ik wist wel dat niemand las wat ik typte maar toch....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef jakoko het volgende:
Hee leuk geitje82, nog meer avans breda studenten/studentes??
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woontquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik kom uit Zoetermeer.. je 2e home town
Belgie... te ver weg...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hehehe. Jaja. Versus is een belgische tent. Best aardig![]()
Hemkade lijkt me ook vet ja. Worden goeie feesten gehouden
Breezertentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Afgelopen Woensdag nog in de Peppermill geweest, schuimparty![]()
't is weleens erger geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef PeuRac het volgende:
tering, als t de hele dag deze snelheid blijft houden dit topic dan hou ik dat nog geen uur meer vol![]()
jawel, alleen was jij toen al wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woont![]()
In Leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
ohja ohjaaaaaaaa en je hebt nog steeds niet gezeg waar je woont![]()
Voor mij nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Belgie... te ver weg...
hemkade is af en toe echtmaar wel veel jong publiek...
Omdat ik vanmiddag naar school moet om daar te werken aan mijn project herkansingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo nog maar zo kort? ik nog 7 uur
Ik ook! vrijdag lekker vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ik ben bijna op de helft van mn week
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?
Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ikquote:
Hé? Wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
haal die banaan ns uit je oor.. ze had t tegen mij
oh, niet om vrij te hebben.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag naar school moet om daar te werken aan mijn project herkansing![]()
ik ook... wat ging jij donderdag doen goddess??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ik ben bijna op de helft van mn week
Heb je daar ook hangouderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?
euhmz.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ik![]()
Ik zit echt alleen maar dit topic te checken, als ik wat gepost heb moet ik weer 10 reacties lezen![]()
mag, maar of dat handig isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..
Straat (of mag je dat niet zeggen in een forum?)
Ja niemand maakte het topic aan dus heb ik het maar weer gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Megter het volgende:
Goed bezig Teardrop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |