IK! Ik heb je al een kus gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik was afgelopen donderdag bij Dj Tiesto in Maastricht, wie wil mij aanraken?
er mag van mij overal wel wat meer gebeuren. ze zijn allemaal vrij tam (of in ieder geval gister)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaaaa, ik hoop dat er hierdoor wat meer gaat gebeuren op het vrouwe eiland. Carlijn zal nu ook wel op een vrijgezel springen, en ik zie Sally nog wel met die barman een feestje bouwen!![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga vrijdag naar The Prophet & Buzz Fuzz![]()
Jij woont er dichterbij dan mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook maar te ver weg
ga je naar dreamteam, history of hardcore 21 mei?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ken je de zomerfeesten van Nijmegen niet?
Ga je schamen!
De vierdaagse hopelijk wel? Want die feesten horen daarbij.
Even een linkje zoeken..
http://vierdaagsefeesten.4daagsefeesten.nl/!
Volgens mij komt het uit Kerkradequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:06 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kenne we niet in t zuiden. Dan moet het wel een verbrabantsdialect zijn
Volgende week gaat Kenny doorslaan! ik denk omdat ze ontdekken dat er verborgen camera's hangen, en dat ie bang is dat hij met Rowena is gefilmdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
er mag van mij overal wel wat meer gebeuren. ze zijn allemaal vrij tam (of in ieder geval gister)
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ken je de zomerfeesten van Nijmegen niet?
Ga je schamen!
De vierdaagse hopelijk wel? Want die feesten horen daarbij.
Even een linkje zoeken..
http://vierdaagsefeesten.4daagsefeesten.nl/!
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij komt het uit Kerkrade.
Oh en ik heb Temptation Island gekeken. Maar wat kletst die Tanja Jess er veel doorheen mên.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook weer naar iets leuks, maar ik zie overal alleen maar namen als ROOG
Nou, kom je ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die ken ik dus idd niet, maar ik woon dan ook een uur bij Nijmegen vandaan, ik kom er echt zelden. Alleen als ik naar de Matrixx ga, of ik naar een klant daaro moet.
kom er net achter dat ik dan familie-etentje heb, dus zal wel niet doorgaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij woont er dichterbij dan mij
Nee ik ga niet naar history of hardcore. Ben wel van plan naar Qrime Time eind van het jaar te gaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar nu zitten we in een heel ander stadium, het voelen namelijk![]()
Mn edit was net telaat, ik zit dan 2200km hier vandaan, dan ben ik op vakantie in Montenegroquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, kom je ook?.
Ik ben vorig jaar ook 1 keer met t0n geweest!
Kirchroaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij komt het uit Kerkrade.
Oh en ik heb Temptation Island gekeken. Maar wat kletst die Tanja Jess er veel doorheen mên.
is wel aardig als je beetje brak bent en lichtjes met de heupjes wil bewegen. Maar ik wil gewoon weer lekker dansen en uit mn dak gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:09 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dat is echt om bij in slaap te vallen!
Hoerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn edit was net telaat, ik zit dan 2200km hier vandaan, dan ben ik op vakantie in Montenegro
ha lieverdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:10 schreef tijgerwillie het volgende:
het regent het regent, de pannen worden nat
Zijn er geen leuke discotheken in de buurt bij jou danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kom er net achter dat ik dan familie-etentje heb, dus zal wel niet doorgaan
ik weet nog neit wat ik met oud en nieuw doe, behalve mn zus dr verjaardag vieren in ons nieuwe huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |