Wanbeleid en AJAX??? Tsja, we hebben nu wel de spits die Griekenland Europees kampioen maakte...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Als Rosenberg straks naar Arsenal vertrekt, is dat een staaltje slecht beleid van jewelste. Want volgens mij werd die jongen in oktober al genoemd als mogelijke aankoop....
En hij geen echte clubliefde heeft, duidelijk voorbeeld bij Barca. Hier was hij echt de manquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie inderdaad niet echt haalbaar is omdat ook andere clubs van zijn diensten gebruik zouden willen maken.
We weten natuurlijk niet exact waarom hij daar niet door wilde blijven of door kon spelen, maar dat de keuze voor Internazionale geen juiste was lijktme vrij duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En hij geen echte clubliefde heeft, duidelijk voorbeeld bij Barca. Hier was hij echt de man
Bij Inter gaat het gerucht dat Davids het heeft gedaan met een vrouw van de aandeelhouders van Interquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet exact waarom hij daar niet door wilde blijven of door kon spelen, maar dat de keuze voor Internazionale geen juiste was lijktme vrij duidelijk.
Davids heeft weer een seizoen weggegooid, jammer voor een speler met zijn kwaliteiten in de nadagen van z'n carriere.
Dat kunnen er veel zijn, Davids en vrouwen schijnt niet zo'n jofele combo te zijn volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij Inter gaat het gerucht dat Davids het heeft gedaan met een vrouw van de aandeelhouders van Inter
Ik denk niet dat hij dan veel groter dan de 1.69 m. van nu had geworden, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
Hij had veel groter kunnen zijn als hij iets meer hersens van de heer had meegekregen.
Heitinga op rechts, ik denk dat je vooral moet zoeken naar een extra optie op links op zowel de back als de vleugel. Emanuelson is nog niet klaar ervoor, dus daar moet iemand komen die de meeste wedstrijden zal gaan spelen. Linksbuiten moet Boukhari weg, Mitea heeft inmiddels ook al laten zien dat 'ie daar het niveau niet echt aan kan (die hoor je als linkerspits te gebruiken bij countervoetbal, wat we ook niet spelen) en Babel doet het daar goed. Dus moet je daar iemand hebben die bereid is op de bank te zitten / af kan wisselen met Babel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, op zich wil ik ook helemaal geen spits. Er wordt toch geen 4-4-2 gespeeld en dan zijn Aggelos en BABEL goed genoeg.
Ik wil verdedigers!
Je snapt wel wat ik bedoel natuurlijk, hij heeft de kwaliteiten om een legende te worden, nu zou hij een schlemiel kunnen worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan veel groter dan de 1.69 m. van nu had geworden, hoor.
Gibbs hebben?quote:Ik wil een echt goede centrumverdediger, aangezien ik Maduro vooralsnog liever op het middenveld zie.
Tsja, ik ook. Maar aan de andere kant zie ik Rosales graag rechtsbuiten, en zowel De Jong als Pienaar op 't middenveld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ik wil een echt goede centrumverdediger, aangezien ik Maduro vooralsnog liever op het middenveld zie.
Hoe is het eigenlijk momenteel met het krediet van Blind gesteld?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar aan de andere kant zie ik Rosales graag rechtsbuiten, en zowel De Jong als Pienaar op 't middenveld.
Je bedoelt hoeveel hij mag uitgeven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk momenteel met het krediet van Blind gesteld?
Neutraal. Ik wil eerst wat meer wedstrijden zien voor ik hem goed keur of afbrand. Ik heb leuke dingen en minder leuke dingen gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, hoe kijkt men tegenwoordig tegen hem aan?
Dit worst het seizoen van de waarheid voor de ajax-talenten en de 'groene' coach.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Neutraal. Ik wil eerst wat meer wedstrijden zien voor ik hem goed keur of afbrand. Ik heb leuke dingen en minder leuke dingen gezien.
traditie of geen traditie, hij moet roeien met de middelen die hij heeft en moet daar maximaal rendement uit halen, of dat nu 4-5-1 is 4-4-2 of 4-3-3, dat zou geen bal uit moeten maken, het gaat om resultaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Chadi het volgende:
Ik hoef overigens geen 4-3-3 te zien of hij moet 2 vleugelspelers die een goede voorzet hebben uit zijn grote hoed toveren. Ik hoop dat hij verstandig genoeg is om de doorstroom weer te regelen en om zich niet vast te pinnen aan het 4-3-3 systeem en daardoor misschien op de klip loopt.
Mja, stond ook op dat andere forum. Dat logo was een paar maanden terug nog een opgeblazen dwerg. Beetje triest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.
Ik vind het best wel een leuk logo wat zij er van gemaakt hebben. Maar van mij mag de Amsterdamse vlag wel in dat wapentje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.
Dat was ik, maar ik heb het zelf niet gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Lelijk, zon' dikke rode balk, en dat wapen. Geef mij maar dat logo wat je gisteren ergens postte, ThomasBerge (of was jij dat niet?).
precies en de rond moet niet te dik zijnquote:
Mjah lijkt wel op dat ding wat het nu isquote:
Niet lelijk.quote:
Ik was 10. Het was mijn partijtje. 40 vriendjes en vriendinnetjes, een megascherm, hele huis rood en witquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Doc het volgende:
Gisteren weer eens de oude fotoos gezien die bij mij thuis genomen waren op mooie woensdag avond in mei zo'n 10 jaar geleden na een avondje voetbal kijken met een man of 12. Wat een heerlijke puinbak na die wedstrijd tegen AC
Zelf gemaakt, van die oude en nieuwe van voetballogo.nlquote:
Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was 10. Het was mijn partijtje. 40 vriendjes en vriendinnetjes, een megascherm, hele huis rood en wit. Super
. Na het doelpunt van kluivert iedereen de straat op gerend, ik kan me nog al die toeterende auto's herinneren
.
*zucht*
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)
Ik zal het nooit maar dna ook nooit meer vergeten.
Ik ook niet.. we konden geen enkel cafe meer in allemaal stampes vol. Toen maar van buiten zitten volgen en toen de 1-0 viel hoorde je heel amsterdam juichenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kippenvel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de video nog van de hele serie en de huldiging.
http://home.wanadoo.nl/~afs-9899/specials/clfinale/clfinale.html.
Nostalgie.
Wij zijn de beste
Zo.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de video nog van de hele serie en de huldiging.
http://home.wanadoo.nl/~afs-9899/specials/clfinale/clfinale.html.
Nostalgie.
Wij zijn de beste
Zo.
tsssquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.
Kan je mij die eventueel over msn sturen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.
Ik was 7.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij hadden pas later een elektrische tandenborstelquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
13 hierEn het jaar erop smeet ik de electrische tandenborstel door de keuken heen alvorens de rest van de avond hard op m'n kamer te gaan zitten janken
Wij hadden niet al teveel later weer een nieuwequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wij hadden pas later een elektrische tandenborstel.
Ben jij jonger dan ik?? Had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
13 hierEn het jaar erop smeet ik de electrische tandenborstel door de keuken heen alvorens de rest van de avond hard op m'n kamer te gaan zitten janken
Slettebak account? 140 mb, 15 minuutjes. Toch wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je mij die eventueel over msn sturen?
Wat een prietpraat. Zeg dan gewoon waar het op staat! Erg kleinmoedig weer.quote:Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt.
Kijk, zijn we het toch nog met elkaar eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Wat een prietpraat. Zeg dan gewoon waar het op staat! Erg kleinmoedig weer.
Stuur maar een mailtje daarop. Dan geef ik je even mijn msnquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slettebak account? 140 mb, 15 minuutjes. Toch wel leuk.
En ik heb 'em ergens van een Torrent ofzo. Van Eurosport, commentaar in het Duits.
'Real Madrid, die die ganze Spiel nichts zu sagen haben'.
Het is toch ongelofelijk. Wat maakt het geld nou uit, de supporters betalen het toch. Had verwacht dat het strakke-pakken-volk er ook wel zo over zou denken, maar helaas...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kijk, zijn we het toch nog met elkaar eens.
Inderdaad. En de geldkwestie speelt natuurlijk helemaal geen rol, want er komt nu toch een nieuwequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef gras het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk. Wat maakt het geld nou uit, de supporters betalen het toch. Had verwacht dat het strakke-pakken-volk er ook wel zo over zou denken, maar helaas...
ik kan 't wel opnemen, dus als je nog ruimte hebt ergens........quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand dat opnemen en online gooien?
http://www.yousendit.com/quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kan 't wel opnemen, dus als je nog ruimte hebt ergens........
kan ja, maar dan zijn er maar 25 gelukkigen.quote:
Dat zou ik idd ook wel willen hebben/zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand dat opnemen en online gooien?
volgens mij heb ik de hele wedstrijd. Op het forum was iemand die alle oude banden omzette in een digitaal bestand. Heb toen deze wedstrijd kunnen downen. Helaas niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Twi was datquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij heb ik de hele wedstrijd. Op het forum was iemand die alle oude banden omzette in een digitaal bestand. Heb toen deze wedstrijd kunnen downen. Helaas niet meer![]()
Twiquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Twi was dat, mocht iemand een snelle ftp server hebben dan wil ik daar ook wel de beste 100 goals van Bergkamp bij Arsenal op zetten.
zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Twi was dat, mocht iemand een snelle ftp server hebben dan wil ik daar ook wel de beste 100 goals van Bergkamp bij Arsenal op zetten.
Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/![]()
en wat voor eenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.![]()
die Bergkamp compilatie bevat de hele Centurions film en nog wat beelden van toen hij bij Ajax zatquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zou kunnen het is alleen geen compilatie maar een complete film.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en wat voor een
volgens mij kan hij geen lelijke goals maken
Zoals ik al eerder zei, ik heb em op dvd. Met voorbeschouwing & nabeschouwing. Een jonge Wim Kieft als analyst (was net een seizoen gestopt), een jonge Tom Egberts in het Bernabeu en met Kees Jansma nog bij de Nos. Wat een wedstrijd. Real kon totaal geen vuist maken en werd compleet weggespeeld. Zoveel pech in de eerste helft, en dan het in de 2e helft alsnog afmaken. Kippenvel bij de staande ovatie die Ajax kreeg van het Madrileense publiek. Zo goed als dat Ajax was, dat heeft geen enkel team meer geevenaard daarna.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Man ik lees dit altijd, maar heb de wedstrijd zelf nooit mogen zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik heb em op dvd. Met voorbeschouwing & nabeschouwing. Een jonge Wim Kieft als analyst (was net een seizoen gestopt), een jonge Tom Egberts in het Bernabeu en met Kees Jansma nog bij de Nos. Wat een wedstrijd. Real kon totaal geen vuist maken en werd compleet weggespeeld. Zoveel pech in de eerste helft, en dan het in de 2e helft alsnog afmaken. Kippenvel bij de staande ovatie die Ajax kreeg van het Madrileense publiek. Zo goed als dat Ajax was, dat heeft geen enkel team meer geevenaard daarna.
Topsitequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
zoiets bedoel je? http://www.dutchsoccerclips.tk/![]()
B.
Die zal ik zometeen ook eens downloaden. Heb net effe de filmpjes van Manucharyan, De Jong en nu Litmanen gedownload.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Topsite
Kheb FF de Witschge compilatie gedownload. Fantastisch. Kippenvel ook weer bij dat hooghouden tegen fey.
Damnez dat is denk ik voor mij de mooiste wedstrijd die ik heb gezien kwa voetbal. Real werd gewoon helemaal weg gespeeld in eigen huis . voetbal les kregen ze op alle fronten en op het einde gingen de real supporters opstaan en gaven Ajax een daverend applaus voor het spel dat ze vertoond hadden .. zo mooi was het om die wedstrijd te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:08 schreef BennieK het volgende:
[..]
Man ik lees dit altijd, maar heb de wedstrijd zelf nooit mogen zien![]()
B.
quote:VRT: Ajax geïnteresseerd in Djuric
12 mei 2005
Dusan Djuric als speler van Halmstads BK Ajax heeft belangstelling voor de Zweed Dusan Djuric, zo meldt VRT Teletekst. De middenvelder van Halmstads BK zou door meerdere clubs nauwlettend worden gevolgd. Naast Ajax zouden ook Anderlecht en het Engelse West Bromwich Albion interesse hebben getoond. Halmstads zou een bedrag tussen de 500.000 en 800.000 euro verlangen voor de jongeling.
Djuric (20), die al eerder in verband werd gebracht met Ajax, liet onlangs in Zweedse media optekenen dat zijn voorkeur uitgaat naar een Nederlandse club.
Ik ben 4 jaar ouderquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook nog nooit beelden gezien volgens mij. Ik was in '95 nog maar 6 jaar. Ik wil die dvd's van die tijden eigenlijk ook wel hebben.
Dat leek me ook wel een aardige. Al geloof ik dat Twi ook genoeg ruimte had.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak anders een gmail accountje aan pleur het daar op en geef mensen de pass..
Fantastisch toch dat die mannen weer terug op de velden komen als trainer!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef JaWi het volgende:
Menzo slaagt voor Curcus Coach Betaald Voetbal
Stanley Menzo mag officieel hoofdcoach worden bij een club in het betaalde voetbal. De KNVB maakte vandaag bekend dat hij geslaagd is voor de Cursus Coach Betaald Voetbal. In dat kader liep hij dit seizoen stage bij Ajax. Aron Winter is nog niet geslaagd omdat hij het praktijkgedeelte nog moet afwerken, daar had hij nog geen gelegenheid voor.
.
Vind ik wel. Menzo heeft natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Fantastisch toch dat die mannen weer terug op de velden komen als trainer!
Weinig van te zeggen denk ik net als voor van Basten en Blind, hebben beiden nog niets bewezen en een oordeel gaat niet over een nacht ijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vind ik wel. Menzo heeft natuurlijk al de nodige ervaring opgedaan.
Lijkt me best een goeie!
Zo is het. Denk dat hij eerst aan de slag gaat in de jeugd van Ajaxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Weinig van te zeggen denk ik net als voor van Basten en Blind, hebben beiden nog niets bewezen en een oordeel gaat niet over een nacht ijs natuurlijk.
Maar aan potentieel leuke trainers de komende jaren geen gebrek in elk geval, lijkt me weer eens leuk een donkere trainer, dus Menzo kom op!
Klopt, maar Rijkaard en ten Cate zijn al weer een seizoen van de nederlandse velden, maar we hebben Gullit ook uiteraard.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het. Denk dat hij eerst aan de slag gaat in de jeugd van Ajax.
Overigens was er ook een vrouw die de opleiding betaald voetbal heeft afgerond, een unieke prestatie.
En vergeet niet dat Rijkaard ook 'donker' is, evenals Ten Cate.
dan moet je alles in 10 mb stukjes gaan knippenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak anders een gmail accountje aan pleur het daar op en geef mensen de pass..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |