Wat zou jij doen dan als je bijvoorbeeld bij De Graafschap voetbalt en naar Anderlecht kunt. Dat niveau-verschil is vergelijkbaar met het niveau-verschil tussen Feyenoord en Valencia.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Cart_man het volgende:
Valt me tegen hoe Kalou openlijk zit te flirten met Valencia.
Geen paspoort voor hem. Rot maar op naar Spanje.
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef Sloggi het volgende:
Daar zal wel niet veel soeps tussen zitten
Denk je dat iemand die hier kentquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.
Niemand die PD kijkt? Bovendien zitten er internationals tussen en Salva was ooit topscorer in de PD....quote:
Salva, Canobbio, Garrido en Juanlu zouden zo bij Feyenoord in de basis mee kunnen draaien. Alleen lachen zij snoeihard om Feyenoord.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verhuurd zijn o.a. Pablo Redondo (Albacete), Jorge López, Gonzalo de los Santos (Mallorca), Libero Parri (Santander), Salva (Atlético Madrid), Javier Garrido (Saint-Étienne), Nestor Canobbio (Celta) en Diego Alonso (ergens in Uruguay meen ik). In B spelen o.a. Juanlu en Santacruz die dit jaar mochten debuteren.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niemand die PD kijkt? Bovendien zitten er internationals tussen en Salva was ooit topscorer in de PD....
Nou, denk dat je op zich wel gelijk hebt hoor. Maar ik wilde meer informeren. Cultheld kent ze allemaal, zoals je ziet.quote:
Ik heb ze niet allemaal zien voetballen, maar ik ben fan van Valencia en heb met name Canobbio en Salva erg vaak zien spelen. Vooral de komst van Salva naar Feyenoord is een utopie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, denk dat je op zich wel gelijk hebt hoor. Maar ik wilde meer informeren. Cultheld kent ze allemaal, zoals je ziet.
Oh ja, Feyenoord heeft ook zoveel Europacups en kampioensschalen in ontvangst mogen nemen hèquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal zien voetballen, maar ik ben fan van Valencia en heb met name Canobbio en Salva erg vaak zien spelen. Vooral de komst van Salva naar Feyenoord is een utopie.Dat is vergelijkbaar met Landzaat naar De Graafschap.
Ik heb van elke wedstrijd van Valencia nog een samenvatting gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Nu vind ik het knap dat je die 11 competitieduels met Canobbio bij Valencia dan net gezien hebt vorig jaar, maar met name Salva heeft de laatste jaren erg weinig voor Valencia zelf gevoetbald. Die is de weg al een paar jaar kwijt, dus wellicht is ie wel te porren voor een avontuur in de haven.
Dat is in ieder geval al meer beeldmateriaal dan wat Gullit voor handen heeft wanneer hij weer een aankoop doetquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef Sloggi het volgende:
Op basis van samenvattingen kan je ook echt goed oordelen hè
Dat laatste geloof ik graagquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al meer beeldmateriaal dan wat Gullit voor handen heeft wanneer hij weer een aankoop doet.
Maar het zijn serieus goede spelers voor Feyenoord, alleen verdienen ze een on-Nederlands salaris.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan als je bijvoorbeeld bij Feyenoord voetbalt en naar Graafschap kunt. Dat niveau-verschil is vergelijkbaar met het niveau-verschil tussen Valencia en Barcelona.
Ben al bekend bij Politie Rotterdam-Rijnmond.quote:
Ik ben braaf.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Bananenman het volgende:
Hoe heb je de videobeelden omzeild dan? Want je hebt ongetwijfeld ook wat stukjes steen mijn kant opgetiefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |