abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:00:59 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29428761
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:

Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:07:53 #202
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29428898
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind PC graphics er vaak zo nep uitzien door de hoge resolutie. Dan heb ik vaak liever het meer 'geblurrede' van consoles.

Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29429012
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:20:43 #204
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_29429120
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef Cerbie het volgende:
En de hardware in een console heeft veel minder overhead, die kan best wat trager zijn om hetzelfde resultaat als een pc op het beeld te toveren
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:23:28 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_29429168
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zo
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29429276
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.
Vergeet je besturingssysteem ook niet wat voor een grote overhead zorgt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29429309
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shit
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbinding
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:19:42 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29432617
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu wel Bizar scherp beeld, van 1 cm tot 100 m afstand en van elke hoek.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:24:54 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_29432730
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu wel Bizar scherp beeld, van 1 cm tot 100 m afstand en van elke hoek.
Ja het kan wel retescherp worden, maar dat kan op mijn flatscreen ook, alleen het gaat erom dat de computerbeelden dan niet per se realistischer worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:31:54 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29432891
En wat denk je wat er gaat gebeuren als je een 1080p game op een pal tvtje gaat spelen. Downscaling. De games worden alleen maar goed afgebeeld op de oorsprongkelijke resolutie waarvoor hij gebouwd is. Ik zie het als een Xbox game porten naar de PS2. Speelt het zelfde alleen ziet er minder uit.

Misschien heb ik het mis.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29432893
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbinding
Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeld
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:36:00 #212
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29432963
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeld
Doordat de graphics technologie beter word moeten developers meer tijd besteden aan het "groter en mooier" maken van hun games. Als ze daarna hun games ook nog eens to the limit moeten polishen zijn ze een hoop tijd & geld kwijt. Games worden daarom eerder gereleased en later dankzij Internet & HDD gepatched.

Jippie jippie next gen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:47:16 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_29433226
Ik zie het patchen meer als gevolg van het internet dan de verbeterde graphics. Pas bij de xbox is het op de consoles ook enigszins geintroduceerd. Nou heeft die ook wel de beste graphics, maar toch.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 03:15:38 #214
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29437631
dat patchen is zeker geen probleem, zoals het bij xbox gaat is het perfect.
zodra je live wil met een game die een patch nodig heeft staat er : This game needs updating press x now of iets in die trent en hij word automatisch gedownload , geinstaleerd en je kan zo weer spelen.
bij pc moet je meestal vrij veel moeite doen voor een patch, site zoeken, idioote wachtrijen uitzitten en dat soort onzin
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:02:31 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29440407
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef Gamedemon het volgende:
dat patchen is zeker geen probleem, zoals het bij xbox gaat is het perfect.
zodra je live wil met een game die een patch nodig heeft staat er : This game needs updating press x now of iets in die trent en hij word automatisch gedownload , geinstaleerd en je kan zo weer spelen.
bij pc moet je meestal vrij veel moeite doen voor een patch, site zoeken, idioote wachtrijen uitzitten en dat soort onzin
Dat bedoel ik ook inderdaad. Op de Xbox is het perfect geregeld.
pi_29440504
Try Guild Wars (PC), die update gewoon tijdens het spelen. Zonder dat je ook maar iets merkt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32723192
En morgen begint het gesodemieter allemaal!
pi_32723991
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef P-Style het volgende:
En morgen begint het gesodemieter allemaal!
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:04:40 #219
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32724012
Wat zijn nou echte leuke PC games die binnen nu en een jaar uitkomen? Een jaartje geleden waren er echt enorm veel shooters(HL2, Unreal, Doom3, FEAR) waar ik naar uitkeek maar nu niet echt meer
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32724021
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.
pi_32724059
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niet echt netjes van Microsoft bedoel je. Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:07:00 #222
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724066
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofd Dat is dus een groot probleem voor die FRS
The line is a dot to you!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:08:08 #223
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724098
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Niet echt netjes van Microsoft bedoel je.Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.
bron
pi_32724117
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef kepler het volgende:

[..]

Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofd Dat is dus een groot probleem voor die FRS
Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.
pi_32724199
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Wat zijn nou echte leuke PC games die binnen nu en een jaar uitkomen? Een jaartje geleden waren er echt enorm veel shooters(HL2, Unreal, Doom3, FEAR) waar ik naar uitkeek maar nu niet echt meer
Prey komt ook op de PC uit. Dat lijkt me toch echt een shooter om naar uit te kijken.

Ik vind het aanbod op de XBox 360 eigenlijk zwaar tegen vallen en wat er in de toekomst aan zit te komen is ook niet bepaald indrukwekkend. Op de PS3 is dat wel wat anders....nu al. Van de Revolution valt nog niet zo veel te zeggen, behalve dat ik wel blij wordt van die controller

Nee tot nu toe brengt next-gen (Microsoft) zeker nog niet wat ik ervan verwacht had.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:13:15 #226
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724225
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.
nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggen
  donderdag 1 december 2005 @ 13:14:50 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724273
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik vind het aanbod op de XBox 360 eigenlijk zwaar tegen vallen en wat er in de toekomst aan zit te komen is ook niet bepaald indrukwekkend. Op de PS3 is dat wel wat anders....nu al. Van de Revolution valt nog niet zo veel te zeggen, behalve dat ik wel blij wordt van die controller
komop zeg Bij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
pi_32724302
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:13 schreef kepler het volgende:

[..]

nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggen
FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.
pi_32724326
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:

[..]

komop zeg Bij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
  donderdag 1 december 2005 @ 13:18:06 #230
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724365
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
één demo-filmpje en één trailer, nou dat is veel

ik bedoelde trouwens speelbare games
  donderdag 1 december 2005 @ 13:18:50 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724380
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.
mij ook, terwijl ik in Delft dus wel positieve verhalen hoor van de winkeliers. Misschien een foutje in de bestelling
pi_32724387
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hoeveel GAMEPLAY filmpjes zijn er al gereleased? .
-
pi_32724411
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef kepler het volgende:

[..]

bron
Ik denk z'n grote duim .
-
pi_32724447
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

Beetje gek.
Ik heb bij e-Plaze gepre-ordered.
Die hebben meer kits gekregen dan dat ze pre-orders hebben gehad. En ik weet al van 7 mensen die daar gepre-ordered hebben.
-
pi_32724497
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:

[..]

Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn we snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.
pi_32724537
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn wel snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.
Waarom is RE5 eigenlijk een ps3 spel.
Waar slaat dat op? Overigens zijn er ZAT indrukwekkende titels die er op de X360 aankomen hoor. Maar jij verwacht een dikke launch line-up voor de ps3? .
-
  donderdag 1 december 2005 @ 13:26:13 #237
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724577
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Beetje gek.
Ik heb bij e-Plaze gepre-ordered.
Die hebben meer kits gekregen dan dat ze pre-orders hebben gehad. En ik weet al van 7 mensen die daar gepre-ordered hebben.
hetzelfde dus ook in Delft
pi_32724637
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

Overigens zijn er ZAT indrukwekkende titels die er op de X360 aankomen hoor.
Nou noem er eens wat dan.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:30:01 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32724675
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

zo uit mn blote hoofd:

Ninja Gaiden 2, Mass Effect, Oblivion, Forza 2, Halo 3, Fable 2
  donderdag 1 december 2005 @ 13:31:28 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32724719
quote:

[..]

Blue Dragon, Lost Odessey, Kameo
pi_32724778
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef kepler het volgende:

[..]

hetzelfde dus ook in Delft
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.
Wsl niet eerlijk verdeeld onder de filialen en teveel pre-orders aangenomen.
Ik zie niet in waarom MS hier de schuld van zou moeten zijn.
-
pi_32724799
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef kepler het volgende:

[..]

zo uit mn blote hoofd:

Ninja Gaiden 2, Mass Effect, Oblivion, Forza 2, Halo 3, Fable 2
NG2 is nog steeds niet confirmed X360.
Verder stuk voor stuk titels waar ik nou niet steil van achterover sla. Oblivion misschien, maar die kan ik ook op m'n PC spelen.
pi_32724822
En niet te vergeten:
Jade Empire 2, GoW + dat project van de bedenkers van GTA (Kan effe niet op de naam komen.) en natuurlijk is PES6 al op de X360 nog voor de PS3 in Europa is.
-
pi_32724832
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.
Wsl niet eerlijk verdeeld onder de filialen en teveel pre-orders aangenomen.
Ik zie niet in waarom MS hier de schuld van zou moeten zijn.
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :S
pi_32724879
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :S
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirt .
Sowieso ben jij echt de eerste die dit zegt. Zeker weer gehoord van je mannetje bij de FRS .
-
pi_32724889
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
En niet te vergeten:
Jade Empire 2, GoW + dat project van de bedenkers van GTA (Kan effe niet op de naam komen.) en natuurlijk is PES6 al op de X360 nog voor de PS3 in Europa is.
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.
pi_32724898
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirt .
Sowieso ben jij echt de eerste die dit zegt. Zeker weer gehoord van je mannetje bij de FRS .
ik stond erbij
pi_32724903
quote:

[..]

Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3? .
!
-
pi_32724945
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.
Nee, pes6 komt alleen op de next-gen .
En je argumentatie mbt GoW slaat nergens op.
Tekken is een 3d versie van Streetfighter, MGS is een mix van Contra en James Bond.
Zo kan je nog wel ff doorgaan .
-
pi_32724950
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
pi_32724960
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Eigenlijk wel.
pi_32724970
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
, , !
Noem 1 interessante game, en kom dan niet aan met DMC deel 7981268763 .
-
pi_32724984
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.
Dan zal je wsl flink teleurgesteld worden .
-
  donderdag 1 december 2005 @ 13:41:21 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32725015
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Oké, PS3 launch line up:

WipeOut, Ridge Racer, de gehele EA sports serie, en misschien een Tekken. Jottem, daar MOET ik een PS3 voor halen inderdaad
pi_32725075
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan zal je wsl flink teleurgesteld worden .
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.
pi_32725120
Maar goed, ik geef toe. Het is nog te vroeg om de XBox 360 af te vallen. Ik hoop wel dat ze tegen de PS3 launch tijd een betere line up hebben want anders heeft die voorsprong die ze tot nu toe hadden alleen maar tegen ze gewerkt.
pi_32725227
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, pes6 komt alleen op de next-gen .
En je argumentatie mbt GoW slaat nergens op.
Tekken is een 3d versie van Streetfighter, MGS is een mix van Contra en James Bond.
Zo kan je nog wel ff doorgaan .
jouw vergelijkingen slaan nergens op. Tekken was de eerste met een vechtsysteem als Tekken. en de vergelijking MGS met Contra en Bond slaat al helemaal nergens op. MGS is gebaseerd op de oorspronkelijke NES versie. Die uitkwam voordat Contra of Bond te spelen waren.

Zal ik nog ff doorgaan? DOA4 is DOA:U met opgefokte engine en nieuwe chars. Halo is gewoon een matige shooter. De enige reden dat het succesvol is, is het gebrek aan concurrentie. Met een PC-exclusive release had nu niemand meer geweten wat Halo ook al weer was.

Gotham? Gisteren kwam die langs op Gammo. Alleen maar lovende woorden. Begrijpelijk, aangezien op de aftiteling stond "Dit programma is mede mogelijk gemaakt door Microsoft". Ik heb PGR3 gespeeld, en het enige wat ik kon uitbrengen was in het bereik van "is dit het nou." tot "wat een kut-besturing, die auto's zweven."

Het enige spel dat boeit op de X360 is Ninja Gaiden 2, en die is nog niet eens vastgesteld, omdat Team Ninja nog steeds niet vertrouwt op het feit dat MS zegt dat NG2 in HD-kwaliteit makkelijk op 9GB past.

Dus nee, ik zie nog geen killer-apps die mij boeien. Toen ik m'n PS2 kocht was dat om games als Zone of the Enders, GTA, Fantavision, Metal Gear Solid, Tekken en Devil May Cry.
Dat soort spellen mis ik gewoon op de X360. Een excuus om 400 euro neer te tellen als je et zo wilt noemen.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:52:26 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32725316
quote:
Halo is gewoon een matige shooter.
True that. Saaiste leveldesign OOIT.
pi_32725319
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
pi_32725378
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4

er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.

zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
  donderdag 1 december 2005 @ 13:55:33 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32725403
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
Dat sowieso
pi_32725444
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
True That.

Sterker nog, dat je nog het meeste plezier hebt aan je Revolution met ouderwets Super Mario Bros 3
pi_32725684
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:

er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.

MGS is de enige die ik interessant vind.
MotorStorm en KZ een killer launchgame? Op basis van dat FMVtje , !!
.
Nee.
-
pi_32725720
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.
Ik vond Fable een erg goeie game.
Wat is daar mis mee? .
-
pi_32725775
Contra was overigens eerder uit op de NES dan MGS, maar dat terzijde.
Een game als Q$ meets FF is sowieso nog niet op de markt. Helemaal niet met die graphics.
Nogmaals, als een tang op een varken slaat het. .
-
pi_32725801
Jongens, kijk uit dat julle deze topic niet uit z'n verband rukken!
pi_32725803
ah, jij vond Fable erg goed. Nuff sed lijkt me.
pi_32726374
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, jij vond Fable erg goed. Nuff sed lijkt me.
.
Nee, de zogenaamde killer launchgames van jou dan.
Over nuff said gesproken .
-
pi_32726430
Het is duidelijk dat SocialDisorder's console keus niet gebaseerd op games of kwaliteit is maar op console naam.
Wat kut om aan een merk gebonden te zijn zeg.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_32726489
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Nee, de zogenaamde killer launchgames van jou dan.
Over nuff said gesproken .
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.

Nuff sed
pi_32726554
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.

Nuff sed
Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk. .
Jij noemt het killer launch games terwijl er niets meer te zien is geweest dan wat pre-rendered filmpjes .
-
  donderdag 1 december 2005 @ 14:38:16 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32726568
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
Jongens, kijk uit dat julle deze topic niet uit z'n verband rukken!
Ik zal jou eens uit je verband rukken!
  donderdag 1 december 2005 @ 14:41:01 #273
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32726656
Ik koop geen 360, maar dat is niet omdat de launchtitels matig zouden zijn. Deze zijn imo juist super. Ik snap niet hoe mensen dat kunnen betwijfelen, met games als PGR3, CoD2, PDZ, Kameo... Dat zijn écht goede games waarvoor je een 360 koopt!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32727207
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk. .
Jij noemt het killer launch games terwijl er niets meer te zien is geweest dan wat pre-rendered filmpjes .
quote anders even waar ik ze killer noemde. Ik noem launch titels die mij interessanter lijken dan de meuk die momenteel voor de X360 uitkomt.

Maar als je zo bezig wilt blijven ik vind het prima, ik wens je veel plezier met het koelen van je voeding.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:12:04 #275
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32728679
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:

MotorStorm lijkt me idd wel ok, maar eerst gameplay filmpjes
Killzone 1 was nog minder dan een matige shooter
Eye-dentify, leuke gimmick (vergelijkbaar met Xbox Live Arcade qua gimmick-waarde)
BladeStorm nooit van gehoord
Ni-Oh nooit van gehoord
MGS4 niet mijn game

er is ook een lijst van 200+ games die in ontwikkeling zijn voor de 360

PS3 heeft dus voor mij een slechte line-up. Oftewel het is gewoon allemaal een kwestie van persoonlijke smaak

over die voeding: de PS3 zal eenzelfde soort voeding nodig hebben. Die Cell-CPU en GPU vreten ook een hoop stroom
  donderdag 1 december 2005 @ 16:17:09 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_32728817
Ik zet hem maar hier neer, omdat het eigenlijk over alle drie gaat (maar natuurlijk wel voornamelijk de revolution). Ik vind dat Matt namelijk wel gelijk heeft. Maar misschien meer voor de Amerikaanse en Japanse markt. True, dat zijn de belangrijkste, maar ik zie hier nog maar heel weinig mensen met HDTVs, ookal wordt het wel meer met al die platte LCD schermen..
quote:
High-Def: 360 and Revolution

Perhaps hi-def visuals aren't really such a HUGE deal after all, eh Matt? I read in the NFS:MW review for X360 that the game didn't look as dramatically improved as expected when run in 1080i or 720p. So perhaps if Revolution has good anti-aliasing capability, and can push a sufficient amount of geometry, high quality textures, lighting effects, etc. at a good framerate, it'll be enough to take techie's minds off the lack of HD support, as I'm sure Perrin Kaplan desires. What are your thoughts on this? Of course, HD support wouldn't hurt, but I'd rather have a smooth-running, graphically impressive 480p game than a hi-res 1080i one with choppy or subpar actual graphics.

Matt responds: This is a good question and a topic I've been meaning to address, especially now that I've had some time with Xbox 360 and its games. Before I go into it, though, first let me give you a little history. I picked up an Xbox 360 the night before it launched and have delved deeply into about 10 of the initial games, including everything from King Kong, Madden and Need for Speed to PGR, Kameo, Call of Duty 2 and Condemned. I've got everything running in 720p on a high-end 50" Panasonic plasma. I expect that I've put a fair amount of time into each game -- admittedly some more than others. I keep trying to get into Kameo, but damn it, I just can't. Meanwhile, I'm just about done with the single-player career mode in PGR and I'm a good chunk into Condemned.

Random shot of my plasma set up while playing Burnout Revenge on Xbox

There's really no point in beating around the bush: there is a clear, significant difference in both detail and clarity when the games are running in high-definition. This is not something that can be shrugged off as either marginal or inconsequential. It's just not. The added definition gained in higher resolutions is substantial and if you've got a television that can display HD content, you're really going to find yourself oohing and aahing at some of these 360 games in motion. I have been particularly impressed with PGR and Condemned in motion. PGR because it has sacrificed nothing in the jump to HD; the cars look outstanding, the race locations are visually unsurpassed, I've never seen a slicker in-car driving view, the sheer number of polygons being pushed (cars and huge city backdrops included) is mind boggling and it runs with a very smooth framerate. I normally hate racing with the in-car view. However, with PGR I simply refuse to race any other way because it's so well put together and in turn immersive. Condemned, meanwhile, is a convincingly atmospheric and eerie first-person title that oozes mood and looks fabulous.

I think there's a common misconception that because 360 and PS3 games run in HD that all resources are immediately evaporated. It's not true. These machines are designed with higher resolutions in mind and as PGR proves, gamers can get the added definition plus texture, lighting and particle effects without throwing framerates out the window. That's not to say that all developers will be able to pull it off, but neither have they been able to do so this generation. Need for Speed Most Wanted has a sluggish framerate on 360. But guess what? It runs worse on GameCube.

Some believe that because Revolution doesn't need to worry itself with the delivery of HD, it can instead output greater numbers of polygons, more fluid animations, more detailed lighting effects, and so on. That is true, to a certain extent. But to say that this somehow evens the graphical battlefield is flat out wrong. Xbox 360 and PlayStation 3 have more graphic horsepower than Revolution -- significantly more, according to some developer reports. Bearing that in mind, you're not likely to get Revolution games with graphics way better than the competitors minus high-definition textures. Instead, I think you're going to find that 360 and PS3 games do everything that Revolution ones do on a graphic level, except they also run in HD. So if you've got an HD setup at home, this puts Revolution at a noticeable disadvantage where visuals are concerned.

If you don't have an HD set, none of this is going to matter much. A funny story. When we first got our 360s in the office, we hooked one up to an HD LCD and started to play Condemned. We ran through about five minutes of the game and none of us were blown away by the graphics. A couple of us even said, you know, maybe Nintendo really is onto something -- these visuals don't seem to be that great of a leap over the last generation. Then, we figured out that we had forgotten to flip 360's video switch to HD out. We had been running everything in standard definition. People who pick up a 360 and play everything on a regular TV will absolutely not be as impressed as those who play their games in HD. It's a night and day difference. Incidentally, when we flipped the switch to HD out and rebooted the game, we were immediately taken aback at how crisp and clean the graphics were.

Revolution is the source of a really odd dichotomy for me. People can try to defend Nintendo's decision to cut HD until they're collectively blue in the face. I hear it all. Nobody has an HD television. They're too expensive. HD won't be a standard for a couple years. It goes on. The Big N's decision to stick with carts over CDs during the N64 era remains its biggest mistake, in my book. But its refusal to make Revolution an HD-ready console during an era when analog TVs are slowly being phased out comes in at a very close second. This shows an unparalleled lack of foresight and it's a decision that I think will ultimately come back and bite the company in the ass -- deservedly so.

And amazingly, in the very same breath I can honestly say with unflinching conviction that I am more excited about Revolution than I am PlayStation 3 or Xbox 360. The potential of the controller is practically limitless and it has me more hyped than any advancement in video resolution ever could. Which is saying something, really, since I'm a self-advertised graphics whore.

I know Revolution games are going to play like nothing else out there and I'm convinced that the controller is going to make some titles on other consoles feel positively dated. Watch it happen. If the peripheral delivers on its potential, once you play an FPS with the Revolution controller, going back and playing Halo 2 is going to feel like a stupid exercise in clunky design. On the same token, I know Metroid Prime 3 is going to look fantastic, even if it's only running in progressive-scan. But I'm not going to lie, either: I will always wonder how much better such a game might have looked were it running in high-definition, too.
pi_32729666
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat sowieso
Ja, dat krijg je als je weigert andere topgames te kopen omdat je een backlog hebt .
pi_32730374
Daggla doe is niet zo triest met je ge ! en ge !
Fable was trouwens een MEESTERLIJKE game

Maar Daggla kan helemaal niet weten of de PS3 een goede launch line-up heeft. Weet Kutaragi nog niet eens denk ik :x

Daarbij vind ik de 360 launch nou ook niet ge-wel-dig.
pi_32730481
Niet ge-wel-dig nee, maar das nog altijd one step up from volkomen bagger zoals bij de meeste console launches .
pi_32731966
Bovendien, wie is er over een jaar (of een half jaar zelfs) nog geinteresseerd in welke spellen er beschikbaar waren tijdens de launch?
pi_32732030
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef chibibo het volgende:
Bovendien, wie is er over een jaar (of een half jaar zelfs) nog geinteresseerd in welke spellen er beschikbaar waren tijdens de launch?
Voor de mensen die dan pas een 360 komen er is geen probleem.

Mensen die er nu een kopen vinden het misschien wat jammer
pi_32732056
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef Retuobak het volgende:
Niet ge-wel-dig nee, maar das nog altijd one step up from volkomen bagger zoals bij de meeste console launches .
Deze launch line-up kent heel veel middelmatige games en mist een echte topper (misschien dat PGR3 dat is, maar racegames boeien mij helaas niet). Daarom weet ik ook niet zo goed wat ik moet kopen en hou ik het denk ik maar bij Condemned.
pi_32733319
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef speknek het volgende:
Ik zet hem maar hier neer, omdat het eigenlijk over alle drie gaat (maar natuurlijk wel voornamelijk de revolution). Ik vind dat Matt namelijk wel gelijk heeft. Maar misschien meer voor de Amerikaanse en Japanse markt. True, dat zijn de belangrijkste, maar ik zie hier nog maar heel weinig mensen met HDTVs, ookal wordt het wel meer met al die platte LCD schermen..
Dit past misschien wel beter in [High Definition Console Gaming] Deel 2!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')