Ben ik dus ook bang voor. Al hebben we natuurlijk ook al vrouwelijke scheidsrechters gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klopt, maar Rijkaard en ten Cate zijn al weer een seizoen van de nederlandse velden, maar we hebben Gullit ook uiteraard.
Typ[isch dat een vrouw de opleiding heeft afgerond, niet dat een vrouw ongeschikt zou zijn, maar vanwege haar sexe zal ze het onnoemlijk zwaar krijgen dat lijkt me duidelijk.
Voetballers en de wereld waarin ze zich begeven zijn nogal kortzichtig en zullen wel weer geen respect hebben voor een vrouw als baas, laat staan dat zij hen op de flikker geeft.
Theoretisch lijkt me er geen enkel probleem, in de praktijk wel.

quote:Bouwers supportershome klaar voor de aftrap
Amsterdam, 12 mei 2005
De offerte is getekend, de bouwers zijn er klaar voor. Zodra de gemeente zijn goedkeuring geeft, wordt begonnen met de bouw van het nieuwe Supportershome.
De bedoeling is dat het bedrijf K&A Projects bv de werkzaamheden voor het Amsterdam Tournament, eind juli 2005, heeft afgerond en dat de supporters weer in hun eigen honk terecht kunnen.
Het nieuwe supportershome wordt een kopie van het vorige, met enkele andere accenten. In het interieur wordt met houten wanden gewerkt, waardoor er een gezellige uitstraling ontstaat.
Eind januari stond het supportershome plotseling in lichte laaien en brandde dusdanig uit dat niets gered kon worden. In allerijl werd een nieuw tijdelijk home neergezet aan de noordkant van het stadion. Dat blijft uiteraard ook nog van dienst tijdens de laatste thuiswedstrijd, zondag 22 mei.

Was die al. Ik weet eigenlijk niet hoe het precies zit nuquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Menzo wordt toch trainer van AGOVV? Dus niet bij Ajax...

Hoe groot is het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippen![]()

Die vrouw is natuurlijk een volslagen onbekende voor de ploeg die ze wil trainen, enig krediet heeft ze op voorhand al niet dus enige steun van wat orakels (cruijff bijv) is wel gewenst denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik dus ook bang voor. Al hebben we natuurlijk ook al vrouwelijke scheidsrechters gehad.
Toch zal ze altijd een stapje meer moeten doen.

Ik heb er een topic over geopendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Die vrouw is natuurlijk een volslagen onbekende voor de ploeg die ze wil trainen, enig krediet heeft ze op voorhand al niet dus enige steun van wat orakels (cruijff bijv) is wel gewenst denk ik.
Maar ik vind het een aan te moedigen zaak, benieuwd welke club het lef heeft haar als hoofdtrainer aan te stellen.

ik weet niet heb het nog niet opgenomen en heb geen flauw idee hoe lang het duurtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe groot is het?
Mail me even wil je dan regel ik de rest

No problemoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet niet heb het nog niet opgenomen en heb geen flauw idee hoe lang het duurt
maar zal wel meer dan 500 mb zijn iig.

Kijk je vaak oude beelden terug eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, dan krijg je zondag een mailtje van me![]()

heb alleen de wedstrijd tegen Real en wat goals van de afgelopen seizoenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kijk je vaak oude beelden terug eigenlijk?

Ik doe het eigenlijk zelden, maar heel af en toe in een zatte bui met vrienden zetten we de EK '88 band nog weleens op, dan komen alle herrinneringen weer naar boven hoe we het destijds beleefd hebben, geweldig gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb alleen de wedstrijd tegen Real en wat goals van de afgelopen seizoenen.
zou wel graag meer van de jaren '90 terug willen zien ja.

als je em kan regelen, kun je em ook naar mij zenden? hoe ga je het eigenlijk verspreiden, bittorrent ofzo?quote:

Klopt ja, daarom vond ik Sport in Beeld een geweldig programma, daar worden ook dingen herhaald die we niet al 100 keer gezien hebben. Die solo van die keeper in Zuid-Amerika in 1989 was legendarisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
die beelden van het EK '88 heb ik al te vaak gezien helaas.
heb nog wel de hele wedstrijd Brazillie - Nederland uit '74 van de groepswedstrijdenook legendarisch.

Ik zie Ajax sowieso niet binnen een jaar of 3 de top bereiken en dan zijn die verdedigers ook al opgehoepeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:12 schreef BennieK het volgende:
Niet zolang we zulke centrumverdedigers hebben

Kan VDV nog een paar wedstrijdjes ballen.quote:

Godverquote:

ik vond de kwaliteit van Real - Ajax anders erg goed te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef twi het volgende:
Tsja, ik wilde vorig jaar m'n verkregen honderdzoveel videobanden met wedstrijden overzetten naar divx, maar dat was kwalitatief toch wat minder als verwacht. En m'n videorecorder ging naar de kloten, dat ook natuurlijk

want?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippen![]()

Ja. liever nu dan 5 wedstijden terug, toen alles nog open was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Wat is er nou zo ernstig, jammer aan?
Het seizoen is toch al afgelopen.

hmm verrek nooit gewetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan bij gmail maar attachments tot 10 mb plaatsen.

Misschien dat ik de (ge-anonimiseerde) feestfotoos die ik laatst weer gevonden had dan plaatsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..

Hij begint niet met downloaden iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?

De 22ste gaat er genoeg gebeuren waar je nog heel lang over door kan praten!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..

Nopequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?

wat voor gigantische server heb jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef Chadi het volgende:
Nee dat torrent gedoe is shitty . Ik regel het wel anders

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar ouder. Dat had ik niet gedacht.

Ik blijf het een raar fenomeen vinden dat er geen speler is die 9 van de 10 corners op een goede hoogte trapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien eens een keer goede corners dan

Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef A.F.C.A.Lady het volgende:
[..]
De 22ste gaat er genoeg gebeuren waar je nog heel lang over door kan praten!!![]()

Stan traint AFC en gaat volgend seizoen AGOVV trainen. Bij de amateurs heeft ie AGOVV al wel getraind.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was die al. Ik weet eigenlijk niet hoe het precies zit nu.

quote:Zaakwaarnemer: Ajax volgt Huntelaar
13 mei 2005
Ajax volgt de verrichtingen van Klaas Jan Huntelaar van SC Heerenveen. Dat heeft Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de spits, laten weten op de website van Sky Sports. Volgens Oosterveer hebben veel topclubs belangstelling voor zijn cliënt. De spelersmakelaar ontkent echter dat Glasgow Rangers in de markt is voor het talent.
"Er is geen contact geweest met Rangers", verklaarde Oosterveer tegenover Sky Sports. "Voor zover ik weet is er geen contact geweest tussen de twee clubs en is er op dit moment geen serieuze interesse. Wel is het zo dat een aantal clubs Klaas Jan in de gaten houden. Hij heeft een goed seizoen achter de rug met vijftien goals en ik denk dan ook dat hij klaar is voor een volgende stap. Clubs uit Italië, Spanje en Engeland hebben hem bekeken, net als Ajax, Feyenoord en AZ."

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef ThomasBerge het volgende:
En laat Ajax eens naar andere posities kijken, we moeten versterking in de verdediging hebben.

Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:32 schreef Bananenman het volgende:
Zo naar de tifovoorbereiding.
Wordt wat jongens de 22e

you damn right! Het liefst een type Alex of Saidi die niet gaat janken als hij een duel moet aangaan. Of zelfs gelijk om een gele kaart gaat vragen zoals die 2 pipos die we nu hebben doenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef ThomasBerge het volgende:
En laat Ajax eens naar andere posities kijken, we moeten versterking in de verdediging hebben.

Lijkt me sterk dat dit waar is en anders WAAAAAAAT? Laten we vooral 8miljoen pompen in nog een spitsquote:14/5/2005 - Aftonbladet: Ajax heeft 8 miljoen euro over voor Rosenberg
(Gepost door RvN)
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet heeft Ajax zo'n 8 miljoen euro over voor Markus Rosenberg. Scouts van Ajax en ook Ronald Koeman en Danny Blind hebben de spits diverse malen bekeken het afgelopen seizoen. Er komt echter steeds meer concurrentie. Afgelopen week zouden vertegenwoordigers van Arsenal, Bayern München, Schalke 04 en Feyenoord de spits hebben bekeken. De zaakwaarnemer van Rosenberg, Martin Dahlin, gaf in een korte reactie aan dat er niets concreets te melden was en dat hij niet verwacht dat een transfer snel rondkomt.

Ik zie het ook niet echt zitten in Huntelaar... gwn een verdedigerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Liever Huntelaar voor 5 miljoen dan Rosenberg voor 8 miljoen

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Liever Huntelaar voor 5 miljoen dan Rosenberg voor 8 miljoen

Dat zowiezoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt zitten in Huntelaar... gwn een verdediger![]()

oh jij hebt Rosenberg al zien spelen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zowiezo
Maar als ik tussen die 2 moest kiezen, zou ik het wel weten........ Huntelaar dus

Vreemd, dat idee heb ik nou met Garisteasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
Bij Huntelaar heb ik toch het idee, leuk voor Heerenveen, Roda JC, NAC enzo, maar bij Ajax loopt het weer niet.

Nee, daarvan weten we het al zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:39 schreef BennieK het volgende:
[..]
Vreemd, dat idee heb ik nou met Garisteas![]()

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh jij hebt Rosenberg al zien spelen?
vertel!

ik denk wel dat Rosenberg een betere speler is dan Huntelaar, kijkend naar de interesse van clubs die er voor hem was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb iig Huntelaar zien spelen, en je ziet dat hij toe is aan iets hogers dan Heerenveen. Ajax dus. Ik weet iig wat hij kan, kan ik van Rosenberg niet. Daarom heb ik dus liever Huntelaar, hoewel ik zowiezo geen spits wil, maar verdedigers en middenvelders.

Ja inderdaad, ik zie liever voor die 8 miljoen een topverdediger.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:44 schreef Nashje het volgende:
Als Arsenal en Barcelona Rosenberg volgen zal dat echt geen verkeerde spits zijn. 8 miljoen is veel, daarvan kan je een topverdediger (die Ajax nodig heeft) in huis halen. Huntelaar scoort ook nu veel/redelijk bij Heerenveen, maar niemand weet hoe hij het gaat doen op een hoger niveau.

Obodaiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef VoreG het volgende:
Wie hebben er nog niet gescoord op de keepers na?

Volg ik inderdaad ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:05 schreef gras het volgende:
Waarom verdedigers en middenvelders? We beschikken momenteel over de slechtste aanval sinds jaren.
Enkel met Babel kun je vooruit. Rosales, Mitea en Charisteas 'kun je er bij hebben', maar meer ook niet...

?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:08 schreef Nashje het volgende:
Dat vind jij, maar Blind denkt daar anders over.

quote:Ajax wint van Barcelona bij Copa
Ajax heeft zaterdag het openingsduel van de Copa Amsterdam gewonnen van FC Barcelona.
De Amsterdammers waren op Sportpark Sloten met 3-0 duidelijk te sterk. De doelpunten van Ajax kwamen op naam van Stanley Aborah (23'), Murat Yildirim (36') en Tom de Mul (50+2').
Ajax was veel sterker dan Barcelona. Vooral De Mul was op dreef tegen de Catalanen. De Belgische rechtsbuiten, die voor de winterstop behoorde tot de selectie van Ajax, onderscheidde zich tegen Barcelona met enkele goede acties langs de zijlijn.
quote:Spelers: Danilo Arends, Marco van Duin, Gideon de Graaf, André Hofstee, Tom Kalkhuis, Cees Keizer, Milano Koenders, Jasper Kok , Javier Martina, Johannes Plat, Rydell Poepon, Dieter Reynaert, Robbert Schilder, Yama Sharifi, Donovan Slijngard, Evander Sno, Marijn Sterk, Michael Timisela, Jan Vertonghen, Sergio Zijler

Die is dus wegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Evander Sno?

ik ben er dan nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:32 schreef Bananenman het volgende:
Zo naar de tifovoorbereiding.
Wordt wat jongens de 22e

Dat is onderhand toch geen Angstgegner meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Vandaag uit bij Vitesse, zal lastig worden

Ajax kan doen wat het wil, Vitesse heeft nog een doel, namelijk Europees voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:47 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Dat is onderhand toch geen Angstgegner meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |