Nee, een hele beroemde (beruchte) meneer uit de blackmetalwereld die nu achter de tralies zit omdat hij een andere hele beroemde (beruchte) meneer uit de blackmetalwereld heeft vermoord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
Ah, de zanger van Immortal zonder make-up
Corpsepaint heet dat bij die gastenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
Ah, de zanger van Immortal zonder make-up
Yep, ofwel Burzum, ofwel Varg vikernes... GLO + 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:42 schreef GLO het volgende:
Ah, is dat nou Count Grishnackh?
Die heeft ie vermoord ja. Euronymus...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:42 schreef ranja het volgende:
oh, die van Mayhem was het geloof ik? noors in elk geval.
Ja, zo had ik het ook geweten. Ik wist dat ik 'm kende. Nota bene 1 van mijn favoriete platen. Maar ja, in gebrande vorm zonder hoes...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dankzij je rebus:
Thievery Corporation - The Richest man in Babylon
Foei GLO!-TVPquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar ja, in gebrande vorm zonder hoes...
Wat ziet-ie er poezelig uit, zo schoongewassen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yep, ofwel Burzum, ofwel Varg vikernes... GLO + 1
Je bedoelt de gebrande versie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef GLO het volgende:
Welk album en van wie? - en wat was er voor bijzonders aan de oorspronkelijke hoes?
[afbeelding]
Ja, hij was de bassist geloof ik. En de zanger had al eerder zelfmoord gepleegd. Echt een fijne bandquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef ranja het volgende:
zat hij toen zelf ook niet in die band? of waren het concurerende bands...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |