Mogelijk werk ik er, ga in ieder geval niet als bezoeker..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef Tomaz het volgende:
Die Jape blijft maar kopen he! Ga je dit jaar weer naar Defqon?
U hoopt in Purple te staan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:59 schreef Jape het volgende:
[..]
Mogelijk werk ik er, ga in ieder geval niet als bezoeker..
First time en desert eagle erg lekker maar draai ze alweer tijdje van cd. Dan koop ik ze toch minder snelquote:Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef Esrem het volgende:
Matthew Dekay - The deep show
Markus Schulz - First time
Kaste - Desert eagle
Solid globe - Found
David West - Carrier
Juliet - Avalon
Freza - Air trip
Moby - Lift me up
Zonde menquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:02 schreef Jape het volgende:
[..]
Is dat de talenttent? Vrees dat dat hem niet wordt
de 7" of de 12" sampler?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef mrcool het volgende:
Various Artists_Weapons Of Mass Creation Volume 2 LP Sampler [NHS86]
Hoe die het doet ie het maar jaap blijft inderdaad kopenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef Tomaz het volgende:
Die Jape blijft maar kopen he! Ga je dit jaar weer naar Defqon?
Op XL inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef trance40 het volgende:
Op XL Recordings??
Heb zelf ook repress van No Good. Op volgens mij orginele label. Zeer vette plaat blijft dat.
hahaha! Hij leeft nog hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef McGilles het volgende:
Een goedenavond aan Jackson en Tomaz!
Ik vraag bij deze aan: mosselman, mossels
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef McGilles het volgende:
Een goedenavond aan Jackson en Tomaz!
Ik vraag bij deze aan: mosselman, mossels
eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik over die plaatquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef swopfile het volgende:
Cosmo Kid - Neon Pressure (Pure trip, zowel de A als B kant)![]()
Vette plaat dit, zoek ik ook nog steedsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef Jape het volgende:
Sunbeam - Outside world EP (Suck Me Plasma SUCK 027-12)origineel!
Ehh ja? Er zijn vijf Rebirths hoor.. en dit vind ik persoonlijk misschien nog wel de vetstequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef Emphasis het volgende:
Jones & Stephenson - The fourth rebirth (Bonzai BR 95090)![]()
Netjes! Dave 202 en Hennes & Cold (en Scot Project) heb ik zelf ook, hardtrancequote:maar goed mijn aanwinsten van de laatste tijd
Dave202 - Global Trance
Henns & Cold - Fist Session / Born Blind
V/A Megarave Classics
wou nog gaan voor Scot Project - A1 maar die hadden ze niet meer, binnenkort maar eens terug gaan
Ja heel vette.. had de release met mixen en de remixen op Urban ook al, maar dit is dus de oorspronkelijke release. Voor "slechts" 13,50 op eBay.. wordt vaak een stuk meer voor neergeteld, dus dat was echt een buitenkansjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Vette plaat dit, zoek ik ook nog steeds
owhquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef Jape het volgende:
Ehh ja? Er zijn vijf Rebirths hoor.. en dit vind ik persoonlijk misschien nog wel de vetste
[..]
Dank u, zeer gaaf, vooral Jesselyn remix van Global Trance vind ik super, toch maar eens achter die Scot Project gaan!quote:Netjes! Dave 202 en Hennes & Cold (en Scot Project) heb ik zelf ook, hardtrance![]()
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:10 schreef mrcool het volgende:
Vandaag wat vinyl in de brievenbus gevonden:
Prodigy_Everybody In The Place (Fairground Mix)
SL2_On A Ragga Tip
Ik laat mensen zelf bieden, de meesten mailen me een lijstje en noemen zelf een prijs.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:58 schreef trance40 het volgende:
Voor hoeveel?
Zal der een blik op werken zodra ik tijd heb.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:21 schreef RoK het volgende:
[..]
Ik laat mensen zelf bieden, de meesten mailen me een lijstje en noemen zelf een prijs.
Oh... Die heb ik wel..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef DLevi het volgende:
heeft iemand toevallig een lijst met goeie/goedkope online platenwinkels ?
mvg Daniel
zou je die kunnen posten ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:12 schreef danni het volgende:
[..]
Oh... Die heb ik wel..
Ik weet alleen niet of ik die wil delen..
1 hele goeie die ik ken die doet het niet meer. die database is helemaal offline.
4DJsOnlyquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef DLevi het volgende:
heeft iemand toevallig een lijst met goeie/goedkope online platenwinkels ?
mvg Daniel
daar voeg ik bij toe: Freakyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:54 schreef swopfile het volgende:
[..]
4DJsOnly
Recess
DanceGrooves
Rare Records
Juno
Heb je die bij Midtown gevonden? Moet die plaat namelijk ook nog hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:28 schreef Emphasis het volgende:
Vandaag maar weer eens Eindhoven in gedoken om een paar plaatjes op de kop te tikken en dit is het resultaat ervan:
- Jones & Stephenson - The First Rebirth (Phobos Recordings)
A1. Original
B1. Airwave Remix
Dat is een re-release op een Duits label, van ZYX, die is nog niet zo lang geleden uitgekomen. Moet nog wel hier en daar te krijgen zijn voor de gewone prijs, op Recess b.v.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:25 schreef koston het volgende:
[..]
Heb je die bij Midtown gevonden? Moet die plaat namelijk ook nog hebben
bij 4djsonly is ie te koopquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Malebolgia het volgende:
wie weet waar ik Above & Beyond ft. Andy Moore - Air For Life kan halen in Nederland?
vind nl 15 pond voor een promo uit Engeland een beetje te gortig..
Al eens op eBay gekeken? Als je oudere platen wilt is dat DE plek om je collectie aan te vullen.. vaak kun je er voor een goeie prijs dingen op de kop tikken..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:18 schreef danni het volgende:
Ik koop zelfniet zo vaak house-platen.
Ik ben beniuewd of Innercity - Big Fun (de originele versie, geen remix)
nog ergens op 12 te krijgen is
Ik zie overal van die kut-remix-releases waar ik ziek van word, nergens het
origineel.
Ook "DHS - House of God", niet de remixes.
De 12"quote:
Ben daar ook een keer geweest. Maar vind dat die een erg beperkte platenkeus heeft.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
De 12"
Vandaag bij de Waaghals in NMGN geweest:
Various Artists - Liquid V: Club Sessions - Volume 1 LP Sampler - Part 1
D.Kay - Planet Music
DJ Trace & Tactile - Body Move
Devize & 3A - Once Again
Ligt eraan voor wat voor muziek je komt denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:18 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ben daar ook een keer geweest. Maar vind dat die een erg beperkte platenkeus heeft.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef trance40 het volgende:
EIndelijk weer wat vers vinyl kunnen scoren. Het is alweer ruim 2 maanden terug. Dus ook wat oudere plaatjes er bij.
Showtek - Brain Crackin' (Dutch Work Masters)
DJ Zany - Pure / Sky High (Technoboy Remix) (Fusion Records)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef PuinzOOi het volgende:
Northern Exposure I - Sasha & John Digweed![]()
- voor m'n vriend.
I know!!!quote:
Dat is een van de nieuwste platen van Scot Project is het niet? volgens mij is de 2de ook net uit of komt zeer binnenkort uit. Toch eens een paar keer goed naar luisteren, misschien toch nog eens kopen dan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:19 schreef Jape het volgende:
Tocs - 1 (Druck Druck 012)
Klopt, dit is zijn nieuwste eigen plaat. Vanwege de problemen bij Overdose nu op Druck met zijn naam achterstevoren. Er komt ook een nieuwe remix van hem uit van de nieuwe Yakooza, op een nieuw label, Traffic Tunes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:56 schreef Emphasis het volgende:
[..]
Dat is een van de nieuwste platen van Scot Project is het niet? volgens mij is de 2de ook net uit of komt zeer binnenkort uit. Toch eens een paar keer goed naar luisteren, misschien toch nog eens kopen dan...
Lang zoeken? Apart. Ik heb die plaat een hele tijd nadat ie uitkwam gewoon nieuw voor 7 euro gekocht. Volgens mij zijn daar zat exemplaren van geperst en zou je er niet veel moeite mee moeten hebben normaal gesproken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:02 schreef LeonH het volgende:
Heb vandaag Monika Kruse - Latin Lovers binnengekregen via marktplaats. Voor een tientje en heel lang zoeken...
ja ik heb met koude vingers zitten typen, je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 17:06 schreef el_bario het volgende:
[..]
'Que passa in Mombassa ... a musica de cassa'
Lekkere plaat ja maar het is Clubworxx
Ach, welnee... meestal als ik hier post zijn het alle platen die ik in een hele maand gekocht heb, en bovenstaand rijtje zijn tweedehands platen van de platenbeurs die maar liefst 2 euro per stuk warenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:22 schreef rs1978 het volgende:
Jape, ben jij miljonair ofzo? Ik kocht nooit meer dan 10 platen tegelijk.
Vet!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:50 schreef DJ_Robbie het volgende:
Martyn - Get Down / Black Lies (Revolve:R)
D-Bridge - Without Answers / Loves Ugly Child (Soul:R)![]()
En nog een 3x12 LP promo op Bingo Beats
Nee, heb beetje gezocht en blijkt een promo van DJ Zinc - Drop Beats Not Bombs EPquote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef reem het volgende:
[..]
Vet!
was die bingo beats lp een downtempo lp?
binnen!!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef Jerruh het volgende:
ik heb Moses McClean - the other side besteld! net gehoord tijdens het werk in De Rechter en meteen aan de DJ gevraagd welke het was! en hij is goehoehoe!!!!
Zwaar relaxte plaat, vooral de track Regenschauer... jammer dat je niet gelijk deze hebt gehaald http://www.discogs.com/release/463391 die Guido Schneider remix is echt legendarischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
binnen!!
net als
paul brtschitsch & andre galluzzi - bordell
eeeyyy ik ben nog zoekende hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zwaar relaxte plaat, vooral de track Regenschauer... jammer dat je niet gelijk deze hebt gehaald http://www.discogs.com/release/463391 die Guido Schneider remix is echt legendarisch
Van Thomas Schumacher kan ik je de Perlen EP aanraden
http://www.discogs.com/release/581422
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Jerruh het volgende:
...
Artist: S.O.L.I.S.
Title: Dolphins - Classified Project Remix
...
wow das indeed een goed begin van het jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Circuitbreaker het volgende:
De eerste platen van het nieuwe jaar:
Blamstrain - Blamstrain remixed part one (Merck)
Filter Fedde - #1 (Bunker Records)
Filter Fedde - #2 (Bunker Records)
Filter Fedde - #3 (Bunker Records)
Morgan Geist - Crash tracks EP (Metamorphic Recordings)
Hrdvision - Oxygen sway EP (Plak Records)
A1 People - No one likes a smartass (Satamile Records)
Loose Change - Kosovo (Wagon repair)
Silicon Scally - Dark matter (Satamile Records)
Gregory Shiff - Tugboat waters (Iron Box Music)
Lerosa - Maike EP (D1 Recordings)
Various - EP 1 (Spacebar sentiments)
Electronic Resistance - Glorious feeling EP (Serie Records)
Benjamin Diamond/Connective Zone - Inner cycle part 1+2/Function (Immer)
Einklang Freier Frequenzen - The walk EP (Eintakt)
Einklang Freier Frequenzen - Vortanzer (Eintakt)
Hardfloor - T2daC (remixes) (Hardfloor)
How to make Sense of a Window - Thank you technology EP (Plak Records)
Joris Voorn - Chemistry of attraction (Wolfskuil Records)
Various (Onitor) - Stadtmusik Cologne (Onitor)
Various (Onitor) - Stadtmusik Toronto (Onitor)
Rene Breitbarth - Twister (Substatic Records)
Various - We were acid (Membrane Records)
Fijne plaatjesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef thiamat het volgende:
markus schulz - cold harbour selections part 7
mike foyle - love theme dusk (remixes)
tiesto - suburban train (picture disc)
Ik zit achter de Watcing the Waves aan van Blank & Jones, dat is een heerlijke om je set mee te beginnen! die introquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijne plaatjes![]()
Heb vandaag de nieuwe blank & Jones gekocht (revealed)
Erg vet zeg.. heerlijk die oude knallersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef thiamat het volgende:
Emphasis, die laatste van je is zeker lekker!
zo, ondertussen weer heel wat tweedehands binnen gehaald, sommigen echt al behoorlijk oud (en fout?)
armani & ghost - airport
rank 1 - airwave (remixes)
silk - tomahawk
signum - first strike (remixes)
accesive rythm- activate
roos - instant moments (remixes, beetje fout , wel geinig)
Motorcycle - As The Rush Comes (gabriel & dresden remix)
Arn Und Jorn - 16
Blank & Jones - Watching The Waves
Holden & Thompson - Nothing
Kane - Rain down on me (tiesto remix)
P.O.S - Remember
Scott Bond vs Solarstone - 3rd Earth
Tiesto - Nyana Sampler
Niet slecht dacht ik zo? Sommige springer er qua stijl misschien wat uit, maar achals iedereen dronken is op 't eind van een feestje..
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk... die we beiden dat hetzelfde hebben. Alhoewel ik een hoop goed vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef thiamat het volgende:
Dat is de tweede keer dat je m'n platen cool vind
Marktplaats.nl een beetje in de gaten houden he
zoals de originele release van Rui Da Silva - Touch Me voor 4 euro'squote:Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef thiamat het volgende:
een beetje he
staat veel rotzooi op...
Art und Jorn - 16 kreeg ik mee toen ik m'n draaitafels kocht. Die Phil Omanski mix is tegelijkertijd zó lekker en zó fout.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef thiamat het volgende:
Emphasis, die laatste van je is zeker lekker!
zo, ondertussen weer heel wat tweedehands binnen gehaald, sommigen echt al behoorlijk oud (en fout?)
[...]
Mijn god, dat je dat op vinyl wilt hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef LeonH het volgende:
Darkraver - je weet toch/pump that pussy (eigenlijk jump maargoed)
oh, wacht ff, verkeerde topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef L.Mo het volgende:
De Posse deel 1, 2, 3, 4 en 5
Santana - Santana
Santana - Beyond appearances
Dream Theater - Live at Budokan
Vergeet je weer Remy te noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef jackson het volgende:
Prog remixen van Armin van Buuren ft Nalia Ali - Who's Watching
Tonedepth & remy & klinkenberg remix
Maar goed, dat vind je misschien ook wel van mijn laatste aankopenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Mijn god, dat je dat op vinyl wilt hebben
Ik heb 'mquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Vette plaat, zoek ik ook nog steeds![]()
Remy = toch gewoon remy klinkenbergquote:
zal wel grapje van je zijn... toch zeg ik het evenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Remy = toch gewoon remy klinkenberg
Het leek me wel duidelijk dus![]()
Ik neem ook aan dat je ons weer zit te dollenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Remy = toch gewoon remy klinkenberg
Het leek me wel duidelijk dus![]()
promo, wat denk je zelfquote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef thiamat het volgende:
freaky.nl heeft the police - message in a bottle (sander van doorn remix) PROMO weer binnen! Ik ben bang dat die van mij wordt !!
Stoer om op vinyl te hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef thiamat het volgende:
weer 1, perasma - swing 2 harmony.. lag nog nieuw bij rythm import in enschede
De Antiloop remixquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
ik heb ook maar es wat plaatjes besteld.
- outfunk - echo vibes
Dat is zo'n vette plaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:42 schreef Circuitbreaker het volgende:
D-Saw/Euphorhythm - Track 10:30/Patrik (Dr Motte rmx) (Immer)
goffers, el toro kan ik nergens vinden, heb m besteld maar hij komt maar niet binnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef _Qmars_ het volgende:
Net binnen
Mojado - El toro
Sam Sharp - Hoover/Craft
Future Sound of London - Papua New Guinea
Eclectic Kid Vs Fred Baker - Now or never
Gisteren nog gedraaid op een feestje, blijft echt een superplaat om je set mee af te sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:42 schreef Circuitbreaker het volgende:
Theo Parrish - Falling up (Carl Craig remix) (Third Ear)
Die hoes ziet er prima uitquote:
ja dat vind ik nou ook! veel platen zijn verpakt in beschamend simpele hoezen, terwijl ik heel vaak juist platen uitkies om te luisteren die verpakt zijn in gave originele hoezenquote:
Ik koop alleen platen om te mixen eigenlijk. Niet om zomaar op te zettenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou ook! veel platen zijn verpakt in beschamend simpele hoezen, terwijl ik heel vaak juist platen uitkies om te luisteren die verpakt zijn in gave originele hoezen.
eh... hier lopen we elkaar denk ik mis, aangezien ik ze niet bepaald koop om gezellig als achtergrondmuziekje op te zettenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik koop alleen platen om te mixen eigenlijk. Niet om zomaar op te zetten
Eh.... we lopen nu weer met de neus dezelfde kant opquote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eh... hier lopen we elkaar denk ik mis, aangezien ik ze niet bepaald koop om gezellig als achtergrondmuziekje op te zetten. maar goed, er staat wel een lekker ruige remix op deze plaat. en ik hou van mashen!
.
heel yeah dudequote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Eh.... we lopen nu weer met de neus dezelfde kant op
hij is ook zo lekker afwisselend! wild cherry klinkt weer heel anders dan lust of tainted schall of heat it up! en ik wil godver dat die lekkere plaat van jamie anderson es binnenkomt haha!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
Die thomas schumacher doet wel leuke dingen de laatste tijd
Geweldige plaat... apart staaltje weer van Ozgür Can! Altijd leuk om op vinyl te hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:19 schreef Jape het volgende:
Özgür Can & Dumb Dan - Dim The Lights (Plejour Audio)
Fijne platen! Apachequote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:31 schreef Jerruh het volgende:
ik ga verdomd de housekant op met een aantal platen....
- switch - a bit patchy
- hertz - backwards/forwards
Ja! Mee eens... echt mijn smaak house ookquote:
het komt nog wel goed met het clubje vinlyliefhebbers hier haha! Ook al ben ik hier nog steeds de n00b, het is verdomd leuk om te zien waarmee mensen thuis komen en wat hun smaak is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja! Mee eens... echt mijn smaak house ook!
Ik zal voortaan ook weer wat posten als ik aankopen gedaan hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt nog wel goed met het clubje vinlyliefhebbers hier haha! Ook al ben ik hier nog steeds de n00b, het is verdomd leuk om te zien waarmee mensen thuis komen en wat hun smaak is..
klinkt goed Jape! tomas anderson is cool! heb neteen plaat besteld van m! mijn lijstje:quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:17 schreef Jape het volgende:
De platenbeurs is pas net weer voorbij, maar ik heb mn nieuwe platen alweer binnen!
Gisteren bij DHL opgehaald omdat de bezorger te lui was aan te bellen (of uberhauptz'n ronde te doen, grr)
Electro/Techno/Techhouse
Christopher & Raphael Just - Popper (Kitsuné Kitsuné Music 033)
Limacon - Imp (Resopal Schallware RSP 033)
Phunklarique - Saturation (Hammarskjold HAM 003-6)
Tomas Andersson - Copy cat (Bpitch Control BPC 123)
Nukes - Seismographic (CP Recordings CPR 012)
Ellen Allien & Apparat - Turbo dreams (Bpitch Control BPC 124)
I-Robots - Frau (Boys Noize BNR 06)
Vette platen, bijn allemaal uit Duitsland.. sommige wat minimaler (Limacon, Ellen Allien) maar vooral een tikje rauw.Niet hard maar wel vet, dat staat voorop'Popper' is de Franse release, want de mix van Shinichi Osawa doet het hem..
Hardtrance
DJ Dean - Kick off (Tunnel Records TR 3110)
DJ Stardust - Braindance (Dance Pollution POLL 270)
Sa.Vee.Oh - Disfunctionalism (Mazeman MAZE 24)
Antolini & Montorsi - Seven days (Red Alert RED 275)
Vandall - Hypnotisin' (Trancewarez TWZ002)
Tzooki - Conflictions (Beat This Records BT0006)
Trevor McLachlan - The voice (Impact Recordings IMPACT017)
Stu Allan - A feeling (Nukleuz 0693FNUK)
Andrew Dring - Darkest desire (Species SPC001)
Karlzee - Double penerator (Nutty Trance Records NUTTY002)
Sandbox / Jody 6 - You don't know / No drugs (Volatile Trance VOLTR001)
Ook vette platen! (ja anders kocht ik ze niet). DJ Stardust is eigenlijk meer hardstyle, en voor de rest veel platen uit de UK, waar ze erg op de hardtrance toer zijn de laatste tijd.
Lijkt me ontzettend vet een keer een set van je te horen als je die shit spinned. Ikzelf draai een hele andere richting maar dit is ook echt goed lijkt mequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:09 schreef teknomist het volgende:
Steve Bug & Matthias Tanzmann - Shick'n Shock
Dan Berkson & James What - The Dig
Nieuwe heerlijke Pokerflat-shizzle..
Ik ga er vanavond toevallig eentje opnemen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend vet een keer een set van je te horen als je die shit spinned. Ikzelf draai een hele andere richting maar dit is ook echt goed lijkt me...
![]()
Een meet *bang kijkt*quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond toevallig eentje opnemen..
Als je me live wilt horen draaien moet je naar een UVT-meet komen..
Bij Rare Records besteld? Zo ja, hoe vaak komt het voor dat ze een plaat met Back Order status ook daadwerkelijk kunnen leveren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
vaak zat, soms duurt het een paar weken, soms langer, soms korter. ik heb in ieder geval al heel veel back order platen binnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij Rare Records besteld? Zo ja, hoe vaak komt het voor dat ze een plaat met Back Order status ook daadwerkelijk kunnen leveren?
Dikke platen. Wel het "standaard werk" vind ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef thiamat het volgende:
weer een zooitje wat nog besteld moet worden:
Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite
Tilt - Twelve
Solarstone - Eastern Sea
Wippenberg - Earth / Air
Ralphie B & Sander van Dien Pres. First State - First State / Scared
Space Manouvres - Stage one
Leon Bolier - Back In The Days
Marco V - 200V The Unreleased UK Tracks
Bakke & Joni - Bali
SolarStone feat. Jes - Waterfall
Gabriel and Dresden - Tracking Treasure Down
Blank & Jones - Catch
Niet slecht dacht ik zo?
![]()
En zo is het!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:35 schreef thiamat het volgende:
Ja, ik weet het. Maarja, ik moet eerst nog wel wat fatsoenlijker leren draaien enzo voordat ik echt de diepte induik. Met die standaardplaten leer ik het wat sneller vind ik.
Staat al in wishlist (A)quote:Op zondag 30 april 2006 18:06 schreef thiamat het volgende:
http://www.4djsonly.com/4(...)nt=/productID=101547
hij komt dus morgen pas uit phunkk!
Die Ame is juist een oude release (Sonar Kollektiv/SK043), die ik destijds had gemist maar nu bij Rushhour had opgepikt. Wel een van de beste Ame 12inches IMHO.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef teknomist het volgende:
Die Shane Berry is vet! Hoe is die nieuwe Ame?
Nah, dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef Circuitbreaker het volgende:
Veel posts hier, is indereen op MP3/CD overgestapt ofzo ?
Vakantiegeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef Circuitbreaker het volgende:
Veel posts hier, is indereen op MP3/CD overgestapt ofzo ?
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. De beste man is wel een producer naar mijn smaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:23 schreef Jape het volgende:
Vandaag nieuw binnen!
Verse technoelectrohousedingen:
COR 12 026 Guy Gerber - This Is Balagan (Cocoon Recordings)
Stoppage Timequote:Op woensdag 19 juli 2006 08:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik wel benieuwd naar. De beste man is wel een producer naar mijn smaak
Ik heb daar ooit een lijst afgegeven met 30 nummers waarvan ik dacht dat deze vrij zeldzaam waren. Binnen een jaar hadden ze de helft gevonden. Je moet alleen opletten dat als je zo'n plaat zelf ergens anders al tegen komt, de kans groot is dat hun hem ook al zijn tegen gekomen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij Rare Records besteld? Zo ja, hoe vaak komt het voor dat ze een plaat met Back Order status ook daadwerkelijk kunnen leveren?
heeele goeie shitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef smilex2.0 het volgende:
Plaatjes van 2 weken terug, gehaald bij basic beat;
Robot Man - Hypno Freak
M.A.N.D.Y vs. Booka Shade - Body Language
Petter - Robotfood
Blij is
Kijk maart eens op www.new-line.nlquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik schaam me een beetje..ik heb nog nooit gedj'd:D maar grote danceliefhebber..dus besloot ik maar even een dj mixset te kopen..bij de makro off all places..1 of anders playmobile ding van marquant lol..maar ik vind het erg leuk en ik snap het allemaal nog niet en dergelijike en de effecten zijn rampzalig, enzo maar leuk is het wel. 160 euro dat ding..maar goed dat schijnt goedkoop te zijn
Als jullie iemand moeten aanraden wat voor apparatuur die moet kopen als beginner, wat raad je dan aan? qua turntable, mixer etc..liefst niet al te duur, maar gewoon om alles onder de knie te krijgen
alex stealthy - something is wrong
club scene investigators, dirext dizko
evermore vs dirty south - its too late
groove cats - once in a lifetime
phunkadelic - rockin
Sander Kleinenberg - This is Miami
Tim de luxe - it just won't do
the knife - we share our mother's health
API - lunchbox (erg lekker)
Radio sleep - my bleep
sacha funk all in between
Viva la fete- sschwarzkopf
carnival - not over yet
fonzerelli - moonligh
outwork ft mr Gee - elektro
the egg vs david guetta love don't let me walk wawat
Claude von stroke - deep throat
Erick e - get on the flort
paolo moho 1983
origineel vind ik beter.. maar idd een geniale plaat komen nog eenhele zooi remixen aan las ik op discogs... ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Buddha_Monk het volgende:
Vandaag het een en het ander opgehaald... lijst is vrij lang heb geen zin om alles te typen, hier de hoogtepuntjes...
Coldcut - Walk A Mile In My Shoes (Henrik Schwarz Remix) // GENIAAL!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:20 schreef swopfile het volgende:
...
Jones & Stephenson - First Rebirth 5x12
Ik wacht op het moment dat ik jouw plaat kan kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:20 schreef swopfile het volgende:
*lijst
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ik jouw plaat kan kopen![]()
Dikke shitquote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef Jape het volgende:
De hoogste tijd om weer eens ouderwets mijn nieuwe platen hier te posten
Furry Nipples - Slackers (Invent Invent 007)
John Dahlbäck - Flatfoot can't dance (Pickadoll Pickadoll 12-6)
D.I.M. - Sysiphos (Turbo TURBO-032)quote:
Welke is dat? "The Bat EP" van Trickski heb ik zelf ook, die is echt heel vet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:34 schreef reem het volgende:
De nieuwe sonar kollektiv!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Jape het volgende:
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Pickadoll)
Goeie plaat jaquote:
als je ame bedoelt, die heb ikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie plaat ja!
Je zal "Rej" maar op vinyl hebben zeg...
Jup... die bedoel ik. Overplayed door de hele wereld maar wel erg vet om te hebben op vinylquote:
De derde re-issue ofzo inmiddels ? Het onderstreept eens te meer de status "Klassieker". Heb jij de triple-vinyl editie of de CD ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:44 schreef HAL9000S het volgende:
Caustic Window - Compilation
[afbeelding]
Klassiekertje.
1e re-issue geloof ik, de LP-versie dan. Uiteraard heb ik de triple-vinyl editiequote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
De derde re-issue ofzo inmiddels ? Het onderstreept eens te meer de status "Klassieker". Heb jij de triple-vinyl editie of de CD ?
Ik heb beide versiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1e re-issue geloof ik, de LP-versie dan. Uiteraard heb ik de triple-vinyl editie
Meer nieuwe platen van de laatste tijd:
DeepChord - Vantage Isle (1000 ltd 2x12' 1x7')
Deejay.de, daar bestel ik bijna al m'n nieuwe platen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef zangerbob3 het volgende:
DIe staat ook nog in mn Discogs Wantlist ! Wat een plaat!
Waar heb je m vandaan?
Die heb ik ook besteld, valt best meequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef leejow het volgende:
* KC And The Sunshine Band - That`s The Way I Like It (fout, i know..)
Die's gemaakt door een maatje van mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:33 schreef NrSiX het volgende:
Electric Pulse - Time Traveller / Space Odyssee
Die heb ik nog voor je liggen van Peter hierzo!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Die's gemaakt door een maatje van mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |