Precies. Alleen als de persoon die investeerde dat deed om Feyenoord beter te maken omdat ie van de club houdt zou ik er blij mee zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt nee.
Die Glazer wil gewoon een speeltje hebben, waarmee hij weer miljoenen en misschien wel miljarden kan verdienen. Bij Shell, weet ik niet wat ik ervan moet verwachten.
De nieuwe voorzitter moet Feijenoord niet als speeltuig zien, maar hart voor de club hebben en een bepaalde visie voor ogen hebben. Clubcultuur moet behouden worden, etc. etc.
Die kan ook naar de Premier League, dus die kan je vergeten. Wotte zal wel weer met een of andere Afrikaan of Braziliaan komen die er niets van kan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zo'n verdediger als Alex spreekt me wel aanWij moeten trouwens die Majstorovic per direct halen
Ben jij echt van '88?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:31 schreef Bananenman het volgende:
23 mei opsporing verzocht.
Met véél kakkerlakjes
Nee joh. Ik heb de krakersrellen in de jaren 80 nog meegemaaktquote:
Nogal ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Evenals 2009, lijkt me heel onrealistisch..
Ik had je veel ouder geschat, dus je komt nog best stoer over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb de krakersrellen in de jaren 80 nog meegemaakt![]()
nee, maar het scheelt niet veel
Vak 410 he, kindervakkiequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik had je veel ouder geschat, dus je komt nog best stoer over..
Niet dat ik veel ouder ben, wordt zondag pas 19
Er zijn al 100 jaar plannen om die metro door te trekken naar ridderkerk ofzo. Het wordt alleen elke keer niet gedaan omdat de partijen (zoals ik het iig van ijsselmonde weet) dat ding alleen maar onder de grond willen om dingen als in de alexanderpolder tegen te gaan. Daarnaast zijn er elke keer protesten omdat ze de verloedering willen tegen gaan omdat de verslaafden te makkelijk het gebied via de metro zouden bereiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:23 schreef Erasmusch het volgende:
Net als de Kuyip juist niet met de metro bereikbaar is.
quote:KAAL HOOFD DOET TERUGDENKEN AAN UEFA CUP-WINST
Shinji Ono was op de vrijdagtraining een opvallende verschijning. Na bijna drie jaar afwezigheid keerde het kale hoofd weer terug bij de Japanner. Het riep bij een aantal toeschouwers langs het trainingsveld meteen warme herinneringen op. Eén van de laatste keren dat het grote publiek Ono met kaal hoofd aanschouwde, was tijdens de finale van het UEFA Cup-toernooi in 2002 en de aansluitende huldiging. Het was zijn eerste, en volgens Ono zelf, beste seizoen bij Feyenoord. Wellicht hebben de toenmalige successen hem nu geďnspireerd de tondeuse weer zijn werk te laten doen.
Ik zou gaan solliciteren bij Feyenoord als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
Vorig jaar zei ik al dat ze ono moesten verkopen en dan kan je vayrinen kopen en hou je nog geld over ook. Helaas zijn ze daar nu te laat mee. Achteraf had ik zeker gelijk aangezien ono dit jaar zoals altijd een handvol wedstrijden heeft meegedaan en zijn inbreng was daar ook beperkt.
Achteraf kijk je een koe in de kont.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef yvette1982 het volgende:
Vorig jaar zei ik al dat ze ono moesten verkopen en dan kan je vayrinen kopen en hou je nog geld over ook. Helaas zijn ze daar nu te laat mee. Achteraf had ik zeker gelijk aangezien ono dit jaar zoals altijd een handvol wedstrijden heeft meegedaan en zijn inbreng was daar ook beperkt.
Och, ik geloof nog steeds dat er veel talent in zit. Het is meer dat het er niet uitkomt, mede door zijn (gebrek aan) mentaliteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:30 schreef DrDentz het volgende:
mooie aankoop, Lazovic
Zoals de elleboog met heerenveen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:20 schreef DivineJester het volgende:
Wat een sukkel, als je dan toch passie, werklust en strijd wilt tonen, doe dat dan eens tijdens een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |