ValkenbUUUUrg jullie met Valkenbergquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Gang dich enge bear vange
Laten we maar niet over Heerlen beginnen he![]()
Daar wonen samen met valkenbeeeeeereg de hollandse limburgers bij elkaar
Kom naar het zuidenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Niet echt. Utrecht is meer een stad van de kroegen waar skihut muziek wordt gedraaid. Je hebt wel de winkel van sinkel, maar daar draait roog bijna wekelijks. Tivoli-De Helling heeft wel af en toe iets leuks, maar daar komen van die typische studentikoze nep-Utrechtenaren naartoe.Utrecht is altijd erg cultureel-verantwoord
geld teveel? ik wil ook veel wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef jakoko het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat met de auto en vriendin weg richting spanje/portugal en daar Kite surfen, Augustus naar Canada, eind van het jaar naar Oostenrijk.
Maar nu eerst weer verder met afstuderen.....
Wow wat een plannen! Gaaf man..Kite surfen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef jakoko het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat met de auto en vriendin weg richting spanje/portugal en daar Kite surfen, Augustus naar Canada, eind van het jaar naar Oostenrijk.
Maar nu eerst weer verder met afstuderen.....
Jep, waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oej dat is wel heel erg limburgs he?
(mijn topo is nooit zo goed geweest..)
Wel, Bojo heeft een Grand Cherokee zoals je weet, dus dat liggen zit wel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat met de auto? Damn..
Genoeg plek dat ik ook zo languit kan liggen?.
toch niet dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
geld teveel? ik wil ook veel weg
Tsss. Het is dat landgraaf snowworld en pinkpop heeft. Anders kon ik zelfs nog landgraaf niet aanwijzenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
ValkenbUUUUrg jullie met Valkenbergen dat hoort meer bij Maastricht
Ah da is goed te doen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
bij Lommel (Belgie).. geloof iets van 25km van Eindhoven ofzo
Versus, Highstreetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kom naar het zuidenGaan we keertje naar de Versus enzo. (niet naar de peppermill... breezertent
)
het is ongeveer 1000 km naar de camping. we gaan inderdaad door zwitserland heen. dat vind ik iets minder, maar goed...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef Burn het volgende:
[..]
Gaaf!!! Bij dat meer heb ik 3 jaar terug gezeten! Heerlijk groot meertje..mooi uitzicht!! Toch zo`n 1400 kilometer? Door zwitserland heen?
nog meer breda.. wij uit 't zuiden voeren echt geen fuck uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef jakoko het volgende:
[..]
HBO elektrotechniek bij de Avans Hogeschool te Breda
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef jakoko het volgende:
[..]
HBO elektrotechniek bij de Avans Hogeschool te Breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |