo kan je nog wel ff doorgaan.
True that. Saaiste leveldesign OOIT.quote:Halo is gewoon een matige shooter.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
True That.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
MGS is de enige die ik interessant vind.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4
er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.
zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
Ik vond Fable een erg goeie game.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, jij vond Fable erg goed. Nuff sed lijkt me.
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee, de zogenaamde killer launchgames van jou dan.
Over nuff said gesproken.
Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.
Nuff sed![]()
Ik zal jou eens uit je verband rukken!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
Jongens, kijk uit dat julle deze topic niet uit z'n verband rukken!
quote anders even waar ik ze killer noemde. Ik noem launch titels die mij interessanter lijken dan de meuk die momenteel voor de X360 uitkomt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk..
Jij noemt het killer launch games terwijl er niets meer te zien is geweest dan wat pre-rendered filmpjes.
MotorStorm lijkt me idd wel ok, maar eerst gameplay filmpjesquote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4
er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.
zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
quote:High-Def: 360 and Revolution
Perhaps hi-def visuals aren't really such a HUGE deal after all, eh Matt? I read in the NFS:MW review for X360 that the game didn't look as dramatically improved as expected when run in 1080i or 720p. So perhaps if Revolution has good anti-aliasing capability, and can push a sufficient amount of geometry, high quality textures, lighting effects, etc. at a good framerate, it'll be enough to take techie's minds off the lack of HD support, as I'm sure Perrin Kaplan desires. What are your thoughts on this? Of course, HD support wouldn't hurt, but I'd rather have a smooth-running, graphically impressive 480p game than a hi-res 1080i one with choppy or subpar actual graphics.
Matt responds: This is a good question and a topic I've been meaning to address, especially now that I've had some time with Xbox 360 and its games. Before I go into it, though, first let me give you a little history. I picked up an Xbox 360 the night before it launched and have delved deeply into about 10 of the initial games, including everything from King Kong, Madden and Need for Speed to PGR, Kameo, Call of Duty 2 and Condemned. I've got everything running in 720p on a high-end 50" Panasonic plasma. I expect that I've put a fair amount of time into each game -- admittedly some more than others. I keep trying to get into Kameo, but damn it, I just can't. Meanwhile, I'm just about done with the single-player career mode in PGR and I'm a good chunk into Condemned.
Random shot of my plasma set up while playing Burnout Revenge on Xbox
There's really no point in beating around the bush: there is a clear, significant difference in both detail and clarity when the games are running in high-definition. This is not something that can be shrugged off as either marginal or inconsequential. It's just not. The added definition gained in higher resolutions is substantial and if you've got a television that can display HD content, you're really going to find yourself oohing and aahing at some of these 360 games in motion. I have been particularly impressed with PGR and Condemned in motion. PGR because it has sacrificed nothing in the jump to HD; the cars look outstanding, the race locations are visually unsurpassed, I've never seen a slicker in-car driving view, the sheer number of polygons being pushed (cars and huge city backdrops included) is mind boggling and it runs with a very smooth framerate. I normally hate racing with the in-car view. However, with PGR I simply refuse to race any other way because it's so well put together and in turn immersive. Condemned, meanwhile, is a convincingly atmospheric and eerie first-person title that oozes mood and looks fabulous.
I think there's a common misconception that because 360 and PS3 games run in HD that all resources are immediately evaporated. It's not true. These machines are designed with higher resolutions in mind and as PGR proves, gamers can get the added definition plus texture, lighting and particle effects without throwing framerates out the window. That's not to say that all developers will be able to pull it off, but neither have they been able to do so this generation. Need for Speed Most Wanted has a sluggish framerate on 360. But guess what? It runs worse on GameCube.
Some believe that because Revolution doesn't need to worry itself with the delivery of HD, it can instead output greater numbers of polygons, more fluid animations, more detailed lighting effects, and so on. That is true, to a certain extent. But to say that this somehow evens the graphical battlefield is flat out wrong. Xbox 360 and PlayStation 3 have more graphic horsepower than Revolution -- significantly more, according to some developer reports. Bearing that in mind, you're not likely to get Revolution games with graphics way better than the competitors minus high-definition textures. Instead, I think you're going to find that 360 and PS3 games do everything that Revolution ones do on a graphic level, except they also run in HD. So if you've got an HD setup at home, this puts Revolution at a noticeable disadvantage where visuals are concerned.
If you don't have an HD set, none of this is going to matter much. A funny story. When we first got our 360s in the office, we hooked one up to an HD LCD and started to play Condemned. We ran through about five minutes of the game and none of us were blown away by the graphics. A couple of us even said, you know, maybe Nintendo really is onto something -- these visuals don't seem to be that great of a leap over the last generation. Then, we figured out that we had forgotten to flip 360's video switch to HD out. We had been running everything in standard definition. People who pick up a 360 and play everything on a regular TV will absolutely not be as impressed as those who play their games in HD. It's a night and day difference. Incidentally, when we flipped the switch to HD out and rebooted the game, we were immediately taken aback at how crisp and clean the graphics were.
Revolution is the source of a really odd dichotomy for me. People can try to defend Nintendo's decision to cut HD until they're collectively blue in the face. I hear it all. Nobody has an HD television. They're too expensive. HD won't be a standard for a couple years. It goes on. The Big N's decision to stick with carts over CDs during the N64 era remains its biggest mistake, in my book. But its refusal to make Revolution an HD-ready console during an era when analog TVs are slowly being phased out comes in at a very close second. This shows an unparalleled lack of foresight and it's a decision that I think will ultimately come back and bite the company in the ass -- deservedly so.
And amazingly, in the very same breath I can honestly say with unflinching conviction that I am more excited about Revolution than I am PlayStation 3 or Xbox 360. The potential of the controller is practically limitless and it has me more hyped than any advancement in video resolution ever could. Which is saying something, really, since I'm a self-advertised graphics whore.
I know Revolution games are going to play like nothing else out there and I'm convinced that the controller is going to make some titles on other consoles feel positively dated. Watch it happen. If the peripheral delivers on its potential, once you play an FPS with the Revolution controller, going back and playing Halo 2 is going to feel like a stupid exercise in clunky design. On the same token, I know Metroid Prime 3 is going to look fantastic, even if it's only running in progressive-scan. But I'm not going to lie, either: I will always wonder how much better such a game might have looked were it running in high-definition, too.
Voor de mensen die dan pas een 360 komen er is geen probleem.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef chibibo het volgende:
Bovendien, wie is er over een jaar (of een half jaar zelfs) nog geinteresseerd in welke spellen er beschikbaar waren tijdens de launch?
Deze launch line-up kent heel veel middelmatige games en mist een echte topper (misschien dat PGR3 dat is, maar racegames boeien mij helaas niet). Daarom weet ik ook niet zo goed wat ik moet kopen en hou ik het denk ik maar bij Condemned.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef Retuobak het volgende:
Niet ge-wel-dig nee, maar das nog altijd one step up from volkomen bagger zoals bij de meeste console launches.
Dit past misschien wel beter in [High Definition Console Gaming] Deel 2!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef speknek het volgende:
Ik zet hem maar hier neer, omdat het eigenlijk over alle drie gaat (maar natuurlijk wel voornamelijk de revolution). Ik vind dat Matt namelijk wel gelijk heeft. Maar misschien meer voor de Amerikaanse en Japanse markt. True, dat zijn de belangrijkste, maar ik zie hier nog maar heel weinig mensen met HDTVs, ookal wordt het wel meer met al die platte LCD schermen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |