hmm bij mij heeft het juist een andere uitwerking... maar misschien ben ik ook te verwendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel leuk, het is niet zo voorspelbaar als de meeste series en je moet er echt bij blijven nadenken
quote:
Ik doe het ook gewoon openbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds ALT + TAB doenookal weten ze dat ik mn neus al tot bloedens toe schoon heb.
En ik werk op een Pentium 2 met windows 95![]()
ik kijk altijd what's the question met bert van leeuwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef LtdDan het volgende:
Meest geniale serie ooit: Married with children - nu weer op rtl5!!!! (alleen jammer dat friends - herhaling 17 - er dan ook op is)
Veel leesplezierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef snellejelle het volgende:
een uurtje weg en een heel topic gemist
tot bloedens toe?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds ALT + TAB doenookal weten ze dat ik mn neus al tot bloedens toe schoon heb.
En ik werk op een Pentium 2 met windows 95![]()
that's the question!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik kijk altijd what's the question met bert van leeuwen.lekker bord op schoot en maar roepen dat je antwoord allang ziet !!
![]()
apple nederland?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Windows 95
Wat is dat voor NOOB stagebedrijf
De directeur kan niet eens z'n mail checken, zo'n digibeet is hijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Windows 95
Wat is dat voor NOOB stagebedrijf
Soms zijn ze ook wel zo dom dat je er voor moet blijven zitten. Neem nu die nieuwe reclames van Prince. Waar slaat dat opquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
euhmz, goddess.. mee praten met reclames, reclames zijn om bier te halen, de zeiken, te praten en niets anders
ik zelfs al weer terug gemailtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild complex? ik ben erg benieuwd!
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild? ik ben erg benieuwd!
t komt elke dag hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
that's the question!
kijk ik in de herhaling op vrijdagochtend
de pc zou msn niet eens trekken volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon openbaar.
Msn, fok, noem maar op.
Maar em es en mag sowieso.
En een andere collega zit ook regelmatig op fok! zag ik.
Wanneer komt mijn mailquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
Heb je al gemaild complex? ik ben erg benieuwd!
Hahaha die is masterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:47 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Soms zijn ze ook wel zo dom dat je er voor moet blijven zitten. Neem nu die nieuwe reclames van Prince. Waar slaat dat op![]()
Flikkert er een kerel van het dak. Komt zn vrouw naar buiten. Gaat het boef![]()
*Geeft prince koekje*
Zo en is het nu weer beter?
Ja![]()
Terwijl die gast gewoon een verbrijzeld been ofzo heeft.
Wat een onzin
http://webmessenger.msn.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de pc zou msn niet eens trekken volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |