Die tunnels onderweg zijn ff minder! Maar verder is daar goed te rijden! (stom..die 1400 km is vanaf Den Haagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is ongeveer 1000 km naar de camping. we gaan inderdaad door zwitserland heen. dat vind ik iets minder, maar goed...
yup heb er zin in, vriendin ook, dus word een actief jaar, eerst lekker surfen, daarna trekken in canada en eind van het jaar lekker lang weg met het snowboard in Oostenrijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef Burn het volgende:
[..]
Wow wat een plannen! Gaaf man..Kite surfen!!
ik ken t ook natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
In a place called... Hazerswoude-Dorp! Jitzzze kent ten natuurlijk alwetende fisher
je blijft maar net na mij posten met je fipo ok deze keer geen fipo maar tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
GEEN FIPO
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kom naar het zuidenGaan we keertje naar de Versus enzo. (niet naar de peppermill... breezertent
)
AFTELLEN!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef jakoko het volgende:
[..]
yup heb er zin in, vriendin ook, dus word een actief jaar, eerst lekker surfen, daarna trekken in canada en eind van het jaar lekker lang weg met het snowboard in Oostenrijk!
Kan niet wachten!!! nog 5 weken te gaan, en dan klaaar!
Ik blijf hoop houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
je blijft maar net na mij posten met je fipo ok deze keer geen fipo maar toch
Afgelopen Woensdag nog in de Peppermill geweest, schuimpartyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]peppermill veel verhalen van vroeger over gehoord.... toen ik nog een braaf meisje was en nog niet uit mocht maar mijn vriend al helemaal naar de klote stond te gaan.
watvoor tent is de versus dan?
nu hou ik het meestal bij de Hemkade, Powerzone (alleen op speciale avonden, anders alleen losers) en de lichtfabriek en natuurlijk de HMH en andere grote locaties.
ik kom uit Zoetermeer.. je 2e home townquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohjawaarvan ook alweer? (of had je dat nog niet verteld?)
op de fiets naar oosterhout komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Weet er iemand iets leuks te doen voor dit weekend, in Haarlem/Amsterdam?
Hehehe. Jaja. Versus is een belgische tent. Best aardigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]peppermill veel verhalen van vroeger over gehoord.... toen ik nog een braaf meisje was en nog niet uit mocht maar mijn vriend al helemaal naar de klote stond te gaan.
watvoor tent is de versus dan?
nu hou ik het meestal bij de Hemkade, Powerzone (alleen op speciale avonden, anders alleen losers) en de lichtfabriek en natuurlijk de HMH en andere grote locaties.
ik wist wel dat niemand las wat ik typte maar toch....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef jakoko het volgende:
Hee leuk geitje82, nog meer avans breda studenten/studentes??
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woontquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik kom uit Zoetermeer.. je 2e home town
Belgie... te ver weg...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hehehe. Jaja. Versus is een belgische tent. Best aardig![]()
Hemkade lijkt me ook vet ja. Worden goeie feesten gehouden
Breezertentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Afgelopen Woensdag nog in de Peppermill geweest, schuimparty![]()
't is weleens erger geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef PeuRac het volgende:
tering, als t de hele dag deze snelheid blijft houden dit topic dan hou ik dat nog geen uur meer vol![]()
jawel, alleen was jij toen al wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woont![]()
In Leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woont![]()
Voor mij nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Belgie... te ver weg...
hemkade is af en toe echtmaar wel veel jong publiek...
Omdat ik vanmiddag naar school moet om daar te werken aan mijn project herkansingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo nog maar zo kort? ik nog 7 uur
Ik ook! vrijdag lekker vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ik ben bijna op de helft van mn week
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?
Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ikquote:
Hé? Wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
haal die banaan ns uit je oor.. ze had t tegen mij
oh, niet om vrij te hebben.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag naar school moet om daar te werken aan mijn project herkansing![]()
ik ook... wat ging jij donderdag doen goddess??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ik ben bijna op de helft van mn week
Heb je daar ook hangouderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?
euhmz.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ik![]()
Ik zit echt alleen maar dit topic te checken, als ik wat gepost heb moet ik weer 10 reacties lezen![]()
mag, maar of dat handig isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..
Straat (of mag je dat niet zeggen in een forum?)
Ja niemand maakte het topic aan dus heb ik het maar weer gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Megter het volgende:
Goed bezig Teardrop!
mn nieuwe huisje voor het eerst van binnen checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ook... wat ging jij donderdag doen goddess??
Gelukkig, ik maakte me even zorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitzze ik zou toch nooit meer vergeten waar jij woont![]()
dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..
Straat (of mag je dat niet zeggen in een forum?)
ow oeps overheen gelezen, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wist wel dat niemand las wat ik typte maar toch....
Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit echt alleen maar dit topic te checken, als ik wat gepost heb moet ik weer 10 reacties lezen![]()
Fans? Welke fans?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebben
maar wil t je wel persoonlijk zeggen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houden
Ik ga het straks even proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houden
Oh kan dat ook dan??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebben
maar wil t je wel persoonlijk zeggen
hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef jakoko het volgende:
[..]
ow oeps overheen gelezen, sorry
maar leuk om te weten dat ik niet de enigste hier ben
op die school heb ik zelf ook gezetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh kan dat ook dan??
En ja, je hebt er gerust hangouderen en irritante hangkiddies van de middelbare school nearby (ik was er vroeger 1 van)
hehe, ik gebruik nog altijd netjes alt tabquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wel leuk trouwens, die metamorfose van de afdgelopen 4 maanden. Eerst stiekem Fokken en als iemand kwam, snel wegklikken. nu blijft t scherm gewoon open en bloot staan. Moeten ze maar voor werk zorgen
Ik volg het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohhh danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Peu het volgende:
Wel, Bojo heeft een Grand Cherokee zoals je weet, dus dat liggen zit wel goed Die stoelen zitten trouwens meesterlijk, dus daar gaan we het zeker wel 16-20u op volhouden.
geeft niet, ik herhaal het graag nog een paar keer! (wel jammer dat niemand dat gevoel met me deelt)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...
@goddess, owjah vergeten vergeef me baasje
Binnenkort ga je ook last krijgen van lonsdale ouderenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh kan dat ook dan??
En ja, je hebt er gerust hangouderen en irritante hangkiddies van de middelbare school nearby (ik was er vroeger 1 van)
Ik doelde op de breezahsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dus jij hebt een collectie breezer flesjes op je kamer staan?
gezellig! geweldige stad, alleen jammer dat stage zo slecht voor het uitgaan is......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...
@goddess, owjah vergeten vergeef me baasje
Ahhh meen jeniet! Ik hoop dat je niet over me gestruikeld bent vroeger!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
op die school heb ik zelf ook gezeten![]()
als je je mail geeft, mail ik je mn straat wel
ik ben nog in de wegklik fasequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wel leuk trouwens, die metamorfose van de afdgelopen 4 maanden. Eerst stiekem Fokken en als iemand kwam, snel wegklikken. nu blijft t scherm gewoon open en bloot staan. Moeten ze maar voor werk zorgen
Ach dat houdt je bezig toch ?quote:
ikke!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef Geitje82 het volgende:
Gaat er vanavond iemand Desperate Housewives kijken?
oke je mag me mailen op arjan.k at gmail dot comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh meen jeniet! Ik hoop dat je niet over me gestruikeld bent vroeger!!
Ja ik mail je wel..
(hoop gemail vandaag!)
Haha inderdaad daar ben ik ook mee begonnen, als er iemand in de buurt kwam van mijn scherm was het hup afsluiten fok, maar nu laat ik het gewoon lekker staan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hm, dat kan je wel zeggen.. de mailslet van fokquote:
Jah geen donderdagnachten in de graan meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef jakoko het volgende:
[..]
gezellig! geweldige stad, alleen jammer dat stage zo slecht voor het uitgaan is......
Ik kijk altijd gillmore girlsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke!!!al vind ik het niet echt een super serie. jij? vind het zwaar tegenvallen na al die berichten en dat ge-hype. wel aardig, maar niet echt....
Nooit gekeken, weet je welk programma ipv mijn vette vervelende baas komt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef Geitje82 het volgende:
Gaat er vanavond iemand Desperate Housewives kijken?
De mailslet? Neeee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm, dat kan je wel zeggen.. de mailslet van fok
(ohhh wat zeg ik nou toch weer..)
Hey complex jouw mail staat niet op je profiel
mwah dat valt wel mee. het is nog geen weekend he.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef LtdDan het volgende:
Is wel erg late reactie, maar jullie gaan ook veels te hard!!
Ik vind het echt een mega serie! beter dan Sex and the City!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke!!!al vind ik het niet echt een super serie. jij? vind het zwaar tegenvallen na al die berichten en dat ge-hype. wel aardig, maar niet echt....
en ik heb nog steeds geen mail ontvangen vandaagquote:
heb ik paar post hierboven gezetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
en ik heb nog steeds geen mail ontvangen vandaag
Kinkyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij, dus donderdag nog altijd in de graan of kerkplein te vinden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jah geen donderdagnachten in de graan meer
voor de rest lijd m'n uitgaansleven er niet onder hoor
ik ben echt heel dom... wat is het nou precies? heb jij geen hotmail? (of zeg ik nou weer wat verkeerds?)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke je mag me mailen op arjan.k at gmail dot com![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ben echt heel dom... wat is het nou precies? heb jij geen hotmail? (of zeg ik nou weer wat verkeerds?)
maar even serieus ik ken twee arjan k's ik vind dit eng worden!
don't make me jalousquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij, dus donderdag nog altijd in de graan of kerkplein te vinden!
Rory is liefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook, om half 7en daarna will&grace
bij mij gelukkig ook niet, en na het weekeind hebben we altijd weer een hele week om bij te komen op de stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jah geen donderdagnachten in de graan meer
voor de rest lijd m'n uitgaansleven er niet onder hoor
Graanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij, dus donderdag nog altijd in de graan of kerkplein te vinden!
Jaaaaaah Will&Grace! Karen & Jack zijn echt zo grappig!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat zeg je nouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:37 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mega serie! beter dan Sex and the City!
daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef jakoko het volgende:
[..]
bij mij gelukkig ook niet, en na het weekeind hebben we altijd weer een hele week om bij te komen op de stage![]()
Will & Gracequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hotmail mag ook: dutchy81 at hotmail dot comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ben echt heel dom... wat is het nou precies? heb jij geen hotmail? (of zeg ik nou weer wat verkeerds?)
maar even serieus ik ken twee arjan k's ik vind dit eng worden!
Just Jack!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaaaaaah Will&Grace! Karen & Jack zijn echt zo grappig!![]()
quote:
doe niet zo moeilijk en zeg gewoon dutchy81@hotmail.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hotmail mag ook: dutchy81 at hotmail dot com
ohh, maar ik ken volgens mij niemand uit jouw dorpje..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Will & Grace
Moet vanavond helaas werken
Dat vind ik juist wel leuk, het is niet zo voorspelbaar als de meeste series en je moet er echt bij blijven nadenkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat zeg je nou![]()
ik vind dat het een mega serie zou kunnen zijn, als ze meer voor één genre hadden gekozen. Nu lopen er teveel genres en verhaallijnen door elkaar en mist het spanning..
dat is toch met die homo's en die hetero?quote:
moet wel beetje spannend blijven toch.. we zitten tenslotte op onze stagesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk en zeg gewoon dutchy81@hotmail.com
en alcoholist!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat is toch met die homo's en die hetero?![]()
Nou ja de arjan k's komen allebei uitzoetermeer.. hehe nou ken ik er gewoon 3quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hotmail mag ook: dutchy81 at hotmail dot com
ohh, maar ik ken volgens mij niemand uit jouw dorpje..
Ik blijf nog steeds ALT + TAB doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat een spanning en sensatie !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:42 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
moet wel beetje spannend blijven toch.. we zitten tenslotte op onze stages
M'n zusje! super irritantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Volgens mij ben ik bestwel tv verslaafd....
wie praat er nog meer mee met reclames?
euhmz, goddess.. mee praten met reclames, reclames zijn om bier te halen, de zeiken, te praten en niets andersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Volgens mij ben ik bestwel tv verslaafd....
wie praat er nog meer mee met reclames?
Windows 95quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds ALT + TAB doenookal weten ze dat ik mn neus al tot bloedens toe schoon heb.
En ik werk op een Pentium 2 met windows 95![]()
hmm bij mij heeft het juist een andere uitwerking... maar misschien ben ik ook te verwendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel leuk, het is niet zo voorspelbaar als de meeste series en je moet er echt bij blijven nadenken
quote:
Ik doe het ook gewoon openbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds ALT + TAB doenookal weten ze dat ik mn neus al tot bloedens toe schoon heb.
ik kijk altijd what's the question met bert van leeuwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef LtdDan het volgende:
Meest geniale serie ooit: Married with children - nu weer op rtl5!!!! (alleen jammer dat friends - herhaling 17 - er dan ook op is)
Veel leesplezierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef snellejelle het volgende:
een uurtje weg en een heel topic gemist
tot bloedens toe?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
that's the question!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik kijk altijd what's the question met bert van leeuwen.lekker bord op schoot en maar roepen dat je antwoord allang ziet !!
![]()
apple nederland?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Windows 95
Wat is dat voor NOOB stagebedrijf
De directeur kan niet eens z'n mail checken, zo'n digibeet is hijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Windows 95
Wat is dat voor NOOB stagebedrijf
Soms zijn ze ook wel zo dom dat je er voor moet blijven zitten. Neem nu die nieuwe reclames van Prince. Waar slaat dat opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
euhmz, goddess.. mee praten met reclames, reclames zijn om bier te halen, de zeiken, te praten en niets anders
ik zelfs al weer terug gemailtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild complex? ik ben erg benieuwd!
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild? ik ben erg benieuwd!
t komt elke dag hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
that's the question!
kijk ik in de herhaling op vrijdagochtend
de pc zou msn niet eens trekken volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon openbaar.
Msn, fok, noem maar op.
Maar em es en mag sowieso.
En een andere collega zit ook regelmatig op fok! zag ik.
Wanneer komt mijn mailquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild complex? ik ben erg benieuwd!
Hahaha die is masterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:47 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Soms zijn ze ook wel zo dom dat je er voor moet blijven zitten. Neem nu die nieuwe reclames van Prince. Waar slaat dat op![]()
Flikkert er een kerel van het dak. Komt zn vrouw naar buiten. Gaat het boef![]()
*Geeft prince koekje*
Zo en is het nu weer beter?
Ja![]()
Terwijl die gast gewoon een verbrijzeld been ofzo heeft.
Wat een onzin
http://webmessenger.msn.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de pc zou msn niet eens trekken volgens mij
in je oor.. oh nee dat is een banaanquote:
Is je boer blij dat hij zn stage goed heeft afgerond ?quote:
heeft hij een eigen boer???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is je boer blij dat hij zn stage goed heeft afgerond ?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef Fisher het volgende:
mail??? ik ben 5min weg en heb nog steeds niets hoor
jaja, heb ik 'm toch maar mooi geholpenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
heel blij dat hij zn opdracht nu heeft afgerond, maar nu heeft hij nog 5 maand niks te doen... en ook geen fok in het weilandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Onervaren boerenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, heb ik 'm toch maar mooi geholpen
maakt dat mij een ervaren boerquote:
wat is er mis met boeren?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een stelletje geile boeren hier op fokkoop de penthouse ofzo
Precies, ik ben het geheel met je eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een stelletje geile beren hier op fokkoop de penthouse ofzo
Oh oh oh..quote:
FHMquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
sorry baas.. heb niets te doen hè, of beter wil niets doen vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oh oh..
Ik stuur geen foto's over de mail! Alleen straatnamen.. dat is bij lange na niet zo spannend als foto's
straatnamen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oh oh..
Ik stuur geen foto's over de mail! Alleen straatnamen.. dat is bij lange na niet zo spannend als foto's
Jitzzze je bent mijn droomvent!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, ik ben het geheel met je eens
Ahh, zieligquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de pc zou msn niet eens trekken volgens mij
Inderdaad, ik stuur ook geen foto's van mezelf.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh oh oh..
slijmerdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, ik ben het geheel met je eens
Wat hij zegt ! helemaal mee eensquote:
dan moet je ff je straatnaam mailenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stuur ook geen foto's van mezelf.
Als iemand wil weten hoe ik eruit zie, dan kom je maar eens langs
ervaring mee, geen goede manierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welneequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Heb ik nou allerlei fantasieën vakkundig om zeep geholpen?
Nee, niets geen slijmen. Ik zeg duidelijk waar ik het wel of niets mee eens ben. Al was ik het niet met Goddess eens, dan had ik dat ook wel gezegdquote:
Ik lees die bladen nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Heb ik nou allerlei fantasieën vakkundig om zeep geholpen?
Inderdaad daar wordt het wel de hoogste tijd voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef babba_ het volgende:
trouwens BAAS! wanneer komt er eens een personeelsuitje?![]()
dat vind ik een prima idee, baas zeg 't eens!! (en regel 't eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef babba_ het volgende:
van het weekend. regel jij het maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef babba_ het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ervaring mee, geen goede manier
Zeg maar waar en wanneerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stuur ook geen foto's van mezelf.
foto dan dus toch beter hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Tot vanmiddagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
Lieverds, ik ben even in werkoverleg en daarna lunchen!
Tot vanmiddag!
wat bladen betreft. dat weet ik hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik lees die bladen niet
En neem maar van mij aanHet kan nog veel erger
Tot morgen dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
Tot vanmiddag!
hojjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
Tot vanmiddag!
vertelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
viel spass!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
Tot vanmiddag!
zondag en maandag kan ik niet dusse hou daar alvast maar rekening meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van het weekend. regel jij het maar
tssssssssssss!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tot morgen dan maar
Vanmiddag ben ik er niet meer
paar jaar geleden werkte ik bij de bijenkorf en dat stond in mn profiel. Werd bijna wekelijks 'lastig gevallen' door creeps van fok. De leuke komen toch nietquote:
Heb je het nu over Tear?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
paar jaar geleden werkte ik bij de bijenkorf en dat stond in mn profiel. Werd bijna wekelijks 'lastig gevallen' door creeps van fok. De leuke komen toch niet
Vanmiddag zit ik op school voor een project herkansing, beetje aankloten dus eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
paar jaar geleden werkte ik bij de bijenkorf en dat stond in mn profiel. Werd bijna wekelijks 'lastig gevallen' door creeps van fok. De leuke komen toch niet
ik heb havo gedaan.. en jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef IJlien het volgende:
Zo dat is inderdaad heel dicht bij school... dat was zeker wel eng vroeger!
Wat deed je? mavo havo vwo?
ik ben maar de internetsnelheidstester, ik heb hier niet de orinisatorische kwaliteiten voor je moet beter delegeren! of nog beter het zelf regelen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van het weekend. regel jij het maar
Haha, jazeker: zieke mensen op Fokquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stage is leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanmiddag zit ik op school voor een project herkansing, beetje aankloten dus eigenlijk![]()
nee die kende ik toen nietquote:
Ik heb het geluk dat ik smorgens goed wakker word omdat op mijn weg richting stage een beroepsonderwijsschool ligtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat bladen betreft. dat weet ik hoor
tot vanmiddagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
Tot vanmiddag!
nou ja.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee die kende ik toen niet
en keer stond er iemand voor mn deur toen ik thuis was. die had mn adres achterhaaldstond ik daar in mijn bikini
dan doe ik het maar, ik studeer er namelijk ook voor. hoe heet ons bedrijf? wat vinden jullie van een erotisch diner. dat past wel bij een escort servicequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ben maar de internetsnelheidstester, ik heb hier niet de orinisatorische kwaliteiten voor je moet beter delegeren! of nog beter het zelf regelen!![]()
Zeker schrikken voor hem hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en keer stond er iemand voor mn deur toen ik thuis was. die had mn adres achterhaaldstond ik daar in mijn bikini
quote:
Ik ga ook niet meer in mn profiel zetten dan mn woonplaats, om dat soort dingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tear moet dus nog komen... sterkte!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat vond hij vast wel leuk om te zien danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
JA ! ik ben voor! en dan ook een soort van workshop? kennismaken met de bedrijfstak ofzo? de baas op de werklvloer en dat soort dingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan doe ik het maar, ik studeer er namelijk ook voor. hoe heet ons bedrijf? wat vinden jullie van een erotisch diner. dat past wel bij een escort service
graag gedaan hoor tear, nothing personal offcoursequote:
vast welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat vond hij vast wel leuk om te zien dan
Ik ben voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan doe ik het maar, ik studeer er namelijk ook voor. hoe heet ons bedrijf? wat vinden jullie van een erotisch diner. dat past wel bij een escort service
cursus paaldansen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:03 schreef babba_ het volgende:
[..]
JA ! ik ben voor! en dan ook een soort van workshop? kennismaken met de bedrijfstak ofzo? de baas op de werklvloer en dat soort dingen?![]()
Ik rij er elke dag langs met de busquote:
jah primaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff een rondje koffie doen, tot zo
Dan moet je eerst solliciterenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vl plzierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tot zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Nee ze loopt stage bij een bedrijf ergens in de jaarbeurs, dat is 1 km hiervandaan ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar loopt ze toch geen stage??
Maar nee, ik kom daar nooit
oew, meeting bij goddess op d'r stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ze loopt stage bij een bedrijf ergens in de jaarbeurs, dat is 1 km hiervandaan ofzo![]()
en bedankt......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zie je de directeur al gaan?
Dag eetlust![]()
De directeur is goddess toch..... daar gaat mijn eetlust dan niet van weg hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zie je de directeur al gaan?
Dag eetlust![]()
tsja, die r-alphquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en bedankt......ik ben de directeur......
rondje koffie voor de helft gedaan. er moet nog één theetje warm worden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en bedankt......ik ben de directeur......
rondje koffie voor de helft gedaan. er moet nog één theetje warm worden
Fisher ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb behoefte aan.......
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Zeker, de echte stagiair uithangen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie niet????!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik weet 't lieverd.. kom vanavond!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
een broodje met klamme kaasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Weet je nou al waar ze woont dan ?quote:
yupz, en zij halen ook voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Halen jullie voor je collega's koffie ????
No way dat doen ze zelf maar ! ze hebben zelf toch ook handjes en voetjes gekregen !
heinekenszandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je nou al waar ze woont dan ?
Ik heb vandaag weer 2 bammetjes met ham en kaas in een plastic zakjequote:
bedoel ik ook, moest nog een k voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ging toch naar haar toe, in plaats van zij naar jou![]()
hamkaas tostiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 bammetjes met ham en kaas in een plastic zakje![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
we doen het hier om en om. als iemands glas/kopje leeg is en drinken gaat halen, doet de rest dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Halen jullie voor je collega's koffie ????
No way dat doen ze zelf maar ! ze hebben zelf toch ook handjes en voetjes gekregen !
6x kaas hier in een mooi tupperware bakjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |