quote:Alle woorden zijn gonnaaftappen van me en ik zal niet meer zingen en de vlekken die uit mijn bloed komen vertellen me naar huis teruggaan
Niet nederlandstalig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:De kast - We hebben woorden zonder woorden...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:00 schreef cafca het volgende:
White Stripes - seven nation army?
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Adam Ant, die er heeeeeeeeeeeeeeeeeel fout uit ziet....
Krijgt TSE geen punt dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel knap herkend trouwens
was een verkapt vervolg vraagje, vanwege de witte strepen die hij vroeger op zijn gezicht had
Correct!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Was dat niet Status Quo? Kan me een idioot herinneren die er helemaal fan van is...
Dank u welquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Was dat niet Status Quo? Kan me een idioot herinneren die er helemaal fan van is...
Nee, ik houd helemaal niet van Savatage en aanverwante artikelen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit je nu kerstmuziek te luisteren? Dat is toch TSO met Christmas Eve?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik houd helemaal niet van Savatage en aanverwante artikelen...
Jan Smitquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het heeft niets met kerst te maken. Zelfs niet met -en ik weet dat ik jullie nu teleur ga stellen- metal of hardrock...
het heb niets met kerst te makenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch niet die kerst-cd van Frank Masmeijer he?
Inderdaad. Op welke geniale cd staat dit nummer? Ik ben overigens bij dit nummer aanbeland inmiddels, jullie hebben dus nog 4 minuten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nick Cave dus...
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freek de Jonge had een aantal jaar geleden een hitje met 'Leven na de dood'. Dit is schaamteloos van deze cd gejat.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freek de Jonge had een aantal jaar geleden een hitje met 'Leven na de dood'. Dit is schaamteloos van deze cd gejat.
Dan zat ik toch in de buurtquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....
quote:"" has been described as "by far the most influential single of the British 19
s". It was cute and sweet and bouncy. It was tuneful and ingenuous. It was also, according to
, who took it to number one in the U.K. in 19
, "chronic".....the song was, ironically, initially envisioned as an up-tempo light rocker.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan toch eerder Living doll van meneer Richard.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert? De broer van Brian?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert? De broer van Brian?
quote:And I nozzle, nozzle, nozzle, nozzle in the rushing step and bring the love also from my sky ride. Because the love, love, love, love, makes much fun, much more fun than something.
Controleer je jou openstaande vraag nog? Volgens mij is die nog niet afgehandeld.....quote:
Dit is jouw laatste antwoord en hiervan is er nog 1 fout.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Controleer je jou openstaande vraag nog? Volgens mij is die nog niet afgehandeld.....
Deze is goed. Dit is de top 5quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef peaceman het volgende:
eurovision song contest kiev 2005
vic vd reijt's les meilleurs 69
blue note trip: jazzanova
explosive car tuning 7
Schnappi Hits! 2
?
Dus covers tellen niet, begrijp ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef ranja het volgende:
Noem 10 bands of artiesten die nummers hebben opgenomen die Prince voor of met hun geschreven heeft.
Sorry was ff weg. Covers? Sinéad dus, maar ik twijfelde. Rest snel opgeschreven, zonder wikken & wegen, dus daar kunnen ook covers tussen zitten. Eigenlijk is de lijst gewoon een beredeneerde gokquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
Zitten daar geen covers tussen GLO??
Bij gebrek aan beter, zeg maar?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ranja het volgende:
Nou ja, laat ook maarJe had nog Martika en Jill Jones kunnen noemen, maar ik vind het wel goed zo.
Ook Chaka Kahn trouwens al is dat ook een semi-cover.
Glo +1
Nationale popquiz in P60 volgende week zondag. Ikzelf doe mee met mijn vaste team en er is dus ook een heus Fok!team!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef Z het volgende:
@offtopic2: Mis ik wat?
Toch niet. lijkt er wel opquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Anouk toch?
"altijd"...?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, ben ik te laat ook nog eens. Anouk heeft een album met een vergelijkbaar teken op de voorkant. Die haal ik ook altijd uit de bakken omdat ik dan denk iets bijzonders van Aphex Twin gevonden te hebben![]()
euhmm leadzanger van coldplayquote:
Oh ja, dat wist ik wel ... Fok Of Seagullsquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nationale popquiz in P60 volgende week zondag. Ikzelf doe mee met mijn vaste team en er is dus ook een heus Fok!team!
Ja, volgens mij ligt die cd al maanden bij de Mediamarkt in die cd's-voor-een-beetje-kleingeld-rekken. Die spit ik zeker 2x per maand even door en altijd pak ik die dan met het idee: zow, das mooi meegenomen. Om er tot m'n schrik achter te komen dat ik die dus al duizend keer heb gepakt en dat 't gewoon Anouk isquote:
Oh ja, ik zie dat je niet om complete lijstjes hebt gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja anders zegt straks iemand Martika en dan gaat die er met het punt vandoor
Die is jonger volgens mij, andere belg met piano is bijvoorbeeld novastar of venus in flames, maar dat is niet juistquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo'n belg toch? Sioen?
Ik weet zijn naam niet, wel de band nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Neleos het volgende:
Dit schrijft hij zelf over zijn band
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andre manuel?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef GLO het volgende:
"een roestende staaf in je eikel" Goeie reclame![]()
![]()
Die hebben ze idd niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Linda, Roos en Jessica
4Fun
Winston Post en Bas Muijs (weet niet of die een artiesten/bandnaam hebben, ik gok maar ff van niet)
Die had ik ook al bedacht, maar ik wist ook geen naam te bedenken, maar google wist mij te melden dat het "Good Times" was met: Aukje van Ginneken (Charlie), Johnny de Mol (Sylvester), Chanella Hodge (Terra) en Winston Post (Benjamin).quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hebben ze idd niet.
Sack_Blabbath + 1![]()
Volgens mij was er een paar jaar geleden ook nog een groepje waar iig Aukje van Ginniken in meedeed. Kan er even niets over vinden..
Nope, wellicht zijn ze zo wat herkenbaarder:quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef lubje25 het volgende:
de twee uit destiny's child getrapte dames?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
double date ?
Niet in het bijzonder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:56 schreef lubje25 het volgende:
TLC-rip off?
Solid HarmoniE, en nee. Maar dat is wel meer in de denkrichting dan TLCquote:
Uhm, vervolgvraagquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef lubje25 het volgende:
kun je misschien een tip van de sluier oplichten?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Curchulain het volgende:
is 't niet Salt 'n Pepa?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
shampoo ?
zat ik ook aan te denken, maar volgens mij zijn die blankquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
shampoo ?
S.O.A.P. wie kent ze niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
oh die Deensen, Soap ?
Ik ken ze niet... echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
S.O.A.P. wie kent ze niet?
Kapitein Roodbaard +1
klikkerdeklikquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik ken ze niet... echt nog nooit van gehoord.
ik ken ze.......quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
S.O.A.P. wie kent ze niet?
Kapitein Roodbaard +1
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Uriah Heep - Look At Yourself
Roger Daltrey - One Of The Boys
City Boy - Dinner At The Ritz
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Atari Teenage Riot
terecht. Ik bedoelde trouwens Simple dreams van Linda Ronstadt. Sommige albums zou je alleen om de hoes kopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
GLO heeft er drie van zichzelf (en niet eens veel later dan de toekenningen van o.a. Sack), dus hij krijgt het punt.
Yeah baby yeahquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Atari Teenage Riot
Dankzij jou en mij jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken...
Alec Empire linksboven, Hanin Elias rechtsboven... en in het MAS zijn die twee toevallig net voorbij gekomen...
Ik word voorspelbaar. Bij deze beloof ik plechtig dat m'n volgende geen vervolgvraag is, maar toch:quote:
Iets specifieker graag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Neleos het volgende:
Twilight Zone
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een nummer 1 in de VS met Twilight Zone ?
Een top 10 hit in de VS?quote:
Landje pik door de Kapiteinquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nr. 1 in NL met Twilight Zone ?
K*t voor je Sackquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een nummer 1 met Twilight Zone in Nederland?
Nee, dat maakt het niet goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik maak het misschien goed voor Sack door de volgende vraag:
Welk album?
Als ik je vertel dat ze uit Zwitserland komen en dat ik geen albumtitel hoef te horen?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorige keer vroeg TSE zoiets en toen gokte ik Celtic Frost en was het Samael. Dus nu gok ik Samael en is het vast CEltic Frost
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:32 schreef GLO het volgende:
The Strokes - Is This It?
Dat zou ik ook gezegd hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:22 schreef Curchulain het volgende:
shit, die wist ik zonder de rebus al... maar ja ik was eten
Si si,quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dankzij je rebus:
Thievery Corporation - The Richest man in Babylon
nee man die was veel knapperquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eens even op die vervolgvraag-modus proberen:
babylon Zoo?
Nee, een hele beroemde (beruchte) meneer uit de blackmetalwereld die nu achter de tralies zit omdat hij een andere hele beroemde (beruchte) meneer uit de blackmetalwereld heeft vermoord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
Ah, de zanger van Immortal zonder make-up
Corpsepaint heet dat bij die gastenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
Ah, de zanger van Immortal zonder make-up
Yep, ofwel Burzum, ofwel Varg vikernes... GLO + 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:42 schreef GLO het volgende:
Ah, is dat nou Count Grishnackh?
Die heeft ie vermoord ja. Euronymus...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:42 schreef ranja het volgende:
oh, die van Mayhem was het geloof ik? noors in elk geval.
Ja, zo had ik het ook geweten. Ik wist dat ik 'm kende. Nota bene 1 van mijn favoriete platen. Maar ja, in gebrande vorm zonder hoes...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dankzij je rebus:
Thievery Corporation - The Richest man in Babylon
Foei GLO!-TVPquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar ja, in gebrande vorm zonder hoes...
Wat ziet-ie er poezelig uit, zo schoongewassen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yep, ofwel Burzum, ofwel Varg vikernes... GLO + 1
Je bedoelt de gebrande versie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef GLO het volgende:
Welk album en van wie? - en wat was er voor bijzonders aan de oorspronkelijke hoes?
[afbeelding]
Ja, hij was de bassist geloof ik. En de zanger had al eerder zelfmoord gepleegd. Echt een fijne bandquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef ranja het volgende:
zat hij toen zelf ook niet in die band? of waren het concurerende bands...
Da's alvast goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:01 schreef cafca het volgende:
stones - their satanic majesties request
Ik ook, in mijn platenkastquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:07 schreef ranja het volgende:
De orginel hoes was in 3dIk heb 'm wel eens gezien.
Da's nou jammer cafca. Dat laatste leek me zelfs te moeilijk om te vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:08 schreef cafca het volgende:
Oh, ik lees de subvraag nu pas.
De beatles zaten verstopt in de 3d foto
En ik wist ook nog waarom dat zo wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's nou jammer cafca. Dat laatste leek me zelfs te moeilijk om te vragen.
nou ja... zit net een kwartier tussen punten en nieuwe vraagquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:22 schreef Curchulain het volgende:
Ik heb het idee dat Ranja op een dijk van een vraag zit te broeden... die ik dus weer eens niet zal weten
Ik heb last van tijdvertragend ongeduld...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:27 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja... zit net een kwartier tussen punten en nieuwe vraag
quote:The New York bandconsists of singer-guitarists Ian James and Jerry DiRienzo, drummer Keith Nealy (who was once a guitar tech for Sonic Youth) and bassist David Motamed (ex-Das Damen). The group produces densely textured guitar layers of post-punk, a la Sonic Youth and Dinosaur Jr., debuting with the album Slo-Blo in 1992. Living Room followed in 1994 on DGC. That sophomore effort, helmed by producer John Agnello (Buffalo Tom, Jay Farrar, Steve Wynn), displayed more nuances than its predecessor did; the dense blare of the preceding album was sculpted into more supple arrangements this time around, with the guitars landing somewhere in Crazy Horse territory.
die heb ik nog gezien in het voorprogramma van Sonic youthquote:
het is wel de normale hoes hoor, dat welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:14 schreef GLO het volgende:
Krijg nou wat...
Noppe, dat is niet juist. Ik zal een tipje van de sluier oplichten, normaal doe ik nooit vervolg vragen unlike sack, maar deze keer dus welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef Curchulain het volgende:
Lijkt Alexis Mauri wel... ofwel Alexkid
Noppe, en ook niet zwarte piet!quote:
quote:Drum'n'bass deviantfuses hip-hop and jazz compositional ideas with the bustling rhythms of hip-hop and jungle and the bent sonic mayhem of ambient and dub. Unlike rolling junglists such as Alex Reece and Wax Doctor, however, who draw from a softer, "cooler" brand of jazz,
aims to maintain the heat of bop and free jazz, pairing spry, galloping bass lines with complex trapset orchestration and shrill, screaming horns.
Dit kan ik ook toepassen op de persoon die ik zoekquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is een soort Splinter- groep
(eens kijken of er spelletjeskenners in da house zijn..)![]()
Dat geloof ik direct, ik kende 'm niet. Maar ik was ontgoocheld dt ik Sonic Youth niet van de fotootjes herkend had...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
[..]
het is wel de normale hoes hoor, dat wel
Ik kan dequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:
never heard of...
Shit, ik schakel weer 's te laat in. Die plaat heb ik net gekocht...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dit kan ik ook toepassen op de persoon die ik zoek
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |