Wist niet dat ie in Engeland woont.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerard de Groot toch - woont in Engeland, komt in de weekenden over voor Langs de LIjn.
mp3 loopt....ze staan er nu bijna op !quote:
* Dos37 vind dat een goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hé Popolon, waar zit je eigenlijk ergens in de USA?
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
alweer, k dacht dat we dat nou wel gehad hadden in het verledenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
In sommige gevallen een best goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
Stakquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
Goed plan we komen alleen nog aan ons trekken bij het beach volleybal.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hé Popolon, waar zit je eigenlijk ergens in de USA?
Hij kon haar niet bijhoudenquote:
Ik heb dr laten gaan voor jou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |