Ik heb 'mquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Vette plaat, zoek ik ook nog steeds![]()
Remy = toch gewoon remy klinkenbergquote:
zal wel grapje van je zijn... toch zeg ik het evenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Remy = toch gewoon remy klinkenberg
Het leek me wel duidelijk dus![]()
Ik neem ook aan dat je ons weer zit te dollenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Remy = toch gewoon remy klinkenberg
Het leek me wel duidelijk dus![]()
promo, wat denk je zelfquote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef thiamat het volgende:
freaky.nl heeft the police - message in a bottle (sander van doorn remix) PROMO weer binnen! Ik ben bang dat die van mij wordt !!
Stoer om op vinyl te hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef thiamat het volgende:
weer 1, perasma - swing 2 harmony.. lag nog nieuw bij rythm import in enschede
De Antiloop remixquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
ik heb ook maar es wat plaatjes besteld.
- outfunk - echo vibes
Dat is zo'n vette plaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:42 schreef Circuitbreaker het volgende:
D-Saw/Euphorhythm - Track 10:30/Patrik (Dr Motte rmx) (Immer)
goffers, el toro kan ik nergens vinden, heb m besteld maar hij komt maar niet binnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef _Qmars_ het volgende:
Net binnen
Mojado - El toro
Sam Sharp - Hoover/Craft
Future Sound of London - Papua New Guinea
Eclectic Kid Vs Fred Baker - Now or never
Gisteren nog gedraaid op een feestje, blijft echt een superplaat om je set mee af te sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:42 schreef Circuitbreaker het volgende:
Theo Parrish - Falling up (Carl Craig remix) (Third Ear)
Die hoes ziet er prima uitquote:
ja dat vind ik nou ook! veel platen zijn verpakt in beschamend simpele hoezen, terwijl ik heel vaak juist platen uitkies om te luisteren die verpakt zijn in gave originele hoezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |