Wist niet dat ie in Engeland woont.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerard de Groot toch - woont in Engeland, komt in de weekenden over voor Langs de LIjn.
mp3 loopt....ze staan er nu bijna op !quote:
* Dos37 vind dat een goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hé Popolon, waar zit je eigenlijk ergens in de USA?
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
alweer, k dacht dat we dat nou wel gehad hadden in het verledenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
In sommige gevallen een best goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
Stakquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
Goed plan we komen alleen nog aan ons trekken bij het beach volleybal.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hij kon haar niet bijhoudenquote:
Ik heb dr laten gaan voor jou...quote:
Argh! Nou lijkt mij niet, als je bij mijn cluppie kijkt wil je echt niet dat die dames in korte rokjes en strakke topjes gaan lopen! Laat staan rennen!!quote:
De alltimelijst met Veere!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat moet ik hebben gezien MM?
Dat Human drie keer een assist gaf?
Hee niet zo over Bloemsj he...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Afgewezen dus. Wees blij man, jij verdient beter.
Grand Rapids, Michigan.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Nog iets gewonnen of verspeeld?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Grand Rapids, Michigan.
Net terug uit Las Vegas
quote:
Ah, midden tussen de brownfields, of niet?quote:
jij bent ook altijd zo subtiel hequote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Suijk het volgende:
Goed gedaan sand, dat wordt weer neuken vanavond.
Ik vond het geweldig, vooral omdat alles zo 'fake' is, en dan sta in eens in de woestijn als je er een stuk uit rijdtquote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, midden tussen de brownfields, of niet?
En is Las Vegas nou echt zo plastic? of kun je er ook echt een goeie tijd hebben zonder arm te worden?
* Spideyman gaat in september zijn broertje in Boston bezoeken
Waarschijnlijk zijn ze al bezig joh.quote:
Ze is om ijs...quote:
Oke. Goed dat je er over schrijft trouwens...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de namen veranderd, voor de rest is het 98 procent waar.
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
En Bjoro, welke heb je nu opstaan?
tot zover Bjoro CD afbrandrubriekje...heeft u ook thuis leuke nummers die nodig eens afgebrand moeten worden...stuur ze gerust via MSN naar het bekende hotmailadres !quote:fell in love with a girl..... word ik niet echt rustig van !
no children...beetje iers ofzo...heb nog geen zin om naar de tekst te luisteren !
beetje suf
from me to you....... is wel leuk !
Good friday.....2 stemmig die door elkaar heen zingen.......mwoah mwoah....hoop dat ze de opbrengst van de cd gebruiken om eindelijk zangles te gaan nemen !
Oceanographer´s....... gaat wel, als ik die vaker hoor zou ik die wel leuk kunnen vinden denk ik, maar ben er niet echt van onder de indruk
Old college try.....zit te wachten op de climax...maar die lijkt niet echt te komen (lijkt mijn eigen sexleven wel)
Girl....dacht eerst dat mijn atari nog aanstond...maar voor de rest is het wel een lekker nummertje !
hopeloos verliefdquote:Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nou, zegt ie over de plaat van het jaar van 2004 dat ze op zangles moeten. Jij bent echt hopeloos!
GCnog niet, wel overheen gevolgen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
Popo, hoe vond je na die nepstad de GC?
Lekkere 2005 albums:quote:Op maandag 9 mei 2005 20:11 schreef Bjoro het volgende:
tot zover Bjoro CD afbrandrubriekje...heeft u ook thuis leuke nummers die nodig eens afgebrand moeten worden...stuur ze gerust via MSN naar het bekende hotmailadres !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |