Mja, stond ook op dat andere forum. Dat logo was een paar maanden terug nog een opgeblazen dwerg. Beetje triest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.

Ik vind het best wel een leuk logo wat zij er van gemaakt hebben. Maar van mij mag de Amsterdamse vlag wel in dat wapentje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
voetballogo.nl heeft hun nieuwe logo ook snel veranderd in het oude ajax logo.
Om ajax reet te likken ofzo.

Dat was ik, maar ik heb het zelf niet gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef twi het volgende:
Lelijk, zon' dikke rode balk, en dat wapen. Geef mij maar dat logo wat je gisteren ergens postte, ThomasBerge (of was jij dat niet?).

precies en de rond moet niet te dik zijnquote:

Mjah lijkt wel op dat ding wat het nu isquote:

Niet lelijk.quote:

Ik was 10. Het was mijn partijtje. 40 vriendjes en vriendinnetjes, een megascherm, hele huis rood en witquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Doc het volgende:
Gisteren weer eens de oude fotoos gezien die bij mij thuis genomen waren op mooie woensdag avond in mei zo'n 10 jaar geleden na een avondje voetbal kijken met een man of 12. Wat een heerlijke puinbak na die wedstrijd tegen AC

Zelf gemaakt, van die oude en nieuwe van voetballogo.nlquote:

Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was 10. Het was mijn partijtje. 40 vriendjes en vriendinnetjes, een megascherm, hele huis rood en wit. Super
. Na het doelpunt van kluivert iedereen de straat op gerend, ik kan me nog al die toeterende auto's herinneren
.
*zucht*

Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)
Ik zal het nooit maar dna ook nooit meer vergeten.

Ik ook niet.. we konden geen enkel cafe meer in allemaal stampes vol. Toen maar van buiten zitten volgen en toen de 1-0 viel hoorde je heel amsterdam juichenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)
Ik zal het nooit maar dna ook nooit meer vergeten.

Ik kreeg gewoon kippenvel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de video nog van de hele serie en de huldiging.
http://home.wanadoo.nl/~afs-9899/specials/clfinale/clfinale.html.
Nostalgie.
Wij zijn de beste
Zo.

quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de video nog van de hele serie en de huldiging.
http://home.wanadoo.nl/~afs-9899/specials/clfinale/clfinale.html.
Nostalgie.
Wij zijn de beste
Zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |