tsssquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.
Kan je mij die eventueel over msn sturen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de uitgebreide samenvatting van Real Madrid-Ajax nog op mijn pc staan, nog niet gekeken. Zo ook maar eens even doen.
Ik was 7.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was 15. Heb het allemaal erg bewust meegemaakt (inc. huldeging etc)
Ik zal het nooit maar dna ook nooit meer vergeten.
Wij hadden pas later een elektrische tandenborstelquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
13 hierEn het jaar erop smeet ik de electrische tandenborstel door de keuken heen alvorens de rest van de avond hard op m'n kamer te gaan zitten janken
Wij hadden niet al teveel later weer een nieuwequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wij hadden pas later een elektrische tandenborstel.
Ben jij jonger dan ik?? Had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
13 hierEn het jaar erop smeet ik de electrische tandenborstel door de keuken heen alvorens de rest van de avond hard op m'n kamer te gaan zitten janken
Slettebak account? 140 mb, 15 minuutjes. Toch wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je mij die eventueel over msn sturen?
Wat een prietpraat. Zeg dan gewoon waar het op staat! Erg kleinmoedig weer.quote:Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt.
Kijk, zijn we het toch nog met elkaar eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Wat een prietpraat. Zeg dan gewoon waar het op staat! Erg kleinmoedig weer.
Stuur maar een mailtje daarop. Dan geef ik je even mijn msnquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slettebak account? 140 mb, 15 minuutjes. Toch wel leuk.
En ik heb 'em ergens van een Torrent ofzo. Van Eurosport, commentaar in het Duits.
'Real Madrid, die die ganze Spiel nichts zu sagen haben'.
Het is toch ongelofelijk. Wat maakt het geld nou uit, de supporters betalen het toch. Had verwacht dat het strakke-pakken-volk er ook wel zo over zou denken, maar helaas...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kijk, zijn we het toch nog met elkaar eens.
Inderdaad. En de geldkwestie speelt natuurlijk helemaal geen rol, want er komt nu toch een nieuwequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef gras het volgende:
[..]
Het is toch ongelofelijk. Wat maakt het geld nou uit, de supporters betalen het toch. Had verwacht dat het strakke-pakken-volk er ook wel zo over zou denken, maar helaas...
ik kan 't wel opnemen, dus als je nog ruimte hebt ergens........quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand dat opnemen en online gooien?
http://www.yousendit.com/quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kan 't wel opnemen, dus als je nog ruimte hebt ergens........
kan ja, maar dan zijn er maar 25 gelukkigen.quote:
Dat zou ik idd ook wel willen hebben/zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand dat opnemen en online gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |