Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?

Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ikquote:

Hé? Wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
haal die banaan ns uit je oor.. ze had t tegen mij

oh, niet om vrij te hebben.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag naar school moet om daar te werken aan mijn project herkansing![]()

ik ook... wat ging jij donderdag doen goddess??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ik ben bijna op de helft van mn week

Heb je daar ook hangouderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:28 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jawel, alleen was jij toen al weg
maar woon vlakbij winkel centrum Seghwaert.. ken je dat?

euhmz.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie voeren de hele dag dus geen flikker uit begrijp ik![]()
Ik zit echt alleen maar dit topic te checken, als ik wat gepost heb moet ik weer 10 reacties lezen![]()

mag, maar of dat handig isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..
Straat (of mag je dat niet zeggen in een forum?)

Ja niemand maakte het topic aan dus heb ik het maar weer gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Megter het volgende:
Goed bezig Teardrop!

mn nieuwe huisje voor het eerst van binnen checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ook... wat ging jij donderdag doen goddess??

Gelukkig, ik maakte me even zorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitzze ik zou toch nooit meer vergeten waar jij woont![]()

dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh sorry lief.. Ja dat ken ik, heel goed zelfs..
Straat (of mag je dat niet zeggen in een forum?)

ow oeps overheen gelezen, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wist wel dat niemand las wat ik typte maar toch....

Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit echt alleen maar dit topic te checken, als ik wat gepost heb moet ik weer 10 reacties lezen![]()

Fans? Welke fans?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebben
maar wil t je wel persoonlijk zeggen

quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houden

Ik ga het straks even proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je een snellere computer vragen op je stage omdat je anders de berichten op Fok! niet meer bij kunt houden

Oh kan dat ook dan??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat mag ik niet zegge.. wil niet elke dag al die fans in mn straat hebben
maar wil t je wel persoonlijk zeggen

hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef jakoko het volgende:
[..]
ow oeps overheen gelezen, sorry
maar leuk om te weten dat ik niet de enigste hier ben

op die school heb ik zelf ook gezetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh kan dat ook dan??
En ja, je hebt er gerust hangouderen en irritante hangkiddies van de middelbare school nearby (ik was er vroeger 1 van)

hehe, ik gebruik nog altijd netjes alt tabquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wel leuk trouwens, die metamorfose van de afdgelopen 4 maanden. Eerst stiekem Fokken en als iemand kwam, snel wegklikken. nu blijft t scherm gewoon open en bloot staan. Moeten ze maar voor werk zorgen

Ik volg het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohhh danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Peu het volgende:
Wel, Bojo heeft een Grand Cherokee zoals je weet, dus dat liggen zit wel goed Die stoelen zitten trouwens meesterlijk, dus daar gaan we het zeker wel 16-20u op volhouden.

geeft niet, ik herhaal het graag nog een paar keer! (wel jammer dat niemand dat gevoel met me deelt)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...
@goddess, owjah vergeten vergeef me baasje

Binnenkort ga je ook last krijgen van lonsdale ouderenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh kan dat ook dan??
En ja, je hebt er gerust hangouderen en irritante hangkiddies van de middelbare school nearby (ik was er vroeger 1 van)

Ik doelde op de breezahsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dus jij hebt een collectie breezer flesjes op je kamer staan?

gezellig! geweldige stad, alleen jammer dat stage zo slecht voor het uitgaan is......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, 't zijn er best veel omgeving breda...
@goddess, owjah vergeten vergeef me baasje

Ahhh meen jeniet! Ik hoop dat je niet over me gestruikeld bent vroeger!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
op die school heb ik zelf ook gezeten![]()
als je je mail geeft, mail ik je mn straat wel

ik ben nog in de wegklik fasequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wel leuk trouwens, die metamorfose van de afdgelopen 4 maanden. Eerst stiekem Fokken en als iemand kwam, snel wegklikken. nu blijft t scherm gewoon open en bloot staan. Moeten ze maar voor werk zorgen

Ach dat houdt je bezig toch ?quote:

ikke!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef Geitje82 het volgende:
Gaat er vanavond iemand Desperate Housewives kijken?

oke je mag me mailen op arjan.k at gmail dot comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh meen jeniet! Ik hoop dat je niet over me gestruikeld bent vroeger!!
Ja ik mail je wel..
(hoop gemail vandaag!)

Haha inderdaad daar ben ik ook mee begonnen, als er iemand in de buurt kwam van mijn scherm was het hup afsluiten fok, maar nu laat ik het gewoon lekker staan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |