Koe kapoet.quote:
Nee, homo's reageren op bepaalde stofjes in mannenzweet waar hetero's niet op reageren. Da's wat anders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, volgens recent onderzoek hebben homo's een vrouwenbreindus wat maakt het uit.
.
Breuls! De koe doet het niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Afgemaakt wegens gekke koeienziekte? Geslacht? Verkocht? Verdwenen in verband met strengere EU-richtlijnen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Homo's en Queers
Ik stuur alleen maar door hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een overdreven dramaqueen geblaat toch weer..
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...quote:
ik hou niet van orgies, en ik ben alleenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van de Amsterdamse Nachtburgemeesters:
oproep tot mega-orgie op het leidscheplein
Niemand heeft dat in het Nederlands verzonnen. Het is Engels, bladgroente.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:44 schreef Andyvie het volgende:
Net zoiets als gay's. Wie dat woord in het Nederlands heeft verzonnen
drama queen meld zichquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een overdreven dramaqueen geblaat toch weer..
Het is dan ook Engels, lieve Andyvie. Misschien verklaart dat het een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:44 schreef Andyvie het volgende:
Net zoiets als gay's. Wie dat woord in het Nederlands heeft verzonnen
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruiktquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand heeft dat in het Nederlands verzonnen. Het is Engels, bladgroente.
Mja, maar gebruik het dan in het Engels! Vernederlands het niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is dan ook Engels, lieve Andyvie. Misschien verklaart dat het een beetje..
Of spreek jij het altijd uit met een harde G enzo? Ggggaais?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...
Ach, welnee, ik geloof nooit dat dat zal gebeuren voor een lief klein koetje }:Oquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet zo hard roepen! Straks gooit ie heel fok weer drie dagen plat alleen om die koe te fixen...
Het staat gewoon in Van Dale.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruikt
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar het wordt wel door Nederlanders in het Nederlands gebruikt
Ik heb het eik altijd al een stomme kutkoe gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, welnee, ik geloof nooit dat dat zal gebeuren voor een lief klein koetje }:O
En jij zou het dan met een zachte g doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!.
Geejs..
.
O, Fijn is datquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het staat gewoon in Van Dale..
[knip]
Inclusief zachte ggggeejs en harde kkkgeejs?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je spreekt het op z'n Nederlands uit?!.
Geejs..
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En jij zou het dan met een zachte g doen..
Cheees..
"Mam, ik moet je wat vertellen. Ik ben Cheej!"
"Ach, lieverd, waarom wil je nou opeens Gé heten? Wat is er mis met Beavke?"
*proest*quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
En ik noem mezelf Géquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cheees..
"Ach, lieverd sjatteke, waarom wil je nou opeens Gé heten? Wat is er mis met Beavke?"
Ocherm Geeke toch.quote:
T.A.F.K.A.B.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben gewoon Andy aka Andyvie aka bladgroente
Ja best. Ik heb nog 2 minuten over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:03 schreef Vlarp het volgende:
neuken?
Join the queuequote:
voor ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:04 schreef SlimShady het volgende:
zijn er nog vrijwilligers in de zaal?
rijst plukken denk ik.quote:
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat E_A mij kent?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:10 schreef Excess_All het volgende:
[..]
andijvie is lief, echt trouw materiaal
tja lieverd weet je niet meer van die affaire op aruba, achter een strandhuisjequote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat E_A mij kent?![]()
@Vlarp: Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |