Deze is goed. Dit is de top 5quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:08 schreef peaceman het volgende:
eurovision song contest kiev 2005
vic vd reijt's les meilleurs 69
blue note trip: jazzanova
explosive car tuning 7
Schnappi Hits! 2
?
Dus covers tellen niet, begrijp ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef ranja het volgende:
Noem 10 bands of artiesten die nummers hebben opgenomen die Prince voor of met hun geschreven heeft.
Sorry was ff weg. Covers? Sinéad dus, maar ik twijfelde. Rest snel opgeschreven, zonder wikken & wegen, dus daar kunnen ook covers tussen zitten. Eigenlijk is de lijst gewoon een beredeneerde gokquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
Zitten daar geen covers tussen GLO??
Bij gebrek aan beter, zeg maar?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ranja het volgende:
Nou ja, laat ook maarJe had nog Martika en Jill Jones kunnen noemen, maar ik vind het wel goed zo.
Ook Chaka Kahn trouwens al is dat ook een semi-cover.
Glo +1
Nationale popquiz in P60 volgende week zondag. Ikzelf doe mee met mijn vaste team en er is dus ook een heus Fok!team!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef Z het volgende:
@offtopic2: Mis ik wat?
Toch niet. lijkt er wel opquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Anouk toch?
"altijd"...?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, ben ik te laat ook nog eens. Anouk heeft een album met een vergelijkbaar teken op de voorkant. Die haal ik ook altijd uit de bakken omdat ik dan denk iets bijzonders van Aphex Twin gevonden te hebben![]()
euhmm leadzanger van coldplayquote:
Oh ja, dat wist ik wel ... Fok Of Seagullsquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nationale popquiz in P60 volgende week zondag. Ikzelf doe mee met mijn vaste team en er is dus ook een heus Fok!team!
Ja, volgens mij ligt die cd al maanden bij de Mediamarkt in die cd's-voor-een-beetje-kleingeld-rekken. Die spit ik zeker 2x per maand even door en altijd pak ik die dan met het idee: zow, das mooi meegenomen. Om er tot m'n schrik achter te komen dat ik die dus al duizend keer heb gepakt en dat 't gewoon Anouk isquote:
Oh ja, ik zie dat je niet om complete lijstjes hebt gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja anders zegt straks iemand Martika en dan gaat die er met het punt vandoor
Die is jonger volgens mij, andere belg met piano is bijvoorbeeld novastar of venus in flames, maar dat is niet juistquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo'n belg toch? Sioen?
Ik weet zijn naam niet, wel de band nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Neleos het volgende:
Dit schrijft hij zelf over zijn band
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andre manuel?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef GLO het volgende:
"een roestende staaf in je eikel" Goeie reclame![]()
![]()
Die hebben ze idd niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Linda, Roos en Jessica
4Fun
Winston Post en Bas Muijs (weet niet of die een artiesten/bandnaam hebben, ik gok maar ff van niet)
Die had ik ook al bedacht, maar ik wist ook geen naam te bedenken, maar google wist mij te melden dat het "Good Times" was met: Aukje van Ginneken (Charlie), Johnny de Mol (Sylvester), Chanella Hodge (Terra) en Winston Post (Benjamin).quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hebben ze idd niet.
Sack_Blabbath + 1![]()
Volgens mij was er een paar jaar geleden ook nog een groepje waar iig Aukje van Ginniken in meedeed. Kan er even niets over vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |