Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.quote:The display appears to promise lower costs for a full 40" HDTV screen bringing the price down to $400
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]
Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
Dit staat in een andere quote van je. Als je het over de productiekosten van een NED paneel begint te hebben, dan lijken me dat dus kosten van een paneel, anders benoem je dat wat anders.quote:we estimate the manufactured cost for a 40-inch NED panel could be under $400
Volgens mij geeft de led van de ps2 meer licht dan het lampie van de xbox, grootte zegt niet alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Powerknop vind ik wel een beetje te groot. De X360 zal wel mooi licht maken met zo een knop. ;]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik dacht dat ze met Perfect Dark een cartoonachtige stijl zou krijgen
[afbeelding]
Da's toch 'te kiddy'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Mij maak het niet zoveel uit zolang ze maar komen met een nieuwe Perfect Dark. Het is een launch titel en ik verwacht niet dat ze in korte tijd van cartoonstyle naar "gewoon" zijn gegaan (op de vorige E3 lieten ze weten welke richting ze op gingen met PD). Ik volg het niet meer echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?
Conker is ook kiddy.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Da's toch 'te kiddy'
En op die laatste pic ziet de controller er weer anders uit dan op andere foto's :\
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef _GdR_ het volgende:
als er maar een nieuwe rainbowsix komt op de 360.
zolang die game er niet is hoef ik die xbox niet
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef twi het volgende:
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelken
Ohnee, de nieuwe RS is nog niet uit
Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.
Klopt. Maar het spel voldeed niet aan de eisen en dus moest het team em weer opnieuw maken. Het halve team dat achter PD zat zit nu bij zoonami & free radical. De overgang van Nintendo naar Microsoft verliep niet al te soepel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Perfect Dark Zero render revealed by MTV
Ik had dus gelijk. Dat was de oude Perfect Dark render. Dit is de goede.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
nano-tubes kosten nu volgens de Kijk een leuke 10.000 euro voor 100 gram, dus ik denk dat ze het dan over massa-productie hebben. Maar zelfs voor 2000 euro is het een bizar strak scherm, alle sterke punten van CRT en LCD/Plasma, maar geen echte zwakheden...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]
Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
Maar die komt ook op de PS2 en is volledig gebasseerd op de BF1942 engine aan de screens te zien...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomen
Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Wel raar dat je jezelf NU wel mag inscannen en gebruiken als skin terwijl dit uit de N64 versie werd geschrapt. Bij de n64 versie zou je met behulp van de Gameboy camera je eigen gezicht (of die van iemand anders) inscannen en gebruiken als skin.
Maar omdat veel mensen dit zouden gebruiken om hun schoonmoeder neer te knallen ging het feest niet door.
Ik verwacht een heleboel Neo's & agents smith's op de xbox 360 live..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?
Naast video-chat natuurlijk...
Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kun je er ook voor kiezen om een toetsenbord/muis aan te sluiten op de Xbox 360, er zitten voldoende USB 2.0 poorten op. Als het kan, dan koop ik er eentje, zo niet, dan is het echt nie taan mij besteed.
Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.
Als je toetsenbord en muis aan de X360 kan koppelen om te spelen, dan wordt de PC al helemaal overbodig als het om gamen gaat. PC is allen leuk voor shooters en MMORGs. De andere genres zijn het beste vertegenwoordigd in een console.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
niet dus, magoed...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef washandje het volgende:
[..]
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...
En volgens mij had niemand er echt last van in Rainbow Six 3 online, dat ging toch wel vrij aardig met een controllerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?
Onzin, met een muis werkt het gewoon veel intuitiever, en die pookjes hebben gewoon een te grote dode zone. Waarmee je met licht bijsturen al vrij snel naast je doel zit. Lang niet altijd hoor, maar de gewenning duurt gewoon langer dan met een muis.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.
Hmmm... dat vind ik niet echt een goede vergelijking. Stel je hebt een FPS op de xbox 360. Eentje die gewoon erg goed geprogrameerd is. Met een sublieme gameplay met controller. Maar deze game biedt ook de mogelijkheid om met USB-toetsenbord en muis te spelen. De mensen die de controller gewend zijn spelen met de controller en degene die liever een toetsenbord en muis gebruiken doen dat gewoon. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...
quote:MTV Netherlands, 13/05, 19:30 - 20:00
Secret Gaming
Programma met beelden van de Launch Party van het nieuwste van het nieuwste op het gebied van spelconsoles: Gizmondo.
Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Voor SP maakt het me niet uit, singleplayer zit je niemand dwars, maar in MP geef je jezelf een gigantisch voordeel...
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers?Het is dat GT4 uiteindelijk niet online is gegaan, maar met de Driving Force Pro van Logitech heb je echt wel een voordeel ten opzichte van de controller. Als 'ie wel online was geweest, dan zou de DFP-support er ook nog gewoon ingezeten hebben.
Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Tain het volgende:
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.
I like it!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
Online wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nog 2 dagen.
wil al jaren een console kopen maar elke keer komt het er niet van. omdat ik
1 al een goede pc heb en vooral shooters en rts speel
3 te duur inverband met nieuwe pc
nee ik vind de console dan te duur in verhuoding met de games die ik er dan op wil spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...
Verder moet je gewoon kijken wat je graag speelt, welke console soortgelijke games draait en daar voor gaan.
Dit soort restricties zul je alleen in software tegenkomen. Dit soort restricties zijn natuurlijk nergens voor nodig in hardware.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...
Nee, gewoon kenmerkend voor veel jongeren tegenwoordig... Mijn moeder werkt in de ambulante dienstverlening en komt bij het soort jonge gezinnen waar beiden net 20 zijn en domweg niet met geld om kunnen gaan... En dus abbo na abbo afsluiten.quote:
Ach... het zal vast geen betere launchtitel worden dan "De grote boot van Paul Allen".quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anders gaan we inderdaad in op probleem gezinnen en mensen die niet met geld om kunnen gaan. Misschien wordt dat zelfs een launchgame voor de Xbox 360
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
Een of andere pc nerd lult dat gamen op een xbox kut is en we hebben er al ander halve pagina over gelult, dat is pas off topic.
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.
Mee eens!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:04 schreef piet_pelle het volgende:
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.
Er is immers al veel bekend gemaakt over de 360. Na vrijdag maar weer uitkijken naar de ps3 en in veel mindere mate de revo.
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef piet_pelle het volgende:
Nou als dat laatste waar was dan was het Nintendo forum nog steeds het xbox forum voor hoor.
Schijnbaar heeft de xbox toch enkele mensen overgehaald. Dat kunnen we Billy boy wel nageven.
Als het iets minder laat was en ik iets minder op had dan had ik vast een nuttige reactie kunnen geven hierop. Helaas moet ik het je nu schuldig blijven. Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?
Nee sorry... en ik ga ook maar slapen. We lopen nu al in 2 topics te slowchatten met elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef piet_pelle het volgende:
Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?
Lees wat ik zeg in mijn laatste zinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Ik dacht overalquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:54 schreef Hellrazor het volgende:
komt het morgen op onze mtv of amerika ?
12 mei USA, 13 mei NLquote:
Nee, want een Xbox is gemaakt voor games. Alle games die er op uit komen draaien altijd. Je hebt geen overhead e.d. En een xbox is waarschijnlijk goedkoper dan een goede nieuwevideokaart. En gaat ook nog langer mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef washandje het volgende:
[..]
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
wie zegt dat ik niet werkquote:
Ja, ik kreeg hem ook al in de brievenbus. Maar ik heb geen zin om te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitnodigingen voor de Japanse Xbox360/MTV show:
[afbeelding]
Dicht
[afbeelding]
Geopend, het entree bewijs aan de rechterkant
[afbeelding]
Uitgeklapte info-folder
[afbeelding]
Info-folder van de andere kant bekeken
Ik heb de mijne aan m'n broertje gegeven. Als ik op elke uitnodiging die ik krijg zou ingaan, zou ik geen tijd meer over houden om te slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, ik kreeg hem ook al in de brievenbus. Maar ik heb geen zin om te gaan.
ik heb ook nog steeds geen flauw idee hoe hij aan zijn conclusie komtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hallo. Tis meer nieuws dan die discussie over 19 jaar en werken
quote:According to a Financial Times report today, Ken Kutaragi, president of Sony Computer Entertainment has said that Microsoft's Xbox was dead in the water before it was even started. "Microsoft was finished before it even got started. They have no games," Mr Kutaragi said. "Microsoft has put itself out of the game. Retailers in the US are already disappointed."
Mr Kutaragi said Microsoft's exhibit had been "disappointing": it lacked good software and the hardware was unimpressive. "Microsoft does not understand the entertainment business," he said. "The processing speed of their console is not fast enough and the graphics were rough." He also went on to say that no one needs to buy an Xbox. Finally, he believes PS and PS2 sales will continue to dominate the market while Nintendo will be there to pick up most of the scraps remaining, leaving Microsoft barelly nothing.
Als je het over die MTV show hebt, die is vorige week opgenomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dat unveiling is toch wel live he?
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit dan misschien? Uitspraken van die gast van Sony: Kutaragi
http://news.teamxbox.com/xbox/1307/...-i-MS-Repliesi/
[..]
Sony Bashes Xbox - MS Repliesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.
Juist. Die opmerkingen zijn 4 jaar geleden ofzo gemaakt, heel scherp Roy, heel scherp.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders hadden we niet die beelden van de party (of ik dacht dat het een pre-party was ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je het over die MTV show hebt, die is vorige week opgenomen.
In your face? De Playstation 2 domineerd nog altijd, lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zat hij er even flink naast..
In your face, spick..
Het ging mij hier omquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In your face? De Playstation 2 domineerd nog altijd, lieverd.
En nu weer ontopic.
Nog 2 dagen, 2 uur en 4 minuten.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/e32005.php
Alle multiplatformgames zien er op de XBOX het beste uit. In his face dus.quote:"The processing speed of their console is not fast enough and the graphics were rough."
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Kutaragi is niet echt een expert als het om een analyse van een console gaat...
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.
Dan heb je echt een balk in je ogen,quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.quote:
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.quote:, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je echt een balk in je ogen,.
Oogkleppen af,quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.
[..]
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.
[..]
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Ruwe graphics op de Xbox? Geniaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit dan misschien? Uitspraken van die gast van Sony: Kutaragi
http://news.teamxbox.com/xbox/1307/...-i-MS-Repliesi/
[..]
Dan nog, de arrogantiequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
[offtopic] what the f#ck doen sinterklaas en de kerstman opeens hieronder in dat smilie venster?!
![]()
![]()
Als de GC de kracht had om meer polygonen op het scherm te toveren zou het er ook mooier uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef kepler het volgende:
hopelijk laten ze ook wat spellen zien in de show van vanavond
ik denk in de amerikaanse tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk in de amerikaanse tijd![]()
dus eigenlijk morgenochtend als je onze tijd aanhoudt
ik moet werken, maar het zal wel 100 keer herhaald worden MTV kennendequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.
Dus ik zie het wel op mtv nederland morgenavond. Ben best benieuwd.
Niks mis met die avatar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Gamedemon het volgende:
en iemand met zo'n avatar in een xbox topic is nauwelijks serieus te nemen
hee jij woont ook in goirlequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.
Inderdaad. Dat bepaalt 1 game meteen,quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef PandorasBox het volgende:
DOA 4 voor X360
X360 is Xbox 1.5. after all. Grafisch niet echt een vooruitgang.![]()
Behalve dat, dit is de eerste generatie games. DOA Ultimate is nog niet eens zo heel lang uit. Vraag je maar eena af wat team Ninja kan na een jaar of 3 te hebben gewerkt met de devkits,quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef PandorasBox het volgende:
Het is inderdaad kortzichtig om zoiets te zeggen. Maar het is DOA, het mooiste vechtspel op de Xbox. DOA Ultimate is misschien zelfs mooiste game op Xbox.
Stel je voor hoe de andere games uit zullen zien dan.
quote:ACTUALIZACIÓN: El origen de las capturas es incierto, y aunque hay un gran avance a nivel de texturas y polígonos sobre DOA3 no parece claro que sean capturas de Xbox 360. Permaneced atentos.
Sinds wanneer haalt de eerste generatie games meteen het maximale uit een console?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef mikando18 het volgende:
Xbox 1.5 it is, gezien Tecmo meestal de mooiste spellen maakt zullen de andere spellen er wel niet veel beter zien.
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer haalt de eerste generatie games meteen het maximale uit een console?.
Dan ligt het dus niet aan de console, maar aan de developers. Beetje logisch nadenken is je vreemd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.
Holy fuck, dat ziet er vet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef PandorasBox het volgende:
Natuurlijk zie ik het verschil. Maar ik had toch wel wat meer verwacht. Het is een eerste generatie X360 game dan net ietsjes beter uitziet dan DOA Ultimate. Dat is niet echt een vooruitgang.
Natuulijk is het mooi, dat wel hoor...
[afbeelding]
Iets vanquote:
Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan de console, maar aan de developers. Beetje logisch nadenken is je vreemd?.
Het zit um in het programmeren. Een snelle console betekent niet automatisch mooie graphics..
Mooiere graphics, grotere games, meer FMV, betere AI, betere physics, etc etc.quote:Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig is
Dat vind ik ook, maar volgens Daggla betekent een snellere console niet meteen betere graphics blijkbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooiere graphics, grotere games, meer FMV, betere AI, betere physics, etc etc.
Wat Daggla bedoeld is dat je wel een fantastische console kan hebben, maar als er een pipo is bij de developer die houdt van dat achterlijke geblur in de achtergrond, of gewoon heeft gezorgd dat de Xbox code wat opgeleukt op de X360 terecht komt, dan ziet het er nog steeds niet spectaculair veel beter uit. Wat het ongetwijfeld wel zal gaan doen, want heel simpel, de hardware die erin gaat komen is een flink stuk beter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar volgens Daggla betekent een snellere console niet meteen betere graphics blijkbaar
Ik zit met name naar dat haar te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef peristilius het volgende:
Ik ben die gladde graphics van tecmo een beetje zat, bij DoA en Ninja Gaiden ziet alles er wel mooi uit, maar het is zo onnatuurlijk smooth allemaal. Nu ook weer als je die huid ziet, dat moet toch beter kunnen?
Wij hebben Forza nog niet dus zijn we gefrustreerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef rockstah het volgende:
Natuurlijk ziet het er "slechts beter uit" wat verwachten jullie dan?
Xbox 1.5quote:No 'giant technological advance'
Though the MTV-watching world will soon find out what Microsoft has in store for its next generation, even Xbox's founder Blackley said that the next generation of video games "will see a more incremental increase in technological wizardry compared to previous turning points in the video-game industry. . . . You're not going to see any giant technological advance in this generation."
Blij toe dat jij dat niet ziet zitten, zijn we na de bekendmaking vanavond verlost van die trieste reacties.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Xbox 1.5
http://www.msnbc.msn.com/id/7809326/page/3/![]()
Uiteindelijk weten ze er vaak stukje bij beetje meer uit te halen. Wat een snellere console doet is de grenzen van het programmeren verleggen. Echter zijn ze nu nog lang niet bij de grens, maar net over de grens van de vorige rits consoles.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig is
Goh, ze bestaan uit polygonen weet je welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef PandorasBox het volgende:
Deze is wel mooi:
[afbeelding]
Deze weer wat minder...
[afbeelding]
De characters lijken inderdaad op poppen. Allemaal te glad.
Zelfde geldt voor de ps3. Of denk je dat die wel opeens fotorealistische graphics er uit poept bij de eerste generatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Xbox 1.5
http://www.msnbc.msn.com/id/7809326/page/3/![]()
Aha, want jij weet zeker dat die wel betere graphics er uit weten te halen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:39 schreef PandorasBox het volgende:
Alle fora's zijn in schock en zwaar teleurgesteld..
Blijkbaar begint de next-gen tijdperk pas bij de launch van Ps3 en Revolution.
Als je dit al vindt tegenvallen dan kan je er van uit gaan dat de deceptie straks nog groter isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Het is gewoon van de 360.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou Daggla, jij bent wel 1 van de mensen die wat positiever is dan de rest.
Mensen op het internet reageren behoorlijk negatief. Dus ik denk dat het gewoon beelden zijn van de XBox versie ofzo.
Dit is een screen van DOA Ultimate op de Xbox:
[afbeelding]
Dit is zogenaamd een screen van DOA4 op de Xbox 360 (maar ik geloof er geen reet van):
[afbeelding]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.
De ps2 is een mooi voorbeeld van hoe kut het kan zijn. Karteltjes everwhere..
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is gewoon van de 360.
Maar ik zou zeggen; bekijk eens wat releasegames van de huidige rits met consoles en wat er 3 jaar later kwam. Dezelfde mensen zullen hetzelfde reageren bij de eerste screens van de ps3 en revo. Ik denk dat mensen gewoon teveel verwachten. Hardware is snel genoeg, de programmeerders niet.
Sinds wanneer halen devers het maximale uit een console vanaf het begin? Juist! NOOIT!
Dus dat negatieve gedoe is bij voorbaat al ongefundeerd..
Dan ben je echt blind.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Meer tieten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Precies. En die emotion engine moet het helemaal gaan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.
Bedenk wel dat het gewoon heel moeilijk is spellen mooier te maken, als je naar een animatie film kijkt is het ook nog niet fotorealistisch en dat is alleen nog maar een film. Bij de vorige generatie switch was dit heel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht. Het ziet er prachtig uit hoor. Maar toch.. De overschakeling van de n64/ps1 naar cube/xbox was ongelofelijk. Nu is de overschakeling niet zo adembenement te noemen.
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beeldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Specs van revo zijn nog onbekend/speculatief.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beelden
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tietenquote:
Dit komt van de MSN nbc website! Een onderdeel van Microsoftquote:"Instead of radically expanded graphics, expect the next Xbox to let players buy more downloadable content, said P.J. McNealy, an analyst at American Technology Research.
"This is more an Xbox 1.5 than an Xbox 2," he said. "It's like an Xbox with a broadband cash register built in."
Als ik 500 euro voor een console moet neerleggen, wil ik graag tieten zien waar de zwaartekracht geen invloed op heeft. Dus niet al te realistisch a.u.b.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Cerbie het volgende:
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tieten
check die datum, 1 dec 2000? :xquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van een 360 game getiteld Ninety-Nine Nights, van een Japanse developer. Naar 't schijnt.
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
check die datum, 1 dec 2000? :x
Overigens Ruzbeh, je ziet echt wel verschil, kijk hoe verschrikkelijk smooth die randen zijn![]()
De PS3 schijnt hier nog eens dik overheen te gaan, maar dat moet ik nog zien.
De bouncende boobies zullen wel weer leuk worden idd
Volgens mij moet je echt beter leren kijken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.
Ik maak geen gebruik van software develpment kits. Maar ik zal even kijken waar ik dit vandaan heb. Ik wist zoiets te lezen een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.
1 | http://www.maxconsole.net/content_img/1.jpg |
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef twi het volgende:
Het zou best kunnen hoor, maar de Xbox Devkits zelf (zeg maar die groene Xboxen) hebben die functie niet, dus dan zou het om de echte developement computers moeten gaan waarop gecode wordt.
3 uur 's nachts ja..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef gigant het volgende:
in de US is die MTV XBOX special vanavond toch al? Iemand een mirror om mee te kijken?
Ik kreeg net te horen dat developers dit heel vaak doen. Vaak resizen ze de screens zodat de kartels verdwijnen. Gebeurt ook bij PS2 games. Bij cube games minder vaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.quote:Specs:
cpu: 3xibm power pc 3,2 ghz
grafik: special ati500mhz 10 Mb emb. dram
500 mil poly/sec
48 mlrd shader oper/sec
512 MB GDDDR 3 RAM
20 Gb HDD
12XDVD
64 Mb mc
3x USB 2.0 ports
WiFi ready
Test Drive Unlimited
Rallisport Challenge 3
Call of Duty 2 by Activision
The Darkness by makers of Riddick
The Godfather
Elder Scrolls IV
Halo 3
NBA 2K6
Project Gotham Racing 3
Gears of War
Dimitri by Peter Molneux group
Tom Clancy
Ghost Recon 3
Volgens mij was the godfather al af... en Halo 2 was m.i. niet voor niets zo kortquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef BMH het volgende:
Launch info?
[..]
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.
Das wel bijzonder, aangezien zowat iedere verkochte MP3 speler in de VS en Japan van Apple is, in tegenoverstelling hierzo. Moet ook zeggen dat ik de controller steeds mooier vind.quote:You will be able to transfer stuff from an ipod.
Dat zou een hoop verklaren. Waar heb je die tekst vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
Hehe, eindelijk iemand die het zegt, ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
gelukkigquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Ik vroeg je niet om me lekker te maken, ik vroeg om the real dealquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voorproefje:
http://media.xboxfront.com/xbox360/xbox360.wmv
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet om me lekker te maken, ik vroeg om the real deal
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Fliepke het volgende:
ja het gaat ook niet meer zo om de polygonen geloof ik, maar vooral om de trucjes die de videokaart kan uithalen
Yup, wat zou hierna komen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!
spuitelf kijk een paar posts hogerquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef Roi het volgende:
http://media.xboxfront.com/xbox360/xbox360.wmv
Hij moet nog uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:06 schreef Mr.Norris het volgende:
Wie o wie heeft er een link met de mtv uitzending die in de V.S is uitgezonden ?????????
ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Mr.Norris het volgende:
In heel het land?
Dat is wel apart.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:13 schreef Mr.Norris het volgende:
De countdown op de mtv site stond op 00:00:00 daarom dacht ik dat het al on-air was...
http://www.mtv.com/asp/xbox/
damagecontrol.exe?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het zegt, ik wilde het net zeggen.
Kan pandora's box ook weer ff z'n muil houden.
Nou de reolutie is eigenlijk bij deze generatie consoles pas een beetje goed.. Op zich ondersteunde de PS2 en Xbox ook wel HDTV maar volgens mij had bijna geeneen spel dat... Nu wel als het goed is. Alleen heb ik geen HDTVquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!
Vind je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:26 schreef Fliepke het volgende:
poe wat een stoere praat. Je hebt niet door dat mensen zoals jij topics verzieken?
Zeg maar jou hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
bedankt ik ben u heel dankbaar
ja ik moest even snel typenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Mr.Norris het volgende:
x-box ding....
Idd wees sorry en schaam jezelf.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Vind je?
Nouja, ehm... sorry dat ik mijn mening geef, enzo?![]()
En nou af fido.quote:
SPANNEND!quote:We're busy upgrading Our Colony. The site will be live again shortly.
T begint pas over een half uur?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:53 schreef twi het volgende:
Iemand live stream ofzo?
Nee maar wel officieel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:09 schreef kipknots het volgende:
Heel erg interessant vind ik dat filmpje niet. . Veel woorden met weinig inhoud, volgens mij ook niets dat nog niet bekend was.
Yup..kheb net de challenge opgelost na wat gepuzzelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:11 schreef itsgreen het volgende:
Haha top shit ! we worden genoemd op het einde!
Kgok alseen torrentjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:20 schreef MMaRsu het volgende:
Is de presentatie straks te downloaden ergens?
No way dat jij aan al die our colony dingen hebt meegedaan om vervolgens niet die halfuur show te gaan kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kgok alseen torrentje
Anywayz..ik ga naar mn bedje, nog even CSI: New York afkijken
Enjoy!
Ik had verw8 dat de MTV show de reward zou zijn bij ourcolony.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
No way dat jij aan al die our colony dingen hebt meegedaan om vervolgens niet die halfuur show te gaan kijken.
Nu dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:31 schreef MMaRsu het volgende:
Niet om 3 uur?
Kijk dat vind ik dus niet zo indrukwekkend hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:39 schreef PurifieR het volgende:
Official MTV Presents xbox nogwat topic...
http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offset=0&mt=0&cId=3138147&mId=1879119 <- screenshots Perfect Dark Zero blijkbaar?
Hmm...niet zo vet lees ik overal..quote:RE: "You've seen the future of gaming, now I present The Killers!"
HAHAHAHAHAHA I know I started yelling at the TV when they did that.
I do like The Killers though... that unveiling really sucked though...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |