De laatste keer dat ik moest lachen, was maandag toen ik het formuliertje inleverde bij de woningstichting...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee mijn leven is altijd even leuk
Maar lachen kan altijd
pfffquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik moest lachen, was maandag toen ik het formuliertje inleverde bij de woningstichting...En nu..... nu..... Echt, één en al..... Overijssels Tranendal.....
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga slapen!
En een flinke vacuumvoor de liefhebbers!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga slapen!
En een flinke vacuumvoor de liefhebbers! Slaep lecker!
Ja, ik ook, maar dat is voor mij nog reden om te gaan slapen. Eerst even bijkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:Nou, nu echt weg, morgen nog rete-veel te doen
Welterusten allemaal
Kijk aan, het zonnetje in huis is er ook weer!quote:
*bevestigtquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
En NEE, Slimshady is geen kloon van mij..
Trusten Waxxer!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:Nou, nu echt weg, morgen nog rete-veel te doen
Welterusten allemaal
Ik denk het wel.quote:
Ik zit vooral in Grote Stress in verband met een Grote Deadline.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kijk aan, het zonnetje in huis is er ook weer!
Heeft deze dag je Grote_Verwachtingen ook weer kunnen waarmaken?
En je kunt zequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, d'r zijn opeens veel meer icoontjes! [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jaja, ik had het de eerste keer ook al begrepen. Ik leef intens met je mee en de rest vast ook.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is SlimShady een kloon van G_E..
Het is overduidelijk dat jij nog niet werkt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
het is een deadline, wat kortstondige stress betekent
Nee, das de verkeerde smiley.quote:
Dacht je dat studenten geen stress en deadlines hebben voor tentamens, werkstukken, scripties en meer van dat soort nuttige zaken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij nog niet werkt..
och hedde da ook weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
Waxxer er is niks mis met je lipjes hoor .... stomme kinderen hier![]()
![]()
Iemand heeft de nieuwe smilies die eik niet zo nieuw zijn ontdekt.quote:
feliciteer je mij ook over 2 maandenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef Blond19 het volgende:
er zijn wel veel mensen jarig steeds![]()
gefeliciteerd![]()
Ieder op z'n beurtquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
feliciteer je mij ook over 2 maanden
een tweeling !quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hyahah maar ik wil ook zoentjes van jouquote:
nee een kreeft, 13 juli ben ik jarigquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
een tweeling !
ik moet nog 2 maanden en 2 weken wachten !
kut ik kan niet tellen hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee een kreeft, 13 juli ben ik jarig
Alles op z'n tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hyahah maar ik wil ook zoentjes van jou
heb gehoord dat jij dat heel goed kan
Dat ligt eraan hoe lief je tegen me blijft doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iemand heeft de nieuwe smilies die eik niet zo nieuw zijn ontdekt..
ah wat lief, maar kunnen we niet trouwen ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef creno het volgende:
[..]
kut ik kan niet tellen hahaha
ik dus een maand en 2 weken
en ook kreeft
grrrrrrrrrrrrrrrrauw, dat is de kracht van de VLARPquote:
dat kan best hoor als JIJ je aanpastquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah wat lief, maar kunnen we niet trouwen ofzo
2 kreeften das oorlog
koppig, eigenwijs, perfectionistisch, stressig
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrauw, dat is de kracht van de VLARP
ach jah voor jou altijdquote:
quote:
quote:En ik vind het handig dat je nu gewoon op die smilies kunt klikken, in plaats van die lastige toetsencombinaties of weblinkjes die ik niet kan onthouden, omdat ìk ze niet de hele dag gebruik.![]()
Nee, dat was al duidelijk.quote:Het zijn trouwens wel tamelijk veel feestdagensmilies die in dit seizoen nog niet echt toepasselijk zijn.![]()
Maar daar zal ik me niet al te veel door laten tegenhouden.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:19 schreef Blond19 het volgende:
creno en blond19 sittin' in a three KISSING![]()
*ook meldt*quote:
Wie zingt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:19 schreef Excess_All het volgende:
trouwens offtopic, ben je nog op zoek naar de radio edit van so mutch love to give
onze kreeftachtige crenoquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Vlarp het volgende:
Wie moest dat nummer nou hebben eigenlijk?
Tweelingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz...
Ram![]()
Stier [afbeelding]
Tweelingen
Kreeft![]()
Leeuw![]()
Maagd![]()
Weegschaal![]()
Schorpioen
Boogschutter
Steenbok![]()
Waterman![]()
Vissen
Jammer, ik kan net niet voor allemaal iets bijpassends vinden..
En danquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tweelingen![]()
enis beter voor Schorpioen (gifstaart)
Ow en vissenblublub
Ja, die had ik ook al bedacht. (Dacht eerst aan rood als een kreef)quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tweelingen![]()
enis beter voor Schorpioen (gifstaart)
quote:Ow en vissenblublub
nou jaaaaaaaaquote:
zo rood als een kreeft.quote:
Owja, jij bent ook stier!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, dan wil ik [afbeelding] voor Stier..
Wat dacht je van deze:quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, dan wil ik [afbeelding] voor Stier..
Waarom doet die koe het niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Owja, jij bent ook stier!![]()
Daar ben ik wel voor, want }:O is eigenlijk een koe.
Nah, volgens recent onderzoek hebben homo's een vrouwenbreinquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Owja, jij bent ook stier!![]()
Daar ben ik wel voor, want }:O is eigenlijk een koe.
Afgemaakt wegens gekke koeienziekte? Geslacht? Verkocht? Verdwenen in verband met strengere EU-richtlijnen?quote:
Ah, echt iets voor G_E.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Loop hand in hand, kus erop los, be as queer as you want to be!!
Wat een overdreven dramaqueen geblaat toch weer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LIEVE MENSEN,
Homo's en Queers voelen zich niet langer veilig op straat.
Koe kapoet.quote:
Nee, homo's reageren op bepaalde stofjes in mannenzweet waar hetero's niet op reageren. Da's wat anders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, volgens recent onderzoek hebben homo's een vrouwenbreindus wat maakt het uit.
.
Breuls! De koe doet het niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Afgemaakt wegens gekke koeienziekte? Geslacht? Verkocht? Verdwenen in verband met strengere EU-richtlijnen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Homo's en Queers
Ik stuur alleen maar door hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een overdreven dramaqueen geblaat toch weer..
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...quote:
ik hou niet van orgies, en ik ben alleenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van de Amsterdamse Nachtburgemeesters:
oproep tot mega-orgie op het leidscheplein
Niemand heeft dat in het Nederlands verzonnen. Het is Engels, bladgroente.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:44 schreef Andyvie het volgende:
Net zoiets als gay's. Wie dat woord in het Nederlands heeft verzonnen
drama queen meld zichquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een overdreven dramaqueen geblaat toch weer..
Het is dan ook Engels, lieve Andyvie. Misschien verklaart dat het een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:44 schreef Andyvie het volgende:
Net zoiets als gay's. Wie dat woord in het Nederlands heeft verzonnen
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruiktquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand heeft dat in het Nederlands verzonnen. Het is Engels, bladgroente.
Mja, maar gebruik het dan in het Engels! Vernederlands het niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is dan ook Engels, lieve Andyvie. Misschien verklaart dat het een beetje..
Of spreek jij het altijd uit met een harde G enzo? Ggggaais?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...
Ach, welnee, ik geloof nooit dat dat zal gebeuren voor een lief klein koetje }:Oquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...
Het staat gewoon in Van Dale.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruikt
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruikt
Ik heb het eik altijd al een stomme kutkoe gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, welnee, ik geloof nooit dat dat zal gebeuren voor een lief klein koetje }:O
En jij zou het dan met een zachte g doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!.
Geejs..
.
O, Fijn is datquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het staat gewoon in Van Dale..
[knip]
Inclusief zachte ggggeejs en harde kkkgeejs?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!.
Geejs..
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En jij zou het dan met een zachte g doen..
Cheees..
"Mam, ik moet je wat vertellen. Ik ben Cheej!"
"Ach, lieverd, waarom wil je nou opeens Gé heten? Wat is er mis met Beavke?"
*proest*quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
En ik noem mezelf Géquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
"Ach, lieverd sjatteke, waarom wil je nou opeens Gé heten? Wat is er mis met Beavke?"
Ocherm Geeke toch.quote:
T.A.F.K.A.B.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben gewoon Andy aka Andyvie aka bladgroente
Ja best. Ik heb nog 2 minuten over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:03 schreef Vlarp het volgende:
neuken?
Join the queuequote:
voor ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:04 schreef SlimShady het volgende:
zijn er nog vrijwilligers in de zaal?
rijst plukken denk ik.quote:
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat E_A mij kent?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:10 schreef Excess_All het volgende:
[..]
andijvie is lief, echt trouw materiaal
tja lieverd weet je niet meer van die affaire op aruba, achter een strandhuisjequote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat E_A mij kent?![]()
@Vlarp: Truste!
It wasn't me!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:13 schreef Excess_All het volgende:
[..]
tja lieverd weet je niet meer van die affaire op aruba, achter een strandhuisje
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:13 schreef Excess_All het volgende:
[..]
tja lieverd weet je niet meer van die affaire op aruba, achter een strandhuisje
SSSSSSSSTTTTTquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik wist het!!
Stille wateren... hebben lange bladeren ofzo..
Dat zal vast wel lukkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:33 schreef creno het volgende:
dankje andyvie
hopelijk krijg ik mijn ogen makkelijker dicht dan deze poes
[afbeelding]
Ik voel met je mee.quote:
Vlarp en Creno zijn beiden niet slaafsquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Je vindt de juiste man heus wel. Die zal voor je klaar staan en alles voor je doen.
Gelukkig. Keep the spirit alive.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:
Benen scheren is niet leuk.
Vriendje die Starwars zit te spelen ook niet echt.
Maatjes die niet online zijn ook niet.
Maar ik ben toch best happy
OWWwwwwwwwwwquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom is de mijne overgeslagen van de week... nouja door een aantal niet
@ blub, profi
Ik ook over 3 uur. Eerst tv kijken nuquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iK GA SLAPEN :w
TV?! op dit tijdstip?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:45 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ook over 3 uur. Eerst tv kijken nu![]()
Waarom niet? Het is de spannendste serie van vandaag (als in 'heden').quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:48 schreef wonderer het volgende:
Lost is op TV maar dat volg ik niet.
Eerste zoveel delen gemist. Dan helpt het niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de spannendste serie van vandaag (als in 'heden').
Uit eten met mijn ouders. Verder weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:56 schreef SlimShady het volgende:
@wonderer
Wat staat er voor morgen op de planning? Of is dat privé?![]()
Gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit eten met mijn ouders. Verder weet ik het ook niet.
Wel raar. Met BRad en mijn ouders uit etenquote:
Ben je dan niet uit huisquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel raar. Met BRad en mijn ouders uit etenNet alsof ik al helemaal het huis uit ben enzo...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:06 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik ga over vier weken weer terug
Maareh, lost is afgelopen dus ik ga leuke dingen doen, doei!
alle 250 gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 07:34 schreef petre86 het volgende:
ik wilde gaan slapen..
maar ik mòet al die fokke en fok!ke dingetjes zien![]()
wie heeft mij verradenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:50 schreef Yoppie het volgende:
mogguh ookenne... nog gefeliciteerd (ik las zoiets hier)
Tijd voor![]()
Ik wilde net vragen waar de taart bleefquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wie heeft mij verraden![]()
naja taart voor iedereen dan maar![]()
handig die nieuwe smileys
quote:
jammiequote:naja taart voor iedereen dan maar![]()
handig die nieuwe smileys
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]![]()
.
[..]
jammie*thee maak*
Mijn eerste kandidaat is niet verschenen... kan ik ook eens op mijn werk Fokken.
Ik ga vanavond naar Scheveningenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga vanavond naar het panne(n)koekenhuis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef creno het volgende:
hmmm ik denk dat ik teveel op msn zit, heb vanacht in msn-style gedroomd
Nee..quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had aan God een paar zonnestraaltjes gevraagd voor mn verjaardagliev van em he
sterfquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee..
Dat was omdat wijvanavond naar Scheveningen gaan ...
je moet er ook mee tennissenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef creno het volgende:
Ik zag zaterdag in de efteling eenen die zwom vrolijk achter zijn moeder aan. Ik mocht hem van een vriendin niet vangen en erop stampen.
Later liepen we door het sprookjesbos en wat loopt daar voor mijn voeten![]()
Ik mis dequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef creno het volgende:
Ik zag zaterdag in de efteling eenen die zwom vrolijk achter zijn moeder aan. Ik mocht hem van een vriendin niet vangen en erop stampen.
Later liepen we door het sprookjesbos en wat loopt daar voor mijn voeten![]()
oeh! puntje appel-kaneel!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb trouwens appel-kaneel taart en yoghurt-kersen
appel-kaneel!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb trouwens appel-kaneel taart en yoghurt-kersen
Ik ga ook maar effe een kandidaatje pestenquote:
Oh....Blubber jarig? Nou gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had aan God een paar zonnestraaltjes gevraagd voor mn verjaardagliev van em he
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom hebben heel veel mensen zichzelf in de friendlist op gay.nl? wat is daarvan de toegevoegde waarde?
quote:
Vlark!quote:
Heb ik nu niks aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vlark!![]()
(Ben op 5 mei nog in Scheveningen geweest)
Het is een U2 citroen ja! Dat mag blijven!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
en haal nou eens die huilie-sig weg![]()
sig als in signature, niet als iconquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef xman het volgende:
[..]
Het is een U2 citroen ja! Dat mag blijven!![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
en numansdorp stond in de gelderlanderover vloeken ofzo
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef xman het volgende:
[..]
Het is een U2 citroen ja! Dat mag blijven!![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
en numansdorp stond in de gelderlanderover vloeken ofzo
nou gaafquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaaf!! uitknippen en meenemen volgende keer!
Ah zeg dat dan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
sig als in signature, niet als icon![]()
Ik vloek godsverredomme wanneer ik wilquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou gaafgeloof dat het ging om dat er christelijke schrijvers waren die godverdomme en 'oh mijn god' in hun boeken hadden staan en dat is natuurlijk uit den boze!
je zult eeuwig branden in de binnenste cirkel van de helquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vloek godsverredomme wanneer ik wil
Op m'n werk vloek ik ook veruit het meest. Nu klagen m'n collega's niet meer dat ik zeik, maar dat ik zoveel vloek op een dag
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je zult eeuwig branden in de binnenste cirkel van de hel![]()
ik amuseer me kostelijk met die nieuwe smileys![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik! Heb! Hóngeeerrrr!!!! Joehoe!!!!![]()
![]()
Oei, ik begin Sims-gedrag te vertonen...![]()
jahoeeeequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:16 schreef Waxxer het volgende:
Nou, Herr Kapitän Blubberschwein heeft z'n zin gekregen...
Ik heb ook honger..en ik heb een ijskast vol belegquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
*rammel-ende-knor*
Naja, vanavond mag ik weer*pfieuw*
Had ik eindelijk al die smilies uit me hoofd leren kennen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
Kappe nou eens met al die smiley's!!!!! Je reinste beeldscherm vervuiling!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
}:O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jahoeeee
tweeeee violen en een trommel en een fluit
want waxxers sig is pleite en de vlagge hange uit![]()
Mijn maag..wat doe je?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Kom je nu een taartje brengen ff dan?
Ja maar dan kun je allemaal gezonde, verantwoorde hapjes maken!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb ook honger..en ik heb een ijskast vol beleg
Maar geen brood!![]()
Oh wat een foute uitspraak zeg.. stufi....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ai ai ai aiVertel mij wat!
Nou, over een dag of tien weer stufi!
![]()
Nou, als ik zeg maar een non-fictief mens ben, noem ik het gewoon studiefinanciering, maarja, als jeop een forum steeds studiefinanciering moet zeggen, dat is zoveel wérk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:44 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh wat een foute uitspraak zeg.. stufi....![]()
![]()
Nou..ik kwam er vandaag achter dat m'n creditcard uitgaven er gister af waren gehaald. LOL dus ik heb geen geld meer. Nouja..ik heb het geld van mijn aan Semisane verkochte WOW nog.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je allemaal gezonde, verantwoorde hapjes maken!!!![]()
En dus jij naar de supermarkt en dan pak je een mandje en dan doe je daar allemaal dingen in met je karatespierenarmen en dan heb je ergens zin in en dan koop je dat en dan als laatste denk je ja ik doe het toch en dan gooi je een Donald Duck erin en dan reken je af en dan heb je allemaal door jou gekochte spulletjes in huis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:50 schreef xman het volgende:
[..]
Nou..ik kwam er vandaag achter dat m'n creditcard uitgaven er gister af waren gehaald. LOL dus ik heb geen geld meer. Nouja..ik heb het geld van mijn aan Semisane verkochte WOW nog.
Ik heb gelukkig toen ik mijn stufi had binnengekregen een maand aan boodschappen gedaan.
Een kar met een dropje??quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind het altijd leuk om in de supermarkt rond te rijden met zo'n kar en dan 1 dropje erin
Gewoon langs de LidL rijden en dan een car vol pleuren met beleg en pizzas, etc. Voor 70 euro ben je klaar voor de rest van de maand.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je me wat.... Zal ik gedichten schrijven en deze in de stad voordragen terwijl er een petje voor me op de grond ligt?Hahaha eten doordat je spullen verkocht hebt.... aaawww....
![]()
En dat voor een maand aan boodschappen doen is eigenlijk best een heel erg goed idee!! Alleen..... wat moet ik qua eten dan halen?MAAAARRR ik moet nu even niet aan eten gaan denken
![]()
![]()
Ik ga m'n huur van deze kamer zo opzeggen!Dat wordt dan opeens wel heeelll definitief....
Man.....dont you have a fist full of Euro's now.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:50 schreef xman het volgende:
[..]
Nou..ik kwam er vandaag achter dat m'n creditcard uitgaven er gister af waren gehaald. LOL dus ik heb geen geld meer. Nouja..ik heb het geld van mijn aan Semisane verkochte WOW nog.
Krullebol? *Kijkt om zich heen* Die heb ik al 2 maanden niet meer gezienquote:
*uitprint en inlijst*quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:59 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon langs de LidL rijden en dan een car vol pleuren met beleg en pizzas, etc. Voor 70 euro ben je klaar voor de rest van de maand.
Maar ik ga er vandoor..heb zo weer les.
En dat is nieuws geworden wanneer?quote:
Nee , Radio 2 moet iets op hun website zetten wat dinsdag al beloofd wasquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dat is nieuws geworden wanneer?
Radio in nederland is standaard sloom.....*Buitenlandse internet radio-station maar weer aanzet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |