Wanneer heb je voor het laatst gedronken?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo ook maar eens de Bijbel lezen.
Vorige week zondag.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedronken?
wow dat is wel veel. Alleen zijn de biedingen nog niet echt hoog op je actiequote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
Via Geenstijl zie je de banner gelijk en dat is een voordeel![]()
60.000 zien de banner dagelijks
Meki... heb je je eigennaam al vast laten leggen als merknaam.quote:
Als ik een winkel begin ga ik dat als eerste doenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Meki... heb je je eigennaam al vast laten leggen als merknaam.
Zoiets als Pampers, Coca-Cola, Red-Band, Page...
Serieus... de naam Meki klinkt wel aardig in de mond als een produkt naam.
En op web-logs is je naam razend populair...
Ik zou daar toch serieus over nadenken... hoe dat nu precies zit met merkenrecht.
Sodeju!quote:
ik verwijder de hoge biedingenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow dat is wel veel. Alleen zijn de biedingen nog niet echt hoog op je actie![]()
Of belt iedereen je liever op.
In den beginne was er bier......quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
Het nadeel aan de nieuwe Bijbel vertaling vind ik dat het oude Nederlands heeft plaats gemaakt voor hedendaags Nederlands
In den beginne schiep God de hemel en de aarde![]()
Of
In het begin schiep God de hemel en de aarde![]()
quote:La trappe is Nederlands enigste Trappistenbier en wordt sinds 1884 gebrouwen in de trappisten-abdij te Berkel-Enschot. De smaak is bla bla bla.....
Dat zie je wel vakerquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
Sodeju!
Hoe kan zo'n lelijk mannetje met dat kleine piemeltje zo'n mooie vrouw krijgen?
Ah ok. Nooit geweten dat je dat kunt doenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
ik verwijder de hoge biedingen
Nou gewoon, je krijgt een hekel aan alles dat Marokkaans of Turks lijkt, je schrijft zoiets op, je voegt er wat confronterende details aan toe en je bent ineens van een kettingrokende vetzak veranderd in een grote aap. Zo ook Theo..quote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sodeju!
Hoe kan zo'n lelijk mannetje met dat kleine piemeltje zo'n mooie vrouw krijgen?
Hmm ik vind jouw vrije vertaling toch niet zo mooi als het orgineelquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Drugshond het volgende:
In den beginne was er bier......
Overigens ik ben al bezig met mijn vrije vertaling van de bijbel.
[..]
Zoiets dacht ik al maar durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, die nu dus al slaapt, begrijpt wel dat ik met de Bijbel lezen, bedoel dat ik ga slapen. Eerst maar wel wat series op Net 5 kijken, hoor.
Man, alleen in hotels heb je zoiets op een nachtkastje liggen. Tussen de bedden in wel te verstaan. Hoteleigenaren hebben ook liever geen vlekjes die door de lakens trekken...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:48 schreef Monidique het volgende:
Ik heb overigens wel een Bijbel, en ik geloof zelfs dat-ie naast m'n bed ligt. Oh ja, nu herinner ik me weer dat ik de draadjes van de boxen eerst uit de doosjes moet schroeven en ze daarna in de stereo doen, wil ik vanavond nog wat radio luisteren.
lady of the lightquote:Op maandag 9 mei 2005 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Of gebruik haar handen als antenne.
Wat, huh, wat, zeggie?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
in welke profetie vind je zoiets terug eigenlijk?
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
Eigenlijk zou ik een ban moeten krijgen.
Nerd.quote:Hm, ik zit nu te denken aan een systeem om te schaken via het forum. Als ik nou gewoon een extensie maak die kijkt of een bericht van x code y bevat, zoals "spel#03:vsSidekick:i9h3", dan kan ik daar wat schakerigs van maken. Wat 'n goed idee, Dominique!
effe wat anders: Heren... vertel mij eens... (snikkelspinsels)quote:
Gewoon klikken, hoezoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
HS in welk topic staat die link ?!
Crewalicious.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, die nu dus al slaapt, begrijpt wel dat ik met de Bijbel lezen, bedoel dat ik ga slapen.
En mijn nieuwe avatar staat er nog niet eens tussen, maar was wel berucht.quote:>10: Yahya Khan (Pakistan) 1.5 miljoen Bengalen (1971)
>9: Polen 1.585.000 Etnische Duitsers (1945-1948)
>8: Noord Viet-Nam 1.678.000 (excl. miltaire gesneuvelden) (1945-1987)
>7: Turkije 1.883.000 Armeniers (1915-1918)
>6: Pol-Pot (Cambodja) 2 miljoen (1975-1979)
>5: Japan 6 miljoen (1936-1945)
>4: Tsjang Kai Tsjek (Nationalistisch China) 10 miljoen (1928-1949)
>3: Hitler (Duitsland) 20.9 miljoen (1933-1945)
>2: Mao Ze Dong (Communistisch China) 35 miljoen (1928-1976)
>1: Stalin (Sowjet-Unie) 62 miljoen (1917-1953)
Troll Flame -2quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
Halsemas, Halsemas, alle Wilders aan het gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |