Fijne plaatjesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef thiamat het volgende:
markus schulz - cold harbour selections part 7
mike foyle - love theme dusk (remixes)
tiesto - suburban train (picture disc)
Ik zit achter de Watcing the Waves aan van Blank & Jones, dat is een heerlijke om je set mee te beginnen! die introquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijne plaatjes![]()
Heb vandaag de nieuwe blank & Jones gekocht (revealed)
Erg vet zeg.. heerlijk die oude knallersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef thiamat het volgende:
Emphasis, die laatste van je is zeker lekker!
zo, ondertussen weer heel wat tweedehands binnen gehaald, sommigen echt al behoorlijk oud (en fout?)
armani & ghost - airport
rank 1 - airwave (remixes)
silk - tomahawk
signum - first strike (remixes)
accesive rythm- activate
roos - instant moments (remixes, beetje fout , wel geinig)
Motorcycle - As The Rush Comes (gabriel & dresden remix)
Arn Und Jorn - 16
Blank & Jones - Watching The Waves
Holden & Thompson - Nothing
Kane - Rain down on me (tiesto remix)
P.O.S - Remember
Scott Bond vs Solarstone - 3rd Earth
Tiesto - Nyana Sampler
Niet slecht dacht ik zo? Sommige springer er qua stijl misschien wat uit, maar achals iedereen dronken is op 't eind van een feestje..
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk... die we beiden dat hetzelfde hebben. Alhoewel ik een hoop goed vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef thiamat het volgende:
Dat is de tweede keer dat je m'n platen cool vind
Marktplaats.nl een beetje in de gaten houden he
zoals de originele release van Rui Da Silva - Touch Me voor 4 euro'squote:Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef thiamat het volgende:
een beetje he
staat veel rotzooi op...
Art und Jorn - 16 kreeg ik mee toen ik m'n draaitafels kocht. Die Phil Omanski mix is tegelijkertijd zó lekker en zó fout.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef thiamat het volgende:
Emphasis, die laatste van je is zeker lekker!
zo, ondertussen weer heel wat tweedehands binnen gehaald, sommigen echt al behoorlijk oud (en fout?)
[...]
Mijn god, dat je dat op vinyl wilt hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef LeonH het volgende:
Darkraver - je weet toch/pump that pussy (eigenlijk jump maargoed)
oh, wacht ff, verkeerde topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef L.Mo het volgende:
De Posse deel 1, 2, 3, 4 en 5
Santana - Santana
Santana - Beyond appearances
Dream Theater - Live at Budokan
Vergeet je weer Remy te noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef jackson het volgende:
Prog remixen van Armin van Buuren ft Nalia Ali - Who's Watching
Tonedepth & remy & klinkenberg remix
Maar goed, dat vind je misschien ook wel van mijn laatste aankopenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Mijn god, dat je dat op vinyl wilt hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |