Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.quote:Heatwave zei:
Ik snap je wel hoor . Maar eigenlijk zou ik er geen probleem mee hebben om de mensen die ik al gemeet heb weer eens te zien op een grote meeting. Ik heb me er altijd prima mee vermaakt, en misschien op een enkele uitzondering na geen conflicten oid meegemaakt.
So: let's get together and boogie!!!! .
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Wie? Knut?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???
Q.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Stranger het volgende:
Ach, de mensen die nog op meets komen spreken me niet meer aan, waarschijnlijk omdat het te druk is waardoor alleen kut-users zichzelf nog profileren. Verder ik heb een groep mensen ontmoet met wie ik veel liever buiten het forum om afspreek.
Dat zou een reden kunnen zijn idd. Het is wel lastig om in de brei van nieuwe users een groep te vormen die hecht genoeg is om te meeten.quote:
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Soms was er achteraf wel wat gekibbel,
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, QyRoZ natuurlijk, die heeft meer meetings gehad dan ik warme maaltijden.
Ik heb heerlijk ontbetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meet
Dan nog win jequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.
Precies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef CloudBox het volgende:
Meets die onderling worden afgesproken zijn geen FOK!meets.
Dequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef PPL het volgende:
De "spontane" meets vind ik ook altijd wel leuk.
Al vraag ik me af in hoeverre je dan nog van een FoK-meet kan spreken
Gewoon zondagsmiddag ff bellen of SMS'en: "Vondelpark?"
Het zijn dan meer mensen die elkaar kennen via FoK, dan dat je van een 'echte' FoK-meet spreekt.
En spare-ribs niet te vergeten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind kleine OOK leuk.
Maar die grote ONZ meetings in de coco's waren toch ook wel heel erg gezellig hoor. Gewoon een beetje kleppen met de halve wereld, en het feit dat je zo'n kroeg volledig op zijn kop zet heeft ook wel wat.
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef CloudBox het volgende:
5 Jaar lang dezelfde gezichten, dezelfde verhalen en dezelfde roddels. 90% van de oude garde is wel crew geweest inmiddels en is wel uitgepraat.
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.
Moet je wel irc gebruiken en dus bekend zijn bij een bepaalde groep. Laat staan een mob nummer hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
via sms en irc
ja, dat vond ik juist zo leuk. Met 40 man de cocos in en Iteejer die ribben liep te smijten, ik en Detlev die iedereen stiekem met viltjes bekogelden. Of gewoon heel het terras van Reijnders bezetten en tot diep in de nacht lol maken, daarna een andere kroeg kapen en verder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet erder wat actiever ben geworden op Fok! en dat ik dus een aantal van die grote 'legendarische' meets heb gemist, want als ik de verhalen moet geloven...
Gewoon jammer, de chaos en lol van die meets lijkt me echt leuk...
Ik heb het over nuecken, niet 'neuken'.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.
Neuken/relaties zijn een gevolg van meetings, net als van gewoon naar de kroeg gaan. Geen doel.
Eensch...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is het nadeel van grotere meetings, er zitten altijd klaplopers bij.
Maar goed, dat vind ik geen reden om dan maar niet meer te meeten.
Liever gezellige mensen die ik op een avond allemala spreek dan een meet dat ik achteraf hoor "Oh was jij er ook"quote:Het hoeft ook geen 40 man te zijn, maar 20 lijkt al te hoog gegrepen tegenwoordig.
Ik heb nog nooit een FoK-ster genueckt, terwijl ik toch wel wat meets heb meegemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.
Tja, dat weet ik dus niet. Voor mij gaat dat niet zo op. Ik was toevallig zondag op een klein meetingkje, en de "sfeer" zat er eigenlijk meteen goed in. Die leuke mix tussen mensen die je kent, en wat nieuwe gezichten. Dat is gewoon leuk IMHO.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Is het ook niet zo dat alles went? Op een gegeven moment wordt het gewoon niet leuker meer en is hetzelfde als de vorige keer eigenlijk te standaard als je snapt wat ik bedoel. Toch blijven de lage aantallen opmerkelijk.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef PPL het volgende:
Een leuke echt grote meet zou trouwens wel weer een keertje leuk zijn.
Als ie z'n vriendin maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het grote voordeel van grote meetings is dat er altijd rare mensen bij zitten (are you MVT?)
Ja, hoe irritant die mensen ook zijn, het is WEL grappigquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het grote voordeel van grote meetings is dat er altijd rare mensen bij zitten (are you MVT?)
quote:
Instant mensenkennis oplevingquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het mooie was het doodleuk nee zeggen van HW en inslikken dat mvt iets verderop stond
Ze liepen nog met ons mee naar het stationquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instant mensenkennis opleving.
het mocht alleen niet baten helaas.... na 30 keer weggaan en terug komen, en naar binnen kijken kwamen ze tot de briljante conclusie dat we het toch waren.
Volgens mij was dat m'n allereerste meet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instant mensenkennis opleving.
het mocht alleen niet baten helaas.... na 30 keer weggaan en terug komen, en naar binnen kijken kwamen ze tot de briljante conclusie dat we het toch waren.
Ja, dat heb ik ook. Ik ben pas in oktober 2002 geregistreerd. Net te laat dus voor..ja, voor bijna alles eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet erder wat actiever ben geworden op Fok! en dat ik dus een aantal van die grote 'legendarische' meets heb gemist, want als ik de verhalen moet geloven...
Gewoon jammer, de chaos en lol van die meets lijkt me echt leuk...
Nou door dat soort types laat ik me niet tegenhouden hoor. Dan kan je nooit meer een kroeg in lopen in Amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Volgens mij was dat m'n allereerste meet.
Toch later nog weer aan meegedaan, terwijl het reden genoeg was om subiet op te zeggen bij FoK.
Ik maakte gelukkig veel goed jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ze wogen in de verste verre niet op tegen de rest.
Pfff...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou door dat soort types laat ik me niet tegenhouden hoor. Dan kan je nooit meer een kroeg in lopen in Amsterdam.
Ze wogen in de verste verre niet op tegen de rest.
Das van ver voor fok!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Pfff...
Ik ga toch ook nog steeds met jou om ?
Nee hoor, zo makkelijk laat ik mij niet afstoppen.
Bovendien zou ik dan een hele hoop top-momenten hebben gemist.
Wat dacht je van de eerste rock-meets in Sam Sam ?
Zou ik voor geen goud gemist willen hebben.
Begin dan GVD ook eens die eigen kroeg man!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Das van ver voor fok!.
Ja, die fok!rock!meetings waren echt top. De hele kroeg vol met fokkers, onze eigen muziek, geen overlast van anderen (of voor anderen) En altijd bere gezellig!
Ik weet nog wel de laatste rockmeet waar ik heen ging. Ik half ziek, toch komen en dan ook nog een vriendje meenemen dat niet zo gek is op druktesquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das van ver voor fok!.
Ja, die fok!rock!meetings waren echt top. De hele kroeg vol met fokkers, onze eigen muziek, geen overlast van anderen (of voor anderen) En altijd bere gezellig!
Met heel vreemde foto's achterafquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das van ver voor fok!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |