Lijkt me ontzettend vet een keer een set van je te horen als je die shit spinned. Ikzelf draai een hele andere richting maar dit is ook echt goed lijkt mequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:09 schreef teknomist het volgende:
Steve Bug & Matthias Tanzmann - Shick'n Shock
Dan Berkson & James What - The Dig
Nieuwe heerlijke Pokerflat-shizzle..
Ik ga er vanavond toevallig eentje opnemen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend vet een keer een set van je te horen als je die shit spinned. Ikzelf draai een hele andere richting maar dit is ook echt goed lijkt me...
![]()
Een meet *bang kijkt*quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond toevallig eentje opnemen..
Als je me live wilt horen draaien moet je naar een UVT-meet komen..
Bij Rare Records besteld? Zo ja, hoe vaak komt het voor dat ze een plaat met Back Order status ook daadwerkelijk kunnen leveren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
* Back Order
vaak zat, soms duurt het een paar weken, soms langer, soms korter. ik heb in ieder geval al heel veel back order platen binnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij Rare Records besteld? Zo ja, hoe vaak komt het voor dat ze een plaat met Back Order status ook daadwerkelijk kunnen leveren?
Dikke platen. Wel het "standaard werk" vind ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:51 schreef thiamat het volgende:
weer een zooitje wat nog besteld moet worden:
Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite
Tilt - Twelve
Solarstone - Eastern Sea
Wippenberg - Earth / Air
Ralphie B & Sander van Dien Pres. First State - First State / Scared
Space Manouvres - Stage one
Leon Bolier - Back In The Days
Marco V - 200V The Unreleased UK Tracks
Bakke & Joni - Bali
SolarStone feat. Jes - Waterfall
Gabriel and Dresden - Tracking Treasure Down
Blank & Jones - Catch
Niet slecht dacht ik zo?
![]()
En zo is het!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:35 schreef thiamat het volgende:
Ja, ik weet het. Maarja, ik moet eerst nog wel wat fatsoenlijker leren draaien enzo voordat ik echt de diepte induik. Met die standaardplaten leer ik het wat sneller vind ik.
Staat al in wishlist (A)quote:Op zondag 30 april 2006 18:06 schreef thiamat het volgende:
http://www.4djsonly.com/4(...)nt=/productID=101547
hij komt dus morgen pas uit phunkk!
Die Ame is juist een oude release (Sonar Kollektiv/SK043), die ik destijds had gemist maar nu bij Rushhour had opgepikt. Wel een van de beste Ame 12inches IMHO.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef teknomist het volgende:
Die Shane Berry is vet! Hoe is die nieuwe Ame?
Nah, dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef Circuitbreaker het volgende:
Veel posts hier, is indereen op MP3/CD overgestapt ofzo ?
Vakantiegeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef Circuitbreaker het volgende:
Veel posts hier, is indereen op MP3/CD overgestapt ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |