Wat zou jij doen dan als je bijvoorbeeld bij De Graafschap voetbalt en naar Anderlecht kunt. Dat niveau-verschil is vergelijkbaar met het niveau-verschil tussen Feyenoord en Valencia.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Cart_man het volgende:
Valt me tegen hoe Kalou openlijk zit te flirten met Valencia.
Geen paspoort voor hem. Rot maar op naar Spanje.
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef Sloggi het volgende:
Daar zal wel niet veel soeps tussen zitten
Denk je dat iemand die hier kentquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.
Niemand die PD kijkt? Bovendien zitten er internationals tussen en Salva was ooit topscorer in de PD....quote:
Salva, Canobbio, Garrido en Juanlu zouden zo bij Feyenoord in de basis mee kunnen draaien. Alleen lachen zij snoeihard om Feyenoord.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niemand die PD kijkt? Bovendien zitten er internationals tussen en Salva was ooit topscorer in de PD....
Nou, denk dat je op zich wel gelijk hebt hoor. Maar ik wilde meer informeren. Cultheld kent ze allemaal, zoals je ziet.quote:
Ik heb ze niet allemaal zien voetballen, maar ik ben fan van Valencia en heb met name Canobbio en Salva erg vaak zien spelen. Vooral de komst van Salva naar Feyenoord is een utopie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, denk dat je op zich wel gelijk hebt hoor. Maar ik wilde meer informeren. Cultheld kent ze allemaal, zoals je ziet.
Oh ja, Feyenoord heeft ook zoveel Europacups en kampioensschalen in ontvangst mogen nemen hèquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal zien voetballen, maar ik ben fan van Valencia en heb met name Canobbio en Salva erg vaak zien spelen. Vooral de komst van Salva naar Feyenoord is een utopie.Dat is vergelijkbaar met Landzaat naar De Graafschap.
Ik heb van elke wedstrijd van Valencia nog een samenvatting gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Nu vind ik het knap dat je die 11 competitieduels met Canobbio bij Valencia dan net gezien hebt vorig jaar, maar met name Salva heeft de laatste jaren erg weinig voor Valencia zelf gevoetbald. Die is de weg al een paar jaar kwijt, dus wellicht is ie wel te porren voor een avontuur in de haven.
Dat is in ieder geval al meer beeldmateriaal dan wat Gullit voor handen heeft wanneer hij weer een aankoop doetquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef Sloggi het volgende:
Op basis van samenvattingen kan je ook echt goed oordelen hè
Dat laatste geloof ik graagquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al meer beeldmateriaal dan wat Gullit voor handen heeft wanneer hij weer een aankoop doet.
Maar het zijn serieus goede spelers voor Feyenoord, alleen verdienen ze een on-Nederlands salaris.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan als je bijvoorbeeld bij Feyenoord voetbalt en naar Graafschap kunt. Dat niveau-verschil is vergelijkbaar met het niveau-verschil tussen Valencia en Barcelona.
Ben al bekend bij Politie Rotterdam-Rijnmond.quote:
Ik ben braaf.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Bananenman het volgende:
Hoe heb je de videobeelden omzeild dan? Want je hebt ongetwijfeld ook wat stukjes steen mijn kant opgetiefd
Hij is een held.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef fransie102 het volgende:
Waarom heb je een foto van Ambrosini in je signature staan? Ben je fan van hem ofzo?
Er zal geen enkele speler naar Nederland/feyenoord willen, zelfs niet uit het B-team.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zullen vermoedelijk jongens uit Valencia B zijn of spelers die ze nu hebben verhuurd.
Cartman is gewoon een kneusje die thuis een kopje thee met moeder lief drinkt. De gasten die het hardst om trieste dingen roepen zijn meestal degene die niks durven. En dat is maar beter ook want je hoort je gewoon te gedragen bij het voetbal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Bananenman het volgende:
Hoe heb je de videobeelden omzeild dan? Want je hebt ongetwijfeld ook wat stukjes steen mijn kant opgetiefd
In 2015 is de stadion afgekeurd. Het metaal is dan helemaal versleten, en mogen er geen grote getale toeschouwers meer toegelaten worden. Ik neem dus niet aan dat ze precies tot 2015 willen wachten met een nieuw stadion.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:41 schreef yvette1982 het volgende:
ik geloof er geen flikker van. Het is erg vreemd dat ze dat eerst op AT5 bekend maken. En het stadion is net vernieuwd plus dat de plannen waren om het rond 2015 te verhuizen.
Blijkt uit? Volgens mij is dit nooit zo keihard gezegd, en is dat rapport ook nooit openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef Moreno het volgende:
[..]
In 2015 is de stadion afgekeurd. Het metaal is dan helemaal versleten, en mogen er geen grote getale toeschouwers meer toegelaten worden. Ik neem dus niet aan dat ze precies tot 2015 willen wachten met een nieuw stadion.
Volgens mij heb ik dit zelfs op feyenoord.nl gelezen een half jaar terug ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Blijkt uit? Volgens mij is dit nooit zo keihard gezegd, en is dat rapport ook nooit openbaar gemaakt.
Precies maarja hopen maken ze er iets moois van. De amstel cup moet er wel gespeeld blijven wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat de Kuip oud wordt is algemeen bekend hoor.
Vooral de dragende en metalen delen.
Maar idd, waarom op AT5 en niet op Radio Rijmond?
Wel jammer dat ze De Kuip niet gaan verbeteren want het blijft een mooi stadion.
De rede dat ze hem niet opnieuw gaan restaureren is, dat als ze alle dragende metalen delen zouden moeten gaan vervangen dat ze dan veel meer geld kwijt zouden zijn als dat ze een nieuw stadion zouden laten bouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Wel jammer dat ze De Kuip niet gaan verbeteren want het blijft een mooi stadion.
Het is naar mijn weten nooit met die keiharde bewoording zoals jij het stelt gezegd. En een rapport is al helemaal nooit naar buitengebracht. Men heeft het wel over metaalvermoeiend/uitputting, en dat de constructie wel verouderd raakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef Moreno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit zelfs op feyenoord.nl gelezen een half jaar terug ofzo.
Dat vind ik dus jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:54 schreef Moreno het volgende:
veel meer geld
Algemeen bekend? Is in de wereld gebracht door mensen die er ook baat bijhebben een commercieel stadion te exploiteren..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Per saldo vraag ik mij sterk af of het duurder is. Maar een nieuw stadion biedt veel meer mogelijkheden om commercieel uit te buiten. Die afweging wordt gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:54 schreef Moreno het volgende:
[..]
De rede dat ze hem niet opnieuw gaan restaureren is, dat als ze alle dragende metalen delen zouden moeten gaan vervangen dat ze dan veel meer geld kwijt zouden zijn als dat ze een nieuw stadion zouden laten bouwen.
Je moet er ook rekening mee houden dat de Kuip benoemd is als monument. Dat betekent dat er geen grote verbouwingen plaats mogen vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer.
Er is dus voor geld gekozen in plaats van historie.
Ik snap wel dat Feijenoord dat geld ook niet heeft liggen maar de Kuip is een uitzondering.
De KNVB zou hier ook wel aan mogen bijdragen.
De Kuip is gewoon hét voetbalstadion van Nederland.
Nu krijgen ze in Rotterdam ook een soort Arena.
Och, een restauratie zodat de Kuip weer jarenlang mee kan, lijkt me toch wel dat daarvoor een breedgedragen steun zal zijn...monument of niet..quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:02 schreef Moreno het volgende:
[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat de Kuip benoemd is als monument. Dat betekent dat er geen grote verbouwingen plaats mogen vinden.
En een nieuwe Arena in Rotterdam![]()
DAT NOOIT! De arena straalt geen voetbal uit en lijkt vanaf de buitenkant net een UFO. Feyenoord is geen zaalvoetbalteam dus ik hoop dat ze geen dak op het stadion doen.
Hihiquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Cartman is gewoon een kneusje die thuis een kopje thee met moeder lief drinkt. De gasten die het hardst om trieste dingen roepen zijn meestal degene die niks durven. En dat is maar beter ook want je hoort je gewoon te gedragen bij het voetbal.
Zo is hetquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef yvette1982 het volgende:
En dat is maar beter ook want je hoort je gewoon te gedragen bij het voetbal.
Voor de wedstrijd tegen PSV hadden ze het erover op Radio Rijnmond, ze waren bezig met te kijken of alle amateurclubs rondom Varkenoord bereid waren om velden of kleedkamers met elkaar te delen zodat er een groot complex met Ahoy en nieuwe Kuip kon komen. Lijkt me een goede lokatie, naast de oude Kuip.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:08 schreef Staanplaats het volgende:
Is een richtlijn, en zelfs een vrij vroege richtlijn..
In het Havenplan 2020 is er ook gesproken over een nieuw stadion, samen met Ahoy. Concrete plannen zijn zover ik weet nog niet gepubliceerd.
Zeker omdat ook het ziekenhuis wat er staat (clara) gaat verdwijnen en komt samen met het zuider bij station lombardijen (kreekhuizenplein). Een enorme ruimte komt er dus weer vrij en veel van de infrastructuur rond de kuip kan benut blijven. (gemakkelijke uitwegen met a16 en a15). Ook denk ik dat het een goede zaak zal zijn dat ahoy richting het spoor zou gaan want het enige wat echt aan te merken is op ahoy is dat het alleen via de metro echt te bereiken is (qua openbaar vervoer dan).quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen PSV hadden ze het erover op Radio Rijnmond, ze waren bezig met te kijken of alle amateurclubs rondom Varkenoord bereid waren om velden of kleedkamers met elkaar te delen zodat er een groot complex met Ahoy en nieuwe Kuip kon komen. Lijkt me een goede lokatie, naast de oude Kuip.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat hij psv de weg naar de finale versperde???
Net als de Kuyip juist niet met de metro bereikbaar is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:01 schreef snabbi het volgende:
Ook denk ik dat het een goede zaak zal zijn dat ahoy richting het spoor zou gaan want het enige wat echt aan te merken is op ahoy is dat het alleen via de metro echt te bereiken is (qua openbaar vervoer dan).
Geen idee. Ben wel benieuwd, hehe.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Welke site komen die fotos van Feyenoord-ajax te staan?
Gelukkig had je een sjaal om, een zonnebril op en was je net naar de kapper geweest..quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Cart_man het volgende:
Geen idee. Ben wel benieuwd, hehe.
Loek zal ook wel meerdere malen gefotografeerd zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Cart_man het volgende:
Geen idee. Ben wel benieuwd, hehe.
Weet zeker dat er veel bekenden op zullen staan.
Voor de spelers van PSV heb ik veel meer respect dan voor kneusjes als Bosschaart. Al blijft het een kut-club natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat hij psv de weg naar de finale versperde???
Zo'n verdediger als Alex spreekt me wel aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Cart_man het volgende:
Moet jij weten. Zolang het Feijenoord niet is, interesseert het me geen hol.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef Suijk het volgende:
Dat wat er nu met Man Utd is gebeurd, zouden jullie dat goedkeuren als dat weer succes op zou leveren?
En als het Shell is? Of een of ander havenbedrijf?quote:
Hangt er vanaf. Stel dat iemand als de Kromme 100 miljoen in Feyenoord wou pompen dan zou ik staan juichen in m'n woonkamer. Maar een of andere Rus die niet eens weet waar Rotterdam ligt kan opzoutenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef Suijk het volgende:
Dat wat er nu met Man Utd is gebeurd, zouden jullie dat goedkeuren als dat weer succes op zou leveren?
Mijn gevoel zegt nee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
En als het Shell is? Of een of ander havenbedrijf?
Precies. Alleen als de persoon die investeerde dat deed om Feyenoord beter te maken omdat ie van de club houdt zou ik er blij mee zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt nee.
Die Glazer wil gewoon een speeltje hebben, waarmee hij weer miljoenen en misschien wel miljarden kan verdienen. Bij Shell, weet ik niet wat ik ervan moet verwachten.
De nieuwe voorzitter moet Feijenoord niet als speeltuig zien, maar hart voor de club hebben en een bepaalde visie voor ogen hebben. Clubcultuur moet behouden worden, etc. etc.
Die kan ook naar de Premier League, dus die kan je vergeten. Wotte zal wel weer met een of andere Afrikaan of Braziliaan komen die er niets van kan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zo'n verdediger als Alex spreekt me wel aanWij moeten trouwens die Majstorovic per direct halen
Ben jij echt van '88?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:31 schreef Bananenman het volgende:
23 mei opsporing verzocht.
Met véél kakkerlakjes
Nee joh. Ik heb de krakersrellen in de jaren 80 nog meegemaaktquote:
Nogal ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Evenals 2009, lijkt me heel onrealistisch..
Ik had je veel ouder geschat, dus je komt nog best stoer over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb de krakersrellen in de jaren 80 nog meegemaakt![]()
nee, maar het scheelt niet veel
Vak 410 he, kindervakkiequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik had je veel ouder geschat, dus je komt nog best stoer over..
Niet dat ik veel ouder ben, wordt zondag pas 19
Er zijn al 100 jaar plannen om die metro door te trekken naar ridderkerk ofzo. Het wordt alleen elke keer niet gedaan omdat de partijen (zoals ik het iig van ijsselmonde weet) dat ding alleen maar onder de grond willen om dingen als in de alexanderpolder tegen te gaan. Daarnaast zijn er elke keer protesten omdat ze de verloedering willen tegen gaan omdat de verslaafden te makkelijk het gebied via de metro zouden bereiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:23 schreef Erasmusch het volgende:
Net als de Kuyip juist niet met de metro bereikbaar is.
quote:KAAL HOOFD DOET TERUGDENKEN AAN UEFA CUP-WINST
Shinji Ono was op de vrijdagtraining een opvallende verschijning. Na bijna drie jaar afwezigheid keerde het kale hoofd weer terug bij de Japanner. Het riep bij een aantal toeschouwers langs het trainingsveld meteen warme herinneringen op. Eén van de laatste keren dat het grote publiek Ono met kaal hoofd aanschouwde, was tijdens de finale van het UEFA Cup-toernooi in 2002 en de aansluitende huldiging. Het was zijn eerste, en volgens Ono zelf, beste seizoen bij Feyenoord. Wellicht hebben de toenmalige successen hem nu geïnspireerd de tondeuse weer zijn werk te laten doen.
Ik zou gaan solliciteren bij Feyenoord als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
Vorig jaar zei ik al dat ze ono moesten verkopen en dan kan je vayrinen kopen en hou je nog geld over ook. Helaas zijn ze daar nu te laat mee. Achteraf had ik zeker gelijk aangezien ono dit jaar zoals altijd een handvol wedstrijden heeft meegedaan en zijn inbreng was daar ook beperkt.
Achteraf kijk je een koe in de kont.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
Vorig jaar zei ik al dat ze ono moesten verkopen en dan kan je vayrinen kopen en hou je nog geld over ook. Helaas zijn ze daar nu te laat mee. Achteraf had ik zeker gelijk aangezien ono dit jaar zoals altijd een handvol wedstrijden heeft meegedaan en zijn inbreng was daar ook beperkt.
Och, ik geloof nog steeds dat er veel talent in zit. Het is meer dat het er niet uitkomt, mede door zijn (gebrek aan) mentaliteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef DrDentz het volgende:
mooie aankoop, Lazovic
Zoals de elleboog met heerenveen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef DivineJester het volgende:
Wat een sukkel, als je dan toch passie, werklust en strijd wilt tonen, doe dat dan eens tijdens een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |