want?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippen![]()
Ja. liever nu dan 5 wedstijden terug, toen alles nog open was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Wat is er nou zo ernstig, jammer aan?
Het seizoen is toch al afgelopen.
hmm verrek nooit gewetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan bij gmail maar attachments tot 10 mb plaatsen.
Misschien dat ik de (ge-anonimiseerde) feestfotoos die ik laatst weer gevonden had dan plaatsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..
Hij begint niet met downloaden iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?
De 22ste gaat er genoeg gebeuren waar je nog heel lang over door kan praten!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..
Nopequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?
wat voor gigantische server heb jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef Chadi het volgende:
Nee dat torrent gedoe is shitty . Ik regel het wel anders
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar ouder. Dat had ik niet gedacht.
Ik blijf het een raar fenomeen vinden dat er geen speler is die 9 van de 10 corners op een goede hoogte trapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien eens een keer goede corners dan
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef A.F.C.A.Lady het volgende:
[..]
De 22ste gaat er genoeg gebeuren waar je nog heel lang over door kan praten!!![]()
Stan traint AFC en gaat volgend seizoen AGOVV trainen. Bij de amateurs heeft ie AGOVV al wel getraind.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was die al. Ik weet eigenlijk niet hoe het precies zit nu.
quote:Zaakwaarnemer: Ajax volgt Huntelaar
13 mei 2005
Ajax volgt de verrichtingen van Klaas Jan Huntelaar van SC Heerenveen. Dat heeft Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de spits, laten weten op de website van Sky Sports. Volgens Oosterveer hebben veel topclubs belangstelling voor zijn cliënt. De spelersmakelaar ontkent echter dat Glasgow Rangers in de markt is voor het talent.
"Er is geen contact geweest met Rangers", verklaarde Oosterveer tegenover Sky Sports. "Voor zover ik weet is er geen contact geweest tussen de twee clubs en is er op dit moment geen serieuze interesse. Wel is het zo dat een aantal clubs Klaas Jan in de gaten houden. Hij heeft een goed seizoen achter de rug met vijftien goals en ik denk dan ook dat hij klaar is voor een volgende stap. Clubs uit Italië, Spanje en Engeland hebben hem bekeken, net als Ajax, Feyenoord en AZ."
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef ThomasBerge het volgende:
En laat Ajax eens naar andere posities kijken, we moeten versterking in de verdediging hebben.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:32 schreef Bananenman het volgende:
Zo naar de tifovoorbereiding.
Wordt wat jongens de 22e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |