lady of the lightquote:Op maandag 9 mei 2005 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Of gebruik haar handen als antenne.
Wat, huh, wat, zeggie?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
in welke profetie vind je zoiets terug eigenlijk?
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
Eigenlijk zou ik een ban moeten krijgen.
Nerd.quote:Hm, ik zit nu te denken aan een systeem om te schaken via het forum. Als ik nou gewoon een extensie maak die kijkt of een bericht van x code y bevat, zoals "spel#03:vsSidekick:i9h3", dan kan ik daar wat schakerigs van maken. Wat 'n goed idee, Dominique!
effe wat anders: Heren... vertel mij eens... (snikkelspinsels)quote:
Gewoon klikken, hoezoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
HS in welk topic staat die link ?!
Crewalicious.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, die nu dus al slaapt, begrijpt wel dat ik met de Bijbel lezen, bedoel dat ik ga slapen.
En mijn nieuwe avatar staat er nog niet eens tussen, maar was wel berucht.quote:>10: Yahya Khan (Pakistan) 1.5 miljoen Bengalen (1971)
>9: Polen 1.585.000 Etnische Duitsers (1945-1948)
>8: Noord Viet-Nam 1.678.000 (excl. miltaire gesneuvelden) (1945-1987)
>7: Turkije 1.883.000 Armeniers (1915-1918)
>6: Pol-Pot (Cambodja) 2 miljoen (1975-1979)
>5: Japan 6 miljoen (1936-1945)
>4: Tsjang Kai Tsjek (Nationalistisch China) 10 miljoen (1928-1949)
>3: Hitler (Duitsland) 20.9 miljoen (1933-1945)
>2: Mao Ze Dong (Communistisch China) 35 miljoen (1928-1976)
>1: Stalin (Sowjet-Unie) 62 miljoen (1917-1953)
Troll Flame -2quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
Halsemas, Halsemas, alle Wilders aan het gas.
Zeker goede morgen! De nacht was errrrruggg goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik hoop dat deze morgen goed wordt, laat ik voorzichtig openen met 'morgen'
heb je niets beters te doen op de vroege morgen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
Flauw! Dat is net zoiets als Wildebras, Wildebras, alle moslims aan het gasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
De nacht met de roodharige?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeker goede morgen! De nacht was errrrruggg goed![]()
Laat me raden....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef George-Butters het volgende:
Onze Nederlandse gasopbrengstenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
Flauw! Dat is net zoiets als Wildebras, Wildebras, alle moslims aan het gas
Altijd blijven lachenquote:
nee er is niet gekwakt. Dit is pure liefde....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden....of je kwakje zit tegen het plafond. of je nieuwe vriendin zit tegen het plafond.
Het zal wel iets met een plafond te maken hebben
lal @ Christenen.quote:Music
Marrakech hosts Rock'n'Roll festival despite controversy
By Karima Rhanem | Morocco TIMES 5/7/2005 | 11:36 am
Rock'n'Roll festival opened on Friday in Morocco's cultural capital, Marrakech, despite controversy. This 3 day festival (May 6-8) organized by the American NGO , the Friendship Caravan, have raised fears of Morocco's Muslims and Christians alike that the festival would be a proselytizing campaign under the rock-and-roll culture. However, the fears were denied by Moroccan officials.
Islam Online reported that the Council of Churches in Morocco, which falls under the authority of the French Catholic Church, criticized the festival organizers, warning that it is a pretext by the American Evangelical Church to get a foothold in Morocco. MPs for the ‘Islamist' Justice and Development party also questioned the real motives behind the festival. They warned the government that such events would have serious consequences for Moroccans.
However, head of Marrakech municipality Abdelali Domou said in a press briefing that the festival primarily aims at promoting Marrakech destination and consolidating Morocco-American cross cultural ties.
Caravan President Michael Kirtley said that Musicians from United States and Morocco will be performing on the same stage in a collective celebration for peace and tolerance.
The 3-day festival will be a high-profile musical celebration featuring Contemporary Christian artists Jeremy Camp, Delirious, newsboys, Joy Williams, Phil Keaggy, Out of Eden, and the Rock N' Roll Worship Circus, as well as Contemporary and Traditional Moroccan music.
Morocco's Nass El Ghiwane, Jil Jilala, Alwane, Hoba Hoba Spirit, Bakbou, Joudia, Karima Skali and Dakka Marrakchia will also put a special flavour to the festival. US and Moroccan musicians will have the opportunity to exchange ideas and music.
The MAD 2 million festival, is performed in the mystic Bab Ighli square, and is open to the public.
Morocco was named by Economist Magazine as the top-rated Arab country for democracy out of 18 nations. It was the first country to recognize the independent USA and has the longest unbroken Treaty of Friendship with the United States, dating back to 1786. With this history in place, Friendship Fest will be an event that shows Christians and Muslims can be friends and live together in peace, despite religious differences.
Tuurlijk Cohenneke.....quote:Amsterdam vreest voor imago homostad
De mishandeling van de vooraanstaande Amerikaanse homo Chris Crain in Amsterdam heeft inmiddels alle internationale media gehaald en bedreigt zolangzamerhand de toeristische positie van de hoofdstad. Henk Krol van de Gay Krant zegt dat het bericht in de VS is ingeslagen als een bom. De Gay Advocate, een van de belangrijkste homobladen daar, heeft het verhaal van Crain integraal overgenomen. Volgens Krol waande Crain zich op de voor homo's veiligste plek ter wereld. ''Ik heb hem uitgelegd dat het tegenwoordig in de provincie veiliger is voor homoseksuelen dan in de Nederlandse grote steden.''
Uit een enquête van het COC blijkt dat één op de drie homo's niet meer hand in hand door het centrum van Amsterdam durft te lopen. Volgens Tania Barkhuis van het COC Amsterdam is de stad veranderd sinds de Gay Games van 1998. Merijn Henfling, hoofdredacteur van het homojongerenblad Expreszo, zegt dat de affaire dodelijk is voor het imago van Amsterdam als homostad. ''In Amerika weten ze van Theo van Gogh. Nu komt dit er bovenop.'' Gay Business Amsterdam zegt dat de stad met het verdwijnen van de tolerantie zijn laatste toeristische voorsprong kwijt aan het raken is ten favure van Barcelona en Parijs.
Atef Salib van de stichting Habibi Ana zegt weinig te merken van toegenomen agressie. ''Je hebt goede en slechte mensen, maar het is bekend dat homoseksualiteit moeilijk past bij de Arabische mentaliteit.'' Habibi Ana heeft een homocafé voor allochtonen in het centrum.
Crain is hoofdredacteur van het invloedrijke homoblad Washington Blade. Hij werd op Koninginnedag in elkaar geslagen omdat hij hand in hand met zijn vriend liep. De daders zijn waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst, zegt hij op de site van zijn blad.
Etnische spanningen
De internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) stelt in een reactie dat de mishandeling van Crain het gevolg is van de etnische spanningen in Nederland.
De directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, zegt dat de mishandeling niet alleen te wijten is aan homohaat. Hij verwijst naar de groeiende religieuze intolerantie, niet alleen bij moslims. Volgens Long komt er sowieso nog buitengewoon veel racisme voor in de Nederlandse samenleving. Op diverse Amerikaanse internetsites stelt hij: ''Homo's worden daar vaak het slachtoffer van omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden.''
Cohen
Burgemeester Job Cohen zei gisteravond in het tv-programma NOVA dat er in de hoofdstad jaarlijks tien tot twintig incidenten van geweld zijn tegen homoseksuelen. Precieze cijfers over geweld tegen homo's zijn er overigens niet omdat de seksuele geaardheid bij aangiftes niet altijd wordt geregistreerd.
Cohen sprak tegen interviewer Jeroen Pauw zijn bezorgdheid uit over het voorval. ''Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Bovendien is het jammer dat omstanders niet ingrepen toen Crain klappen kreeg''. De gemeente, de politie en justitie zijn volgens de burgemeester al langer bezig discriminatie in de stad aan te pakken.
Het blijft toch een zeer trieste komedie.quote:Shahwani reports directly to the CIA; according to Allam and Strobel, "Immediately after the elections in January, several Iraqi officials said, U.S. forces stashed the sensitive national intelligence archives of the past year inside American headquarters in Baghdad in order to keep them off-limits to the new government."
Nee, vooralsnog gaat deze eer naar Burgemeester Leers van Maastricht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:13 schreef Meki het volgende:
cohen is een beste en de super burgemeester van heel nederland
Ja hoor, het politiecorps krijgt in alle stadsdelen een speciale training om te weten hoe men homo's aan moet pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tuurlijk Cohenneke.....![]()
[afbeelding]
Wat heeft die drol nu bereikt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog gaat deze eer naar Burgemeester Leers van Maastricht.
Oh, Gerd "gedogen" Leers? Zo zie je maar weer hoe selectief de geest werkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog gaat deze eer naar Burgemeester Leers van Maastricht.
aha, het verschil tussen buigen en barsten is uiteindelijk toch niet zo groot gebleken? Hehehequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vrouwen, ze blijven vreemde wezensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
aha, het verschil tussen buigen en barsten is uiteindelijk toch niet zo groot gebleken? Hehehe
2 woorden : Vinkenslag en Optreden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef George-Butters het volgende:
Wat heeft die drol nu bereikt?
Terwijl Cohen de hele dag alleen maar met extremistische moslims thee zit te drinken in haatzaaiende moskeeën.quote:
Wat is er mis met softdrugs ?!, jammer dat het Europees niet van de grond komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
Oh, Gerd "gedogen" Leers? Zo zie je maar weer hoe selectief de geest werkt.
En lost het iets op, behalve de suiker in zijn thee ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:21 schreef Monidique het volgende:
Terwijl Cohen de hele dag alleen maar met extremistische moslims thee zit te drinken in haatzaaiende moskeeën..
Eigenlijk zouden het gewoon slavinnetjes moeten blijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vrouwen, ze blijven vreemde wezens
Vooral 1 periode in de maand.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef George-Butters het volgende:
vrouwen, ze blijven vreemde wezens
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:24 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, dat ongefundeerde gekanker op Cohen zal ik maar in hetzelfde rijtje scharen als "Palestijnen zijn het lafste volk ooit" en "De mens draagt niets bij aand e verandering van het klimaat".
Dat geldt voor mij dan, hè, anderen mogen hún idee van de waarheid best blijven koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |