Ik heb tijdens een meet sowieso al eens met je daarover gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit iets? http://www.eighties-verantwoord.nl/
Elke 3e vrijdag van de maand in Hotel Arena (Amsterdam), 23.00-04.00.
Kaarten vooraf € 10.00 aan de deur € 12.00
(Andere optie is: Tivoli, Utrecht (om de andere maand, 1e vrijdag) )
Is dus wel redelijk van te voren te plannen...
Beetje jammer dat het een vrijdag is, maar daar verzin ik wel wat op.
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Dat idee heb ik bij elke meeting waar ik niet zelf bij was.
* Brighteyes is nieuwsgierig!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef kastanova het volgende:
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!.
Mag het Cynix? Ah toe? Toe nou?
Als ik er maar niet op sta.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef kastanova het volgende:
Ah, ik heb nog een leuk screenshotje in het archief gevonden!.
Mag het Cynix? Ah toe? Toe nou?
Geen idee eigenlijk, ik weet dus niet eens wie ik hiermee voor het hoofd stootquote:
Geen namen noemen aub, je verpest mijn beeld van de usersquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Die sympathieke jongeman rechts is iig ToBe als ik me niet vergis.
Wtf?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen.
maar goed, ZEKER jij zou moeten weten dat er ook hele andere mensen op fok komen Kasta.
Mwoah, daar hoef jij je volgens mij geen zorgen over te maken. Gezien de lieflijke termen waarmee je MUUS hier beroertquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:11 schreef kastanova het volgende:
Het beeld wat je op het forum van mensen hebt, dat dan totaal verpest wordt in irl.
Of mensen die elkaar anders gaan behandelen omdat ze elkaar ook irl kennen.
Als iedereen zoals mij en MUUS zou zijn, zouden de meets ook wel retetof en drukbezocht zijn héquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, daar hoef jij je volgens mij geen zorgen over te maken. Gezien de lieflijke termen waarmee je MUUS hier beroertEn andersom trouwens.
Nee, niet IEDEREEN is zo tof en cool als jij en MUUS, maar ook zeker niet iedereen is dat nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als iedereen zoals mij en MUUS zou zijn, zouden de meets ook wel retetof en drukbezocht zijn hé.
Maar. dat. is. dus. niet. zo.... Heb ik uit betrouwbare bron vernomen...
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet IEDEREEN is zo tof en cool als jij en MUUS, maar ook zeker niet iedereen is dat niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...
Je vindt zo'n 10% van de forumusers wel boeiend en dan neem ik het ruim.
Vervolgens is, realistisch gezien, waarschijnlijk zo'n 20% ook daadwerkelijk zoals hij of zij zich op het forum voordoet...
Komen er zo'n 50 mensen op een meet (en dat is al een fucking grote meet als ik de verhalen hier zo lees) dan blijft daar dus zo'n 10% ( 5 personen) van 20% (1 persoon) van over.
Dus slechts 1(!) fucking persoon op de complete meeting die dus nog een enigszins boeiende gesprekspartner zou kunnen zijn.
Naja, daarvoor tuf ik niet naar Amsterdam en velen met mij kennelijk...
Dat waren dan waarschijnlijk gewoon mensen die toevallig in die kroeg zaten en niets met Fok te maken haddenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:31 schreef HeatWave het volgende:
En ik heb me overigens altijd wel vermaakt met de mensen op meetings, natuurlijk lang niet met allen. Maar van sommigen weet ik nou nog niet wie ze zijn op het forum.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat waren dan waarschijnlijk gewoon mensen die toevallig in die kroeg zaten en niets met Fok te maken hadden.
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:. Zou je denken???
Damn, wat een kutzooi die meetings dan!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...
Gaan we aan de tequila en vervolgens naakt door allerlei vage kroegjes rennen.
* lurkt *quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je lief bent hé, dan mag je wel eens met mij op stap...
Gaan we aan de tequila en vervolgens naakt door allerlei vage kroegjes rennen.
Naja, telkens als ik zo'n avond heb kijken de mensen in zo'n kroeg me onwijs vaag aan, dus ik vrees dat het onvermijdelijk isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef HeatWave het volgende:! moeten het perse vage kroegjes zijn???
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, telkens als ik zo'n avond heb kijken de mensen in zo'n kroeg me onwijs vaag aan, dus ik vrees dat het onvermijdelijk is.
Ben jij eigenlijk male of femalequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee leven.
In jouw aanwezigheid wordt na een paar uur (lees: bier-inname op Heatwavetempo) alles vrij vaag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dus onze aanwezigheid zal de kroeg vaag maken. Nee ok daar kan ik wel mee leven.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk male of female.
Ik wist het echt nietquote:
Das lekker op tijd! Vooruit plannen is goed! 2009 toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet.
Maar hé, ik heb 15 februari nog een gaatje vrij.
Da's wel erg voor vooruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das lekker op tijd! Vooruit plannen is goed! 2009 toch?
Dat lijkt me nou een leuke aanleiding voor een grote fok meetquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's wel erg voor vooruit.
Nee, heb de 14e nog een vrouwelijke date die als ze lief is ook mee mag aan de tequila en naar de kroegjes.
Is voor haar leuk en is voor ons leuk, het oog wil ook wat hé.
Ik weet niet of de vrouw in kwestie het wel zo fijn vindt dat half Fok meekijkt terwijl ik haar flink uitwoonquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een leuke aanleiding voor een grote fok meet
Je maakt dan wel de aanname dat de verdeling tussen boeiende en niet boeiende mensen op een meet gelijk is aan de verdeling daarvan op het forum. De ervaring leert dat de verhouding op een meet totaal anders ligt. Wat ook wel logisch is, aangezien een meeting meestal opgezet wordt vanuit een bepaalde onderlinge interesse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, stel hé, je komt voor de eerste keer op zo'n forummeet...
Je vindt zo'n 10% van de forumusers wel boeiend en dan neem ik het ruim.
Vervolgens is, realistisch gezien, waarschijnlijk zo'n 20% ook daadwerkelijk zoals hij of zij zich op het forum voordoet...
Komen er zo'n 50 mensen op een meet (en dat is al een fucking grote meet als ik de verhalen hier zo lees) dan blijft daar dus zo'n 10% ( 5 personen) van 20% (1 persoon) van over.
Mwoaah, als ik die lijstjes van meetings eens bekijk zie ik toch voornamelijk mensen staan die me op het forum al totaal niet boeien, laat staan dat dat irl wel zou gebeuren, dus ik hield de percentages eigenlijk nog hoog aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je maakt dan wel de aanname dat de verdeling tussen boeiende en niet boeiende mensen op een meet gelijk is aan de verdeling daarvan op het forum. De ervaring leert dat de verhouding op een meet totaal anders ligt. Wat ook wel logisch is, aangezien een meeting meestal opgezet wordt vanuit een bepaalde onderlinge interesse.
wij doen gewoon een FoR meet m-mquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:55 schreef mother-mother het volgende:
nadeel is van newbie dat je geen oldbie bent![]()
(hele sterke tvp he)
Ziet er ok uit ja. Ik kijk even aan het einde van de maand of er dan nog kaarten zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef nixxx het volgende:
Fields of Rock - 18 juni 2005 - Deeltje 2!!!
daarzo dus.. mooie line-up HW ... alleen wat duur voor 1 dag misschien nu...
Dat was de enige meeting waar ik ooit geweest ben, goede keus dusquote:De eerste Groningen-meet waar ik bij was, in 2003, was geweldig. Één van mijn beste meetings ever. Jammer dat dat soort dingen er niet meer zijn.
Hè? Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef Serinde het volgende:
QyRoZ :
[..]
Ach, er was ook maar een kleine groep die me bij naam kende, op de meeting hadden de meeste users volgens mij ook nog nooit van me gehoord![]()
Verklaar je nader IR.quote:
Ah, die.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
Verklaar je nader IR.
Ik verwacht niet dat veel mensen zich mij nog herinneren![]()
Geschiedenis doet het niet, gelukkig![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |