Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.quote:Heatwave zei:
Ik snap je wel hoor . Maar eigenlijk zou ik er geen probleem mee hebben om de mensen die ik al gemeet heb weer eens te zien op een grote meeting. Ik heb me er altijd prima mee vermaakt, en misschien op een enkele uitzondering na geen conflicten oid meegemaakt.
So: let's get together and boogie!!!! .
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Wie? Knut?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we the Mighty Q niet vergeten???
Q.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CloudBox het volgende:
Maar jij bent dan samen met BE dan ook dé FOK!MeetSlet.
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Stranger het volgende:
Ach, de mensen die nog op meets komen spreken me niet meer aan, waarschijnlijk omdat het te druk is waardoor alleen kut-users zichzelf nog profileren. Verder ik heb een groep mensen ontmoet met wie ik veel liever buiten het forum om afspreek.
Dat zou een reden kunnen zijn idd. Het is wel lastig om in de brei van nieuwe users een groep te vormen die hecht genoeg is om te meeten.quote:
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Soms was er achteraf wel wat gekibbel,
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, QyRoZ natuurlijk, die heeft meer meetings gehad dan ik warme maaltijden.
Ik heb heerlijk ontbetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef CloudBox het volgende:
[..]
Dat was omdat je voor het ontbijt zou zorgen op de 5 JR Meet
Dan nog win jequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De FEBO telt ook als een warme maaltijd hoor, HW.
Precies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef CloudBox het volgende:
Meets die onderling worden afgesproken zijn geen FOK!meets.
Dequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef PPL het volgende:
De "spontane" meets vind ik ook altijd wel leuk.
Al vraag ik me af in hoeverre je dan nog van een FoK-meet kan spreken
Gewoon zondagsmiddag ff bellen of SMS'en: "Vondelpark?"
Het zijn dan meer mensen die elkaar kennen via FoK, dan dat je van een 'echte' FoK-meet spreekt.
En spare-ribs niet te vergeten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind kleine OOK leuk.
Maar die grote ONZ meetings in de coco's waren toch ook wel heel erg gezellig hoor. Gewoon een beetje kleppen met de halve wereld, en het feit dat je zo'n kroeg volledig op zijn kop zet heeft ook wel wat.
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef CloudBox het volgende:
5 Jaar lang dezelfde gezichten, dezelfde verhalen en dezelfde roddels. 90% van de oude garde is wel crew geweest inmiddels en is wel uitgepraat.
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft elkaar nu wel zo'n beetje genueckt dus er is verder niet veel meer aan.
Moet je wel irc gebruiken en dus bekend zijn bij een bepaalde groep. Laat staan een mob nummer hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
via sms en irc
ja, dat vond ik juist zo leuk. Met 40 man de cocos in en Iteejer die ribben liep te smijten, ik en Detlev die iedereen stiekem met viltjes bekogelden. Of gewoon heel het terras van Reijnders bezetten en tot diep in de nacht lol maken, daarna een andere kroeg kapen en verder.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet erder wat actiever ben geworden op Fok! en dat ik dus een aantal van die grote 'legendarische' meets heb gemist, want als ik de verhalen moet geloven...
Gewoon jammer, de chaos en lol van die meets lijkt me echt leuk...
Ik heb het over nuecken, niet 'neuken'.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, als het alleen maar om het neuken gaat was dating.fok.nl wel een succes geworden.
Neuken/relaties zijn een gevolg van meetings, net als van gewoon naar de kroeg gaan. Geen doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |