Neutraal. Ik wil eerst wat meer wedstrijden zien voor ik hem goed keur of afbrand. Ik heb leuke dingen en minder leuke dingen gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, hoe kijkt men tegenwoordig tegen hem aan?
Dit worst het seizoen van de waarheid voor de ajax-talenten en de 'groene' coach.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Neutraal. Ik wil eerst wat meer wedstrijden zien voor ik hem goed keur of afbrand. Ik heb leuke dingen en minder leuke dingen gezien.
traditie of geen traditie, hij moet roeien met de middelen die hij heeft en moet daar maximaal rendement uit halen, of dat nu 4-5-1 is 4-4-2 of 4-3-3, dat zou geen bal uit moeten maken, het gaat om resultaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Chadi het volgende:
Ik hoef overigens geen 4-3-3 te zien of hij moet 2 vleugelspelers die een goede voorzet hebben uit zijn grote hoed toveren. Ik hoop dat hij verstandig genoeg is om de doorstroom weer te regelen en om zich niet vast te pinnen aan het 4-3-3 systeem en daardoor misschien op de klip loopt.
Mja, stond ook op dat andere forum. Dat logo was een paar maanden terug nog een opgeblazen dwerg. Beetje triest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.
Ik vind het best wel een leuk logo wat zij er van gemaakt hebben. Maar van mij mag de Amsterdamse vlag wel in dat wapentje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.
Dat was ik, maar ik heb het zelf niet gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Lelijk, zon' dikke rode balk, en dat wapen. Geef mij maar dat logo wat je gisteren ergens postte, ThomasBerge (of was jij dat niet?).
precies en de rond moet niet te dik zijnquote:
Mjah lijkt wel op dat ding wat het nu isquote:
Niet lelijk.quote:
Ik was 10. Het was mijn partijtje. 40 vriendjes en vriendinnetjes, een megascherm, hele huis rood en witquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Doc het volgende:
Gisteren weer eens de oude fotoos gezien die bij mij thuis genomen waren op mooie woensdag avond in mei zo'n 10 jaar geleden na een avondje voetbal kijken met een man of 12. Wat een heerlijke puinbak na die wedstrijd tegen AC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |