Ik loop ook steeds vast in mijn stageverslag... weet niet wat ik er nog meer in moet tikken dus dan kom ik weer ff inspiratie op doen hierzo op fok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef tijgerwillie het volgende:
nog een beetje gezellie hier, heb geen zin meer
loop een beetje vast met mijn onderzoek (ben al een keer opneiuw moeten beginnen
Die ga ik daar wel uithangen jaquote:
Ongetwijfeld... wij hebben allesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja in Breda kan je echt wel goed winkelennooit verwacht
heb ze daar een Sting?
Yep!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
heb ze daar een Sting?
ach meissie tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef tijgerwillie het volgende:
nog een beetje gezellie hier, heb geen zin meer
loop een beetje vast met mijn onderzoek (ben al een keer opneiuw moeten beginnen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
ha lieverd
geen zin meer?
hier is't trouwens nog droog...
Wat een romantisch topic is dit toch aan het wordenquote:
Geen idee, ik ben nog nooit echt in de stad geweest om te gaan winkelen.. waar woon jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
heb ze daar een Sting?
niet zomervakantie.. maar ga wel over 2,5 week een weekendje weg naar De Vossenmeren (B)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef Burn het volgende:
Zijn er al mensen die hun zomervakantie geboekt hebben??!!
Zo ja, waarheen, welke maatschappij etc?
Zelf ben ik van plan naar Spanje te gaan en dan het liefste naar Ibiza met het vliegtuig voor 8 dagen!
Ga je alleen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ga ik daar wel uithangen ja(k ga er vanuit dat ik dan nog steeds vrijgezel ben
)
10.15 en hij zegt nog goedemorgenquote:
En anders zijn er zat andere winkelsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ook voor mannetjes? in Heerlen is een Lady Sting geworden
Samen met Kerkrade het vieste dialectquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mestreech
Klinkt wel goed![]()
Niets fouts over mestreech he! Anders kumse aan mich jong![]()
Niet echt. Utrecht is meer een stad van de kroegen waar skihut muziek wordt gedraaid. Je hebt wel de winkel van sinkel, maar daar draait roog bijna wekelijks. Tivoli-De Helling heeft wel af en toe iets leuks, maar daar komen van die typische studentikoze nep-Utrechtenaren naartoe.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zijn er geen leuke discotheken in de buurt bij jou dan
Ahh nog eerderquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
niet zomervakantie.. maar ga wel over 2,5 week een weekendje weg naar De Vossenmeren (B)
Welcome backquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, hier ben ik weer.
Ik moest even echt aan het werk
Ook voor de mannetjes ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ook voor mannetjes? in Heerlen is een Lady Sting geworden
Eigen schuld ? ik uit alleen mijn liefde voor jou en dit is mijn dankquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit echt in de stad geweest om te gaan winkelen.. waar woon jij eigenlijk?
@ Teardrop: eigen schuld![]()
Woon/stageloop je er wel dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit echt in de stad geweest om te gaan winkelen.. waar woon jij eigenlijk?
ik ga met Hugster en BoJo (hoe kansloos is je leven als je met 2 Fok!ers op vakantie gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je alleen dan?
Mag ik mee? Mag ik mee? Mag ik meeeee?![]()
.
Landgraafquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach meissie toch![]()
vanavond maak ik 't wel goed![]()
ik heb camping geboekt in Italie, bij het lago maggiore. met eigen auto heen, dan naar pisa en uiteindelijk adriatische kust.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef Burn het volgende:
Zelf ben ik van plan naar Spanje te gaan en dan het liefste naar Ibiza met het vliegtuig voor 8 dagen!
Gang dich enge bear vangequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Samen met Kerkrade het vieste dialect, jij Sjeng
![]()
Je gaat met de auto? Damn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga met Hugster en BoJo (hoe kansloos is je leven als je met 2 Fok!ers op vakantie gaat), er is nog plek over in de auto
![]()
Zoals het er nu voor staat met de auto en vriendin weg richting spanje/portugal en daar Kite surfen, Augustus naar Canada, eind van het jaar naar Oostenrijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef Burn het volgende:
bij Lommel (Belgie).. geloof iets van 25km van Eindhoven ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef Burn het volgende:
[..]
Ahh nog eerder
Maar ehm..waar ligt vossenmeren ergens?!![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef jakoko het volgende:
Ow ik heb me nog niet aangemeld voor OP dus bij deze,
Loop stage bij Visser International Trade & Engineering (VisserIT&E) in 's Gravendeel en heb daar de opdracht de besturingssytemen grondig te standaardiseren.
Gaaf!!! Bij dat meer heb ik 3 jaar terug gezeten! Heerlijk groot meertje..mooi uitzicht!! Toch zo`n 1400 kilometer? Door zwitserland heen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb camping geboekt in Italie, bij het lago maggiore. met eigen auto heen, dan naar pisa en uiteindelijk adriatische kust.
Ah, dat verklaart. 'S Avonds wel eens in de stad geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee vrienden van mij wonen en studeren er, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |