Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind PC graphics er vaak zo nep uitzien door de hoge resolutie. Dan heb ik vaak liever het meer 'geblurrede' van consoles.
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef Cerbie het volgende:
En de hardware in een console heeft veel minder overhead, die kan best wat trager zijn om hetzelfde resultaat als een pc op het beeld te toveren
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zo
Vergeet je besturingssysteem ook niet wat voor een grote overhead zorgtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbindingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shit
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.
Ja het kan wel retescherp worden, maar dat kan op mijn flatscreen ook, alleen het gaat erom dat de computerbeelden dan niet per se realistischer worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welBizar scherp beeld, van 1 cm tot 100 m afstand en van elke hoek.
Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbinding
Doordat de graphics technologie beter word moeten developers meer tijd besteden aan het "groter en mooier" maken van hun games. Als ze daarna hun games ook nog eens to the limit moeten polishen zijn ze een hoop tijd & geld kwijt. Games worden daarom eerder gereleased en later dankzij Internet & HDD gepatched.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ik heb met de spellen van tegenwoordig liever een systeem wat patches kan binnenhalen dan een systeem die dat niet heeft. De spellen worden niet bugvrijer naarmate de technologie zich steeds beter ontwikkeld
Dat bedoel ik ook inderdaad. Op de Xbox is het perfect geregeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef Gamedemon het volgende:
dat patchen is zeker geen probleem, zoals het bij xbox gaat is het perfect.
zodra je live wil met een game die een patch nodig heeft staat er : This game needs updating press x now of iets in die trent en hij word automatisch gedownload , geinstaleerd en je kan zo weer spelen.
bij pc moet je meestal vrij veel moeite doen voor een patch, site zoeken, idioote wachtrijen uitzitten en dat soort onzin
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef P-Style het volgende:
En morgen begint het gesodemieter allemaal!
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
Niet echt netjes van Microsoft bedoel je. Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.
Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de FRS in de buurt hebben ze 5 pre-orderkits verkocht. Ze hebben welgeteld 1 X360 binnen gekregen. Ik voorspel morgen een fanboy-oorlog.
bronquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet echt netjes van Microsoft bedoel je.Europa heeft in totaal zo'n 1,5 miljoen pre-orderkits verkocht. Er worden wel 300.000 van die pre-orders uitgeleverd.
Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Microsoft heeft al die mensen met een pre-orderKit een Xbox 360 beloofdDat is dus een groot probleem voor die FRS
Prey komt ook op de PC uit. Dat lijkt me toch echt een shooter om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Wat zijn nou echte leuke PC games die binnen nu en een jaar uitkomen? Een jaartje geleden waren er echt enorm veel shooters(HL2, Unreal, Doom3, FEAR) waar ik naar uitkeek maar nu niet echt meer
nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke FRS, MM, en welke winkel dan ook krijgt hiermee te maken. En ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: "Ga er mee naar Microsoft." Microsoft verzuimt voldoende te leveren.
komop zegquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod op de XBox 360 eigenlijk zwaar tegen vallen en wat er in de toekomst aan zit te komen is ook niet bepaald indrukwekkend. Op de PS3 is dat wel wat anders....nu al. Van de Revolution valt nog niet zo veel te zeggen, behalve dat ik wel blij wordt van die controller![]()
FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
nou de winkels waar ik ben geweest hebben ze genoeg Xbox 360 consoles, bij de Dixons in Delft hadden ze er 3 extra. Microsoft garandeert gewoon dat je met een pre-orderkit een 360 op de launchdag krijgt. Of de FRS bij jou in de buurt dan gewoon te weinig heeft besteld, of dat Microsoft een foutje heeft gemaakt kan ik natuurlijk niet zeggen
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
komop zegBij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
mij ook, terwijl ik in Delft dus wel positieve verhalen hoor van de winkeliers. Misschien een foutje in de bestellingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FRS besteld niet, krijgen van het hoofdkantoor geleverd, op basis van verhouding verkochte pre-orders tov geleverde X360s in distibutiecentrum. Lijkt me sterk dat Microsoft de grootste entertainment-retailer onderbevoorraad.
Hoeveel GAMEPLAY filmpjes zijn er al gereleased?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rubberducky demo en Metal Gear 4 waren ingame. Dat *kuch* sommige fanboys daar niet aan willen, snap ik wel......
Beetje gek.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus? Da's niet echt netjes van die FRS dan.
Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn we snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
komop zegBij de PS3 is er nog niks laten zien (ingame), is er nog geen Europese datum en zijn ook de launchgames nog niet bekend. Prima dat je de 360 line-up niks voor jou vind, maar zeggen dat die van de PS3 wel goed is slaat nergens op (er is nog te weinig bekend om daar ook maar iets over te zeggen)
Waarom is RE5 eigenlijk een ps3 spel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ok ik ben het met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen (op basis van wat er tot nu toe getoond is) dat de aangekondigde spellen toppers gaan worden. Maar op basis van ervaring en wat er van de tech demo's e.d. getoond is vind ik dat er zeker een stuk of 5 spellen zijn waar ik zeker naar uit ga kijken. Bij de XBox 360 is de line up die er nu is alles behalve indrukwekkend. Ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent anders zijn wel snel uitgepraat. En erger, ik zie ook weinig er aan komen wat eventueel indrukwekkend kan worden. Prey en RE5. En die laatste is eigenlijk een PS3 spel.
hetzelfde dus ook in Delftquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje gek.
Ik heb bij e-Plaze gepre-ordered.
Die hebben meer kits gekregen dan dat ze pre-orders hebben gehad. En ik weet al van 7 mensen die daar gepre-ordered hebben.
Nou noem er eens wat dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zijn er ZAT indrukwekkende titels die er op de X360 aankomen hoor.
zo uit mn blote hoofd:quote:
Blue Dragon, Lost Odessey, Kameoquote:
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.quote:
NG2 is nog steeds niet confirmed X360.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
zo uit mn blote hoofd:
Ninja Gaiden 2, Mass Effect, Oblivion, Forza 2, Halo 3, Fable 2
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :Squote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.
Wsl niet eerlijk verdeeld onder de filialen en teveel pre-orders aangenomen.
Ik zie niet in waarom MS hier de schuld van zou moeten zijn.
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :S
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
En niet te vergeten:
Jade Empire 2, GoW + dat project van de bedenkers van GTA (Kan effe niet op de naam komen.) en natuurlijk is PES6 al op de X360 nog voor de PS3 in Europa is.
ik stond erbijquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirt.
Sowieso ben jij echt de eerste die dit zegt. Zeker weer gehoord van je mannetje bij de FRS.
Nee, pes6 komt alleen op de next-genquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |