Nou in de OP was ik vergeten het vorige deel nog bij de vorige delen te plaatsen. Dus ik editten, kreeg ik een foutmelding. Blijkt dat de post te lang is om te editten........quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:32 schreef trance40 het volgende:
Zo en dat was nummer 7 al weer. Hier verder met nummer 8
De vorige delen:
DJ's: Welke platen 't laatste gekocht?
DJ's welke platen laatst gekocht? Deel 2
DJ's: Welke platen het laatst gekocht? (deel 3)
DJ's: Welke platen het laatst gekocht? (deel 4)
DJ's: Welke platen het laatst gekocht? (deel 5)
DJ's: Welke platen het laatst gekocht? (deel 6)
DJ's: welke platen het laatst gekocht? (deel 7)
Als ik zo vrij mag zijn om even een toevoeging te doen aan de OP.
Tis voor de wat minder bekende met de house muziek misschien wel interessant als iedereen een beetje probeerd wat meer info bij de platen te posten als alleen producer, track en label/catalog nr.
Ook al is het niet altijd even makkelijk give it a shot
Is een bug in de software... ik kan het ook niet meer editten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:39 schreef trance40 het volgende:
Waarom kan ik niet editten??
Ik was er al achter. Had ook al een topic in RFD [FO][BUG] Database error fout bij editten van 1 post geopend. Maar thanx voor de infoquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Is een bug in de software... ik kan het ook niet meer editten.
Die is als het goed is al eerder in de serie langsgekomen, is een bootleg met 4 tracks van Mark V, Poogie Bear en Kevin Halstead. Geen hardstyle maar Amerikaanse hard house.quote:Op maandag 6 december 2004 09:34 schreef DJRoberto1978 het volgende:
white label - best of poogie
hardstyle versie van: you and me, so happy together (wie weet trouwens van die het origineel is, de beatles ofzo?)
My Name is on the list....What list....The Dj's List!.....Miss Thing....there is no guest list tonight!!!quote:
Je kan hem ook onder rembours laten komen. Heb je geen credit card nodigquote:Op donderdag 9 december 2004 01:11 schreef Buddha_Monk het volgende:
heeft iemand toevallig de volgende plaat en wilt ie em kwijt?
Pole Folder & CP - Apollo Vibes, Bedrock Records [BED19]
zoek die plaat al zooooooooooo lang...
hij staat wel op Ebay maar ik heb geen creditcard
haha serieus? ik kijk ook nooit verder dan mijn neus lang is... haha thnx for the tip! ga gelijk bieden!quote:Op donderdag 9 december 2004 09:17 schreef trance40 het volgende:
[..]
Je kan hem ook onder rembours laten komen. Heb je geen credit card nodig
Tenminste als de aanbieder dat ook ondersteuntquote:Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
haha serieus? ik kijk ook nooit verder dan mijn neus lang is... haha thnx for the tip! ga gelijk bieden!
Vond je die echt goed? Of dacht je van nou die is wel aardig...quote:Op maandag 6 december 2004 09:34 schreef DJRoberto1978 het volgende:
white label - insomnia
hardstyle versie van faithless - insomnia
Voor voor genre is het?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:39 schreef thaWarhead het volgende:
Weet iemand toevallig een zaak in Nederland waar Tempovision van Etienne de Crecy op dubbelvinyl verkrijgbaar is (of wie heeft hem toevallig zelf liggen en wil hem wel kwijt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |