you damn right! Het liefst een type Alex of Saidi die niet gaat janken als hij een duel moet aangaan. Of zelfs gelijk om een gele kaart gaat vragen zoals die 2 pipos die we nu hebben doenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef ThomasBerge het volgende:
En laat Ajax eens naar andere posities kijken, we moeten versterking in de verdediging hebben.
Lijkt me sterk dat dit waar is en anders WAAAAAAAT? Laten we vooral 8miljoen pompen in nog een spitsquote:14/5/2005 - Aftonbladet: Ajax heeft 8 miljoen euro over voor Rosenberg
(Gepost door RvN)
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet heeft Ajax zo'n 8 miljoen euro over voor Markus Rosenberg. Scouts van Ajax en ook Ronald Koeman en Danny Blind hebben de spits diverse malen bekeken het afgelopen seizoen. Er komt echter steeds meer concurrentie. Afgelopen week zouden vertegenwoordigers van Arsenal, Bayern München, Schalke 04 en Feyenoord de spits hebben bekeken. De zaakwaarnemer van Rosenberg, Martin Dahlin, gaf in een korte reactie aan dat er niets concreets te melden was en dat hij niet verwacht dat een transfer snel rondkomt.
Ik zie het ook niet echt zitten in Huntelaar... gwn een verdedigerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Liever Huntelaar voor 5 miljoen dan Rosenberg voor 8 miljoen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Liever Huntelaar voor 5 miljoen dan Rosenberg voor 8 miljoen
Dat zowiezoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt zitten in Huntelaar... gwn een verdediger![]()
oh jij hebt Rosenberg al zien spelen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zowiezo
Maar als ik tussen die 2 moest kiezen, zou ik het wel weten........ Huntelaar dus
Vreemd, dat idee heb ik nou met Garisteasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
Bij Huntelaar heb ik toch het idee, leuk voor Heerenveen, Roda JC, NAC enzo, maar bij Ajax loopt het weer niet.
Nee, daarvan weten we het al zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:39 schreef BennieK het volgende:
[..]
Vreemd, dat idee heb ik nou met Garisteas![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh jij hebt Rosenberg al zien spelen?
vertel!
ik denk wel dat Rosenberg een betere speler is dan Huntelaar, kijkend naar de interesse van clubs die er voor hem was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb iig Huntelaar zien spelen, en je ziet dat hij toe is aan iets hogers dan Heerenveen. Ajax dus. Ik weet iig wat hij kan, kan ik van Rosenberg niet. Daarom heb ik dus liever Huntelaar, hoewel ik zowiezo geen spits wil, maar verdedigers en middenvelders.
Ja inderdaad, ik zie liever voor die 8 miljoen een topverdediger.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:44 schreef Nashje het volgende:
Als Arsenal en Barcelona Rosenberg volgen zal dat echt geen verkeerde spits zijn. 8 miljoen is veel, daarvan kan je een topverdediger (die Ajax nodig heeft) in huis halen. Huntelaar scoort ook nu veel/redelijk bij Heerenveen, maar niemand weet hoe hij het gaat doen op een hoger niveau.
Obodaiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef VoreG het volgende:
Wie hebben er nog niet gescoord op de keepers na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |