Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.quote:Heatwave zei:
Ik snap je wel hoor . Maar eigenlijk zou ik er geen probleem mee hebben om de mensen die ik al gemeet heb weer eens te zien op een grote meeting. Ik heb me er altijd prima mee vermaakt, en misschien op een enkele uitzondering na geen conflicten oid meegemaakt.
So: let's get together and boogie!!!! .
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Wie? Knut?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???
Q.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Stranger het volgende:
Ach, de mensen die nog op meets komen spreken me niet meer aan, waarschijnlijk omdat het te druk is waardoor alleen kut-users zichzelf nog profileren. Verder ik heb een groep mensen ontmoet met wie ik veel liever buiten het forum om afspreek.
Dat zou een reden kunnen zijn idd. Het is wel lastig om in de brei van nieuwe users een groep te vormen die hecht genoeg is om te meeten.quote:
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Soms was er achteraf wel wat gekibbel,
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, QyRoZ natuurlijk, die heeft meer meetings gehad dan ik warme maaltijden.
Ik heb heerlijk ontbetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meet
Dan nog win jequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.
Precies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef CloudBox het volgende:
Meets die onderling worden afgesproken zijn geen FOK!meets.
Dequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef PPL het volgende:
De "spontane" meets vind ik ook altijd wel leuk.
Al vraag ik me af in hoeverre je dan nog van een FoK-meet kan spreken
Gewoon zondagsmiddag ff bellen of SMS'en: "Vondelpark?"
Het zijn dan meer mensen die elkaar kennen via FoK, dan dat je van een 'echte' FoK-meet spreekt.
En spare-ribs niet te vergeten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind kleine OOK leuk.
Maar die grote ONZ meetings in de coco's waren toch ook wel heel erg gezellig hoor. Gewoon een beetje kleppen met de halve wereld, en het feit dat je zo'n kroeg volledig op zijn kop zet heeft ook wel wat.
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef CloudBox het volgende:
5 Jaar lang dezelfde gezichten, dezelfde verhalen en dezelfde roddels. 90% van de oude garde is wel crew geweest inmiddels en is wel uitgepraat.
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.
Moet je wel irc gebruiken en dus bekend zijn bij een bepaalde groep. Laat staan een mob nummer hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
via sms en irc
ja, dat vond ik juist zo leuk. Met 40 man de cocos in en Iteejer die ribben liep te smijten, ik en Detlev die iedereen stiekem met viltjes bekogelden. Of gewoon heel het terras van Reijnders bezetten en tot diep in de nacht lol maken, daarna een andere kroeg kapen en verder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet erder wat actiever ben geworden op Fok! en dat ik dus een aantal van die grote 'legendarische' meets heb gemist, want als ik de verhalen moet geloven...
Gewoon jammer, de chaos en lol van die meets lijkt me echt leuk...
Ik heb het over nuecken, niet 'neuken'.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.
Neuken/relaties zijn een gevolg van meetings, net als van gewoon naar de kroeg gaan. Geen doel.
Eensch...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is het nadeel van grotere meetings, er zitten altijd klaplopers bij.
Maar goed, dat vind ik geen reden om dan maar niet meer te meeten.
Liever gezellige mensen die ik op een avond allemala spreek dan een meet dat ik achteraf hoor "Oh was jij er ook"quote:Het hoeft ook geen 40 man te zijn, maar 20 lijkt al te hoog gegrepen tegenwoordig.
Ik heb nog nooit een FoK-ster genueckt, terwijl ik toch wel wat meets heb meegemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.
Tja, dat weet ik dus niet. Voor mij gaat dat niet zo op. Ik was toevallig zondag op een klein meetingkje, en de "sfeer" zat er eigenlijk meteen goed in. Die leuke mix tussen mensen die je kent, en wat nieuwe gezichten. Dat is gewoon leuk IMHO.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Is het ook niet zo dat alles went? Op een gegeven moment wordt het gewoon niet leuker meer en is hetzelfde als de vorige keer eigenlijk te standaard als je snapt wat ik bedoel. Toch blijven de lage aantallen opmerkelijk.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef PPL het volgende:
Een leuke echt grote meet zou trouwens wel weer een keertje leuk zijn.
Als ie z'n vriendin maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het grote voordeel van grote meetings is dat er altijd rare mensen bij zitten (are you MVT?)
Ja, hoe irritant die mensen ook zijn, het is WEL grappigquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het grote voordeel van grote meetings is dat er altijd rare mensen bij zitten (are you MVT?)
quote:
Instant mensenkennis oplevingquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het mooie was het doodleuk nee zeggen van HW en inslikken dat mvt iets verderop stond
Ze liepen nog met ons mee naar het stationquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instant mensenkennis opleving.
het mocht alleen niet baten helaas.... na 30 keer weggaan en terug komen, en naar binnen kijken kwamen ze tot de briljante conclusie dat we het toch waren.
Volgens mij was dat m'n allereerste meet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instant mensenkennis opleving.
het mocht alleen niet baten helaas.... na 30 keer weggaan en terug komen, en naar binnen kijken kwamen ze tot de briljante conclusie dat we het toch waren.
Ja, dat heb ik ook. Ik ben pas in oktober 2002 geregistreerd. Net te laat dus voor..ja, voor bijna alles eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet erder wat actiever ben geworden op Fok! en dat ik dus een aantal van die grote 'legendarische' meets heb gemist, want als ik de verhalen moet geloven...
Gewoon jammer, de chaos en lol van die meets lijkt me echt leuk...
Nou door dat soort types laat ik me niet tegenhouden hoor. Dan kan je nooit meer een kroeg in lopen in Amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Volgens mij was dat m'n allereerste meet.
Toch later nog weer aan meegedaan, terwijl het reden genoeg was om subiet op te zeggen bij FoK.
Ik maakte gelukkig veel goed jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ze wogen in de verste verre niet op tegen de rest.
Pfff...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou door dat soort types laat ik me niet tegenhouden hoor. Dan kan je nooit meer een kroeg in lopen in Amsterdam.
Ze wogen in de verste verre niet op tegen de rest.
Das van ver voor fok!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Pfff...
Ik ga toch ook nog steeds met jou om ?
Nee hoor, zo makkelijk laat ik mij niet afstoppen.
Bovendien zou ik dan een hele hoop top-momenten hebben gemist.
Wat dacht je van de eerste rock-meets in Sam Sam ?
Zou ik voor geen goud gemist willen hebben.
Begin dan GVD ook eens die eigen kroeg man!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Das van ver voor fok!.
Ja, die fok!rock!meetings waren echt top. De hele kroeg vol met fokkers, onze eigen muziek, geen overlast van anderen (of voor anderen) En altijd bere gezellig!
Ik weet nog wel de laatste rockmeet waar ik heen ging. Ik half ziek, toch komen en dan ook nog een vriendje meenemen dat niet zo gek is op druktesquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das van ver voor fok!.
Ja, die fok!rock!meetings waren echt top. De hele kroeg vol met fokkers, onze eigen muziek, geen overlast van anderen (of voor anderen) En altijd bere gezellig!
Met heel vreemde foto's achterafquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das van ver voor fok!.
Waarom denk je dat ik hier werk??quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin dan GVD ook eens die eigen kroeg man!
Hoe mij even off-line op de hoogte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dus ook mijn suggestie voor een feestzaal oid..
Gaat dat eindelijk gebeuren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:05 schreef PPL het volgende:
Hoe mij even off-line op de hoogte.
Na morgen ben ik niet meer op FoK voor een tijdje ivm verhuizing.
Ben ik al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat dat eindelijk gebeuren?PPL gaat op zichzelf!
I know sweetie, I know.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef PPL het volgende:
Ben ik al een tijdje hoor.
Duurde alleen even voordat het nieuwe huisje klaar was.
Soms.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know sweetie, I know.Je zat nu toch bij schoonpaps en mams?
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:16 schreef PPL het volgende:
By the way mevrouw de Moderator, we gaan wel heel erg off-topic zo.
Niet dat ik je interesse niet waardeer, maar toch.
Ja, en als je niet online bent kan je eerder gemaakte posts niet zien natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh jaOch, die andere blauwe is toch nog lunchen.
Nee, enough now...
Iemand nog suggesties voor locaties voor een leuke grote meet?
Iets van Scouting terrein af te huren oid?
Dat was idd een hoogepunt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:48 schreef SeLang het volgende:
Btw: de 2-jaar meet roeleerde
Maar dat is alweer bijna 4 jaar geleden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef HeatWave het volgende:
De 5jaar was misschien niet ZO goed, maar ik heb me er iig prima vermaakt.
Hier zit wel wat in, maar toch, het ligt niet zo erg aan FOK! denk ik. Eigenlijk is het allemaal best logisch en menselijk. Als niemand elkaar irl kent, dan is het leuk om al die gezichten eens te zien op zo'n grote meeting. Maar juist omdat er daardoor vriendschappen en groepjes zijn ontstaan, is de behoefte minder geworden om nog naar zo'n meeting met (veel) onbekenden te gaan (Stranger heeft dat in deel 1 goed verwoord). En inderdaad, doordat het allemaal een beetje versnipperd is geraakt doordat het forum zo gegroeid is, zeggen heel veel namen je ook niks.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef CloudBox het volgende:
FOK! is gewoon veranderd. Van een relatief klein en gezellig forum tot een groot en log medium waarbij je geen overzicht meer hebt op users en subfora. Er zijn er nu zoveel dat je niet eens weet welke allemaal laat staan de topics daarin en de vaste users aldaar.
En ik mocht van jou niet eens foto's maken van het station bij nacht.quote:
Ik was blij een fiets bij me te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef HeatWave het volgende:
ben ik zo strengquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En ik mocht van jou niet eens foto's maken van het station bij nacht.![]()
U wilde niet bij ons zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik was blij een fiets bij me te hebben.
Nog veel lol gehad elders.![]()
Mijn FOK!Radio interview daar was tof. En legendarisch.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef HeatWave het volgende:
WIj weten dat, jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn FOK!Radio interview daar was tof. En legendarisch.
En het is goedkoper dan een taxi naar groningen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik was blij een fiets bij me te hebben.
Nog veel lol gehad elders.![]()
dat geldt vrijwel overal voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
En het is goedkoper dan een taxi naar groningen.
Dan wel aan alle 120662 users he!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:36 schreef sararaats het volgende:
by the way, ik moet eigenlijk nog trakteren voor mijn verjaardag
Ik ben zelfs eens gebanned vanwege mijn mening eroverquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb de foto's gezien van vorige meetings, en daar kan ik echt niet vrolijk van worden.
amai, zoveel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan wel aan alle 120662 users he!
Hoeveel denk je dat er daar actief van zijn dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan wel aan alle 120662 users he!
Tja, dan hebben we natuurlijk 0 invloed verder. En het zal lastig zijn om daar echt met heel veel mensen naar toe te kunnen. Zo groot is de arena ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit iets? http://www.eighties-verantwoord.nl/
Elke 3e vrijdag van de maand in Hotel Arena (Amsterdam), 23.00-04.00.
Kaarten vooraf € 10.00 aan de deur € 12.00
(Andere optie is: Tivoli, Utrecht (om de andere maand, 1e vrijdag) )
Is dus wel redelijk van te voren te plannen...
Beetje jammer dat het een vrijdag is, maar daar verzin ik wel wat op.
Ja, dat is waar. Maar mss een keertje een idee voor met een iets kleinere groep...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan hebben we natuurlijk 0 invloed verder. En het zal lastig zijn om daar echt met heel veel mensen naar toe te kunnen. Zo groot is de arena ook weer niet.
Maar het is een idee.
Tja, dan kom je bij de feesten&partijen meuk uit vrees ik. En dat is niet goedkoop vaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar mss een keertje een idee voor met een iets kleinere groep...
Ik ben nog steeds voor een meet zoals op de Berekuil vorig jaar, maar dan met een indoor locatie of zo.
*verder zoekt...
Ja, nu ik achteraf de foto's bekijk was het ook best een kneuzenkermis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zelfs eens gebanned vanwege mijn mening erover.
HA!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, nu ik achteraf de foto's bekijk was het ook best een kneuzenkermis.
Dat idee heb ik bij elke meeting waar ik niet zelf bij was.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Stranger het volgende:
Ja, nu ik achteraf de foto's bekijk was het ook best een kneuzenkermis.
We hebben je postuum alsnog mod gemaakt, niet genoeg?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef kastanova het volgende:
HA!
Ik eis bij deze een excuus van danny!
Het is als de loterij winnen en geld moeten betálenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
We hebben je postuum alsnog mod gemaakt, niet genoeg?
Ik heb tijdens een meet sowieso al eens met je daarover gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit iets? http://www.eighties-verantwoord.nl/
Elke 3e vrijdag van de maand in Hotel Arena (Amsterdam), 23.00-04.00.
Kaarten vooraf € 10.00 aan de deur € 12.00
(Andere optie is: Tivoli, Utrecht (om de andere maand, 1e vrijdag) )
Is dus wel redelijk van te voren te plannen...
Beetje jammer dat het een vrijdag is, maar daar verzin ik wel wat op.
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Dat idee heb ik bij elke meeting waar ik niet zelf bij was.
* Brighteyes is nieuwsgierig!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef kastanova het volgende:
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!.
Mag het Cynix? Ah toe? Toe nou?
Als ik er maar niet op sta.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef kastanova het volgende:
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!.
Mag het Cynix? Ah toe? Toe nou?
Geen idee eigenlijk, ik weet dus niet eens wie ik hiermee voor het hoofd stootquote:
Geen namen noemen aub, je verpest mijn beeld van de usersquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Die sympathieke jongeman rechts is iig ToBe als ik me niet vergis.
Wtf?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen.
maar goed, ZEKER jij zou moeten weten dat er ook hele andere mensen op fok komen Kasta.
Mwoah, daar hoef jij je volgens mij geen zorgen over te maken. Gezien de lieflijke termen waarmee je MUUS hier beroertquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:11 schreef kastanova het volgende:
Het beeld wat je op het forum van mensen hebt, dat dan totaal verpest wordt in irl.
Of mensen die elkaar anders gaan behandelen omdat ze elkaar ook irl kennen.
Als iedereen zoals mij en MUUS zou zijn, zouden de meets ook wel retetof en drukbezocht zijn héquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, daar hoef jij je volgens mij geen zorgen over te maken. Gezien de lieflijke termen waarmee je MUUS hier beroertEn andersom trouwens.
Nee, niet IEDEREEN is zo tof en cool als jij en MUUS, maar ook zeker niet iedereen is dat nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als iedereen zoals mij en MUUS zou zijn, zouden de meets ook wel retetof en drukbezocht zijn hé.
Maar. dat. is. dus. niet. zo.... Heb ik uit betrouwbare bron vernomen...
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet IEDEREEN is zo tof en cool als jij en MUUS, maar ook zeker niet iedereen is dat niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...
Je vindt zo'n 10% van de forumusers wel boeiend en dan neem ik het ruim.
Vervolgens is, realistisch gezien, waarschijnlijk zo'n 20% ook daadwerkelijk zoals hij of zij zich op het forum voordoet...
Komen er zo'n 50 mensen op een meet (en dat is al een fucking grote meet als ik de verhalen hier zo lees) dan blijft daar dus zo'n 10% ( 5 personen) van 20% (1 persoon) van over.
Dus slechts 1(!) fucking persoon op de complete meeting die dus nog een enigszins boeiende gesprekspartner zou kunnen zijn.
Naja, daarvoor tuf ik niet naar Amsterdam en velen met mij kennelijk...
Dat waren dan waarschijnlijk gewoon mensen die toevallig in die kroeg zaten en niets met Fok te maken haddenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:31 schreef HeatWave het volgende:
En ik heb me overigens altijd wel vermaakt met de mensen op meetings, natuurlijk lang niet met allen. Maar van sommigen weet ik nou nog niet wie ze zijn op het forum.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat waren dan waarschijnlijk gewoon mensen die toevallig in die kroeg zaten en niets met Fok te maken hadden.
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:. Zou je denken???
Damn, wat een kutzooi die meetings dan!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...
Gaan we aan de tequila en vervolgens naakt door allerlei vage kroegjes rennen.
* lurkt *quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...
Gaan we aan de tequila en vervolgens naakt door allerlei vage kroegjes rennen.
Naja, telkens als ik zo'n avond heb kijken de mensen in zo'n kroeg me onwijs vaag aan, dus ik vrees dat het onvermijdelijk isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef HeatWave het volgende:! moeten het perse vage kroegjes zijn???
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, telkens als ik zo'n avond heb kijken de mensen in zo'n kroeg me onwijs vaag aan, dus ik vrees dat het onvermijdelijk is.
Ben jij eigenlijk male of femalequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee leven.
In jouw aanwezigheid wordt na een paar uur (lees: bier-inname op Heatwavetempo) alles vrij vaag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee leven.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk male of female.
Ik wist het echt nietquote:
Das lekker op tijd! Vooruit plannen is goed! 2009 toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet.
Maar hé, ik heb 15 februari nog een gaatje vrij.
Da's wel erg voor vooruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das lekker op tijd! Vooruit plannen is goed! 2009 toch?
Dat lijkt me nou een leuke aanleiding voor een grote fok meetquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's wel erg voor vooruit.
Nee, heb de 14e nog een vrouwelijke date die als ze lief is ook mee mag aan de tequila en naar de kroegjes.
Is voor haar leuk en is voor ons leuk, het oog wil ook wat hé.
Ik weet niet of de vrouw in kwestie het wel zo fijn vindt dat half Fok meekijkt terwijl ik haar flink uitwoonquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een leuke aanleiding voor een grote fok meet
Je maakt dan wel de aanname dat de verdeling tussen boeiende en niet boeiende mensen op een meet gelijk is aan de verdeling daarvan op het forum. De ervaring leert dat de verhouding op een meet totaal anders ligt. Wat ook wel logisch is, aangezien een meeting meestal opgezet wordt vanuit een bepaalde onderlinge interesse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...
Je vindt zo'n 10% van de forumusers wel boeiend en dan neem ik het ruim.
Vervolgens is, realistisch gezien, waarschijnlijk zo'n 20% ook daadwerkelijk zoals hij of zij zich op het forum voordoet...
Komen er zo'n 50 mensen op een meet (en dat is al een fucking grote meet als ik de verhalen hier zo lees) dan blijft daar dus zo'n 10% ( 5 personen) van 20% (1 persoon) van over.
Mwoaah, als ik die lijstjes van meetings eens bekijk zie ik toch voornamelijk mensen staan die me op het forum al totaal niet boeien, laat staan dat dat irl wel zou gebeuren, dus ik hield de percentages eigenlijk nog hoog aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je maakt dan wel de aanname dat de verdeling tussen boeiende en niet boeiende mensen op een meet gelijk is aan de verdeling daarvan op het forum. De ervaring leert dat de verhouding op een meet totaal anders ligt. Wat ook wel logisch is, aangezien een meeting meestal opgezet wordt vanuit een bepaalde onderlinge interesse.
wij doen gewoon een FoR meet m-mquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:55 schreef mother-mother het volgende:
nadeel is van newbie dat je geen oldbie bent![]()
(hele sterke tvp he)
Ziet er ok uit ja. Ik kijk even aan het einde van de maand of er dan nog kaarten zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef nixxx het volgende:
Fields of Rock - 18 juni 2005 - Deeltje 2!!!
daarzo dus.. mooie line-up HW ... alleen wat duur voor 1 dag misschien nu...
Dat was de enige meeting waar ik ooit geweest ben, goede keus dusquote:De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.
Hè? Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef Serinde het volgende:
QyRoZ :
[..]
Ach, er was ook maar een kleine groep die me bij naam kende, op de meeting hadden de meeste users volgens mij ook nog nooit van me gehoord![]()
Verklaar je nader IR.quote:
Ah, die.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Verklaar je nader IR.
Ik verwacht niet dat veel mensen zich mij nog herinneren![]()
Geschiedenis doet het niet, gelukkig![]()
en kaarten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er ok uit ja. Ik kijk even aan het einde van de maand of er dan nog kaarten zijn.
tja is ook leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Ze zijn er nog wel ja, maar ik denk dat het Lowlands gaat worden dit jaar.
Staat nog steeds openquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:56 schreef CloudBox het volgende:
De enige die ik nog wil meeten is Isabeau, ons Vondelparkdate staat al 5,5 jaar warmMaar ik denk dat ik maar een keer in Hoogeveen langsdrop
Ik zie het nog zo gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef Stefan het volgende:
We moeten nog maar afwachten hoe groot de 10 jaar meet wordt. Kan best een meet met 10 man worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |