Kijk je vaak oude beelden terug eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, dan krijg je zondag een mailtje van me![]()

heb alleen de wedstrijd tegen Real en wat goals van de afgelopen seizoenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kijk je vaak oude beelden terug eigenlijk?

Ik doe het eigenlijk zelden, maar heel af en toe in een zatte bui met vrienden zetten we de EK '88 band nog weleens op, dan komen alle herrinneringen weer naar boven hoe we het destijds beleefd hebben, geweldig gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb alleen de wedstrijd tegen Real en wat goals van de afgelopen seizoenen.
zou wel graag meer van de jaren '90 terug willen zien ja.

als je em kan regelen, kun je em ook naar mij zenden? hoe ga je het eigenlijk verspreiden, bittorrent ofzo?quote:

Klopt ja, daarom vond ik Sport in Beeld een geweldig programma, daar worden ook dingen herhaald die we niet al 100 keer gezien hebben. Die solo van die keeper in Zuid-Amerika in 1989 was legendarisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
die beelden van het EK '88 heb ik al te vaak gezien helaas.
heb nog wel de hele wedstrijd Brazillie - Nederland uit '74 van de groepswedstrijdenook legendarisch.

Ik zie Ajax sowieso niet binnen een jaar of 3 de top bereiken en dan zijn die verdedigers ook al opgehoepeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:12 schreef BennieK het volgende:
Niet zolang we zulke centrumverdedigers hebben

Kan VDV nog een paar wedstrijdjes ballen.quote:

Godverquote:

ik vond de kwaliteit van Real - Ajax anders erg goed te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef twi het volgende:
Tsja, ik wilde vorig jaar m'n verkregen honderdzoveel videobanden met wedstrijden overzetten naar divx, maar dat was kwalitatief toch wat minder als verwacht. En m'n videorecorder ging naar de kloten, dat ook natuurlijk

want?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippen![]()

Ja. liever nu dan 5 wedstijden terug, toen alles nog open was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Wat is er nou zo ernstig, jammer aan?
Het seizoen is toch al afgelopen.

hmm verrek nooit gewetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan bij gmail maar attachments tot 10 mb plaatsen.

Misschien dat ik de (ge-anonimiseerde) feestfotoos die ik laatst weer gevonden had dan plaatsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..

Hij begint niet met downloaden iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?

De 22ste gaat er genoeg gebeuren waar je nog heel lang over door kan praten!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Gaat er de 24e nog iets gebeuren naar aanleiding van 24-05-1995 of laten we deze dag onopgemerkt voorbijgaan
BTW: Ik werd die dag, die mooie dag 10 jaar geleden 11 jaren oud, dus ik had een heeel mooi verjaardagscadeau..

Nopequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Iemand die kan proberen of deze torrentfile werkt?

wat voor gigantische server heb jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef Chadi het volgende:
Nee dat torrent gedoe is shitty . Ik regel het wel anders

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar ouder. Dat had ik niet gedacht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |