het heb niets met kerst te makenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Toch niet die kerst-cd van Frank Masmeijer he?
Inderdaad. Op welke geniale cd staat dit nummer? Ik ben overigens bij dit nummer aanbeland inmiddels, jullie hebben dus nog 4 minuten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nick Cave dus...
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freek de Jonge had een aantal jaar geleden een hitje met 'Leven na de dood'. Dit is schaamteloos van deze cd gejat.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freek de Jonge had een aantal jaar geleden een hitje met 'Leven na de dood'. Dit is schaamteloos van deze cd gejat.
Dan zat ik toch in de buurtquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En Cave jatte het natuurlijk weer schaamteloos van Dylan....
quote:"" has been described as "by far the most influential single of the British 19
s". It was cute and sweet and bouncy. It was tuneful and ingenuous. It was also, according to
, who took it to number one in the U.K. in 19
, "chronic".....the song was, ironically, initially envisioned as an up-tempo light rocker.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan toch eerder Living doll van meneer Richard.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert? De broer van Brian?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albert? De broer van Brian?
quote:And I nozzle, nozzle, nozzle, nozzle in the rushing step and bring the love also from my sky ride. Because the love, love, love, love, makes much fun, much more fun than something.
Controleer je jou openstaande vraag nog? Volgens mij is die nog niet afgehandeld.....quote:
Dit is jouw laatste antwoord en hiervan is er nog 1 fout.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Controleer je jou openstaande vraag nog? Volgens mij is die nog niet afgehandeld.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |