volgens mij heb ik de hele wedstrijd. Op het forum was iemand die alle oude banden omzette in een digitaal bestand. Heb toen deze wedstrijd kunnen downen. Helaas niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.

Twi was datquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij heb ik de hele wedstrijd. Op het forum was iemand die alle oude banden omzette in een digitaal bestand. Heb toen deze wedstrijd kunnen downen. Helaas niet meer![]()

Twiquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Twi was dat, mocht iemand een snelle ftp server hebben dan wil ik daar ook wel de beste 100 goals van Bergkamp bij Arsenal op zetten.

zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Twi was dat, mocht iemand een snelle ftp server hebben dan wil ik daar ook wel de beste 100 goals van Bergkamp bij Arsenal op zetten.

Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/![]()

en wat voor eenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.![]()

die Bergkamp compilatie bevat de hele Centurions film en nog wat beelden van toen hij bij Ajax zatquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.![]()

Klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en wat voor een
volgens mij kan hij geen lelijke goals maken

Zoals ik al eerder zei, ik heb em op dvd. Met voorbeschouwing & nabeschouwing. Een jonge Wim Kieft als analyst (was net een seizoen gestopt), een jonge Tom Egberts in het Bernabeu en met Kees Jansma nog bij de Nos. Wat een wedstrijd. Real kon totaal geen vuist maken en werd compleet weggespeeld. Zoveel pech in de eerste helft, en dan het in de 2e helft alsnog afmaken. Kippenvel bij de staande ovatie die Ajax kreeg van het Madrileense publiek. Zo goed als dat Ajax was, dat heeft geen enkel team meer geevenaard daarna.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.

Man ik lees dit altijd, maar heb de wedstrijd zelf nooit mogen zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik heb em op dvd. Met voorbeschouwing & nabeschouwing. Een jonge Wim Kieft als analyst (was net een seizoen gestopt), een jonge Tom Egberts in het Bernabeu en met Kees Jansma nog bij de Nos. Wat een wedstrijd. Real kon totaal geen vuist maken en werd compleet weggespeeld. Zoveel pech in de eerste helft, en dan het in de 2e helft alsnog afmaken. Kippenvel bij de staande ovatie die Ajax kreeg van het Madrileense publiek. Zo goed als dat Ajax was, dat heeft geen enkel team meer geevenaard daarna.

Topsitequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/![]()
B.

Die zal ik zometeen ook eens downloaden. Heb net effe de filmpjes van Manucharyan, De Jong en nu Litmanen gedownload.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Topsite
Kheb FF de Witschge compilatie gedownload. Fantastisch. Kippenvel ook weer bij dat hooghouden tegen fey.

Damnez dat is denk ik voor mij de mooiste wedstrijd die ik heb gezien kwa voetbal. Real werd gewoon helemaal weg gespeeld in eigen huis . voetbal les kregen ze op alle fronten en op het einde gingen de real supporters opstaan en gaven Ajax een daverend applaus voor het spel dat ze vertoond hadden .. zo mooi was het om die wedstrijd te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:08 schreef BennieK het volgende:
[..]
Man ik lees dit altijd, maar heb de wedstrijd zelf nooit mogen zien![]()
B.

quote:VRT: Ajax geïnteresseerd in Djuric
12 mei 2005
Dusan Djuric als speler van Halmstads BK Ajax heeft belangstelling voor de Zweed Dusan Djuric, zo meldt VRT Teletekst. De middenvelder van Halmstads BK zou door meerdere clubs nauwlettend worden gevolgd. Naast Ajax zouden ook Anderlecht en het Engelse West Bromwich Albion interesse hebben getoond. Halmstads zou een bedrag tussen de 500.000 en 800.000 euro verlangen voor de jongeling.
Djuric (20), die al eerder in verband werd gebracht met Ajax, liet onlangs in Zweedse media optekenen dat zijn voorkeur uitgaat naar een Nederlandse club.

Ik ben 4 jaar ouderquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook nog nooit beelden gezien volgens mij. Ik was in '95 nog maar 6 jaar. Ik wil die dvd's van die tijden eigenlijk ook wel hebben.

Dat leek me ook wel een aardige. Al geloof ik dat Twi ook genoeg ruimte had.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak anders een gmail accountje aan pleur het daar op en geef mensen de pass..

Fantastisch toch dat die mannen weer terug op de velden komen als trainer!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef JaWi het volgende:
Menzo slaagt voor Curcus Coach Betaald Voetbal
Stanley Menzo mag officieel hoofdcoach worden bij een club in het betaalde voetbal. De KNVB maakte vandaag bekend dat hij geslaagd is voor de Cursus Coach Betaald Voetbal. In dat kader liep hij dit seizoen stage bij Ajax. Aron Winter is nog niet geslaagd omdat hij het praktijkgedeelte nog moet afwerken, daar had hij nog geen gelegenheid voor.
.

Vind ik wel. Menzo heeft natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Fantastisch toch dat die mannen weer terug op de velden komen als trainer!

Weinig van te zeggen denk ik net als voor van Basten en Blind, hebben beiden nog niets bewezen en een oordeel gaat niet over een nacht ijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vind ik wel. Menzo heeft natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.
Lijkt me best een goeie!

Zo is het. Denk dat hij eerst aan de slag gaat in de jeugd van Ajaxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Weinig van te zeggen denk ik net als voor van Basten en Blind, hebben beiden nog niets bewezen en een oordeel gaat niet over een nacht ijs natuurlijk.
Maar aan potentieel leuke trainers de komende jaren geen gebrek in elk geval, lijkt me weer eens leuk een donkere trainer, dus Menzo kom op!

Klopt, maar Rijkaard en ten Cate zijn al weer een seizoen van de nederlandse velden, maar we hebben Gullit ook uiteraard.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het. Denk dat hij eerst aan de slag gaat in de jeugd van Ajax.
Overigens was er ook een vrouw die de opleiding betaald voetbal heeft afgerond, een unieke prestatie.
En vergeet niet dat Rijkaard ook 'donker' is, evenals Ten Cate.

dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak anders een gmail accountje aan pleur het daar op en geef mensen de pass..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |