een tweeling !quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
feliciteer je mij ook over 2 maanden
hyahah maar ik wil ook zoentjes van jouquote:
nee een kreeft, 13 juli ben ik jarigquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
een tweeling !
ik moet nog 2 maanden en 2 weken wachten !
kut ik kan niet tellen hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee een kreeft, 13 juli ben ik jarig
Alles op z'n tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hyahah maar ik wil ook zoentjes van jou
heb gehoord dat jij dat heel goed kan
Dat ligt eraan hoe lief je tegen me blijft doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
[..]
feliciteer je mij ook over 2 maanden
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iemand heeft de nieuwe smilies die eik niet zo nieuw zijn ontdekt..
ah wat lief, maar kunnen we niet trouwen ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef creno het volgende:
[..]
kut ik kan niet tellen hahaha
ik dus een maand en 2 weken
en ook kreeft
grrrrrrrrrrrrrrrrauw, dat is de kracht van de VLARPquote:
dat kan best hoor als JIJ je aanpastquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah wat lief, maar kunnen we niet trouwen ofzo
2 kreeften das oorlog
koppig, eigenwijs, perfectionistisch, stressig
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrauw, dat is de kracht van de VLARP
ach jah voor jou altijdquote:
quote:
quote:En ik vind het handig dat je nu gewoon op die smilies kunt klikken, in plaats van die lastige toetsencombinaties of weblinkjes die ik niet kan onthouden, omdat ìk ze niet de hele dag gebruik.![]()
Nee, dat was al duidelijk.quote:Het zijn trouwens wel tamelijk veel feestdagensmilies die in dit seizoen nog niet echt toepasselijk zijn.![]()
Maar daar zal ik me niet al te veel door laten tegenhouden.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:19 schreef Blond19 het volgende:
creno en blond19 sittin' in a three KISSING![]()
*ook meldt*quote:
Wie zingt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:19 schreef Excess_All het volgende:
trouwens offtopic, ben je nog op zoek naar de radio edit van so mutch love to give
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |