Ach dat houdt je bezig toch ?quote:
ikke!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef Geitje82 het volgende:
Gaat er vanavond iemand Desperate Housewives kijken?
oke je mag me mailen op arjan.k at gmail dot comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhh meen jeniet! Ik hoop dat je niet over me gestruikeld bent vroeger!!
Ja ik mail je wel..
(hoop gemail vandaag!)
Haha inderdaad daar ben ik ook mee begonnen, als er iemand in de buurt kwam van mijn scherm was het hup afsluiten fok, maar nu laat ik het gewoon lekker staan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wel leuk trouwens, die metamorfose van de afdgelopen 4 maanden. Eerst stiekem Fokken en als iemand kwam, snel wegklikken. nu blijft t scherm gewoon open en bloot staan. Moeten ze maar voor werk zorgen
Hm, dat kan je wel zeggen.. de mailslet van fokquote:
Jah geen donderdagnachten in de graan meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef jakoko het volgende:
[..]
gezellig! geweldige stad, alleen jammer dat stage zo slecht voor het uitgaan is......
Ik kijk altijd gillmore girlsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke!!!al vind ik het niet echt een super serie. jij? vind het zwaar tegenvallen na al die berichten en dat ge-hype. wel aardig, maar niet echt....
Nooit gekeken, weet je welk programma ipv mijn vette vervelende baas komt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef Geitje82 het volgende:
Gaat er vanavond iemand Desperate Housewives kijken?
De mailslet? Neeee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm, dat kan je wel zeggen.. de mailslet van fok
(ohhh wat zeg ik nou toch weer..)
Hey complex jouw mail staat niet op je profiel
mwah dat valt wel mee. het is nog geen weekend he.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef LtdDan het volgende:
Is wel erg late reactie, maar jullie gaan ook veels te hard!!
Ik vind het echt een mega serie! beter dan Sex and the City!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke!!!al vind ik het niet echt een super serie. jij? vind het zwaar tegenvallen na al die berichten en dat ge-hype. wel aardig, maar niet echt....
en ik heb nog steeds geen mail ontvangen vandaagquote:
heb ik paar post hierboven gezetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
en ik heb nog steeds geen mail ontvangen vandaag
Kinkyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij, dus donderdag nog altijd in de graan of kerkplein te vinden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jah geen donderdagnachten in de graan meer
voor de rest lijd m'n uitgaansleven er niet onder hoor
ik ben echt heel dom... wat is het nou precies? heb jij geen hotmail? (of zeg ik nou weer wat verkeerds?)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke je mag me mailen op arjan.k at gmail dot com![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ben echt heel dom... wat is het nou precies? heb jij geen hotmail? (of zeg ik nou weer wat verkeerds?)
maar even serieus ik ken twee arjan k's ik vind dit eng worden!
don't make me jalousquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij, dus donderdag nog altijd in de graan of kerkplein te vinden!
Rory is liefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook, om half 7en daarna will&grace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |