Oke. Goed dat je er over schrijft trouwens...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de namen veranderd, voor de rest is het 98 procent waar.
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
En Bjoro, welke heb je nu opstaan?
tot zover Bjoro CD afbrandrubriekje...heeft u ook thuis leuke nummers die nodig eens afgebrand moeten worden...stuur ze gerust via MSN naar het bekende hotmailadres !quote:fell in love with a girl..... word ik niet echt rustig van !
no children...beetje iers ofzo...heb nog geen zin om naar de tekst te luisteren !
beetje suf
from me to you....... is wel leuk !
Good friday.....2 stemmig die door elkaar heen zingen.......mwoah mwoah....hoop dat ze de opbrengst van de cd gebruiken om eindelijk zangles te gaan nemen !
Oceanographer´s....... gaat wel, als ik die vaker hoor zou ik die wel leuk kunnen vinden denk ik, maar ben er niet echt van onder de indruk
Old college try.....zit te wachten op de climax...maar die lijkt niet echt te komen (lijkt mijn eigen sexleven wel)
Girl....dacht eerst dat mijn atari nog aanstond...maar voor de rest is het wel een lekker nummertje !
hopeloos verliefdquote:Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nou, zegt ie over de plaat van het jaar van 2004 dat ze op zangles moeten. Jij bent echt hopeloos!
GCnog niet, wel overheen gevolgen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
Popo, hoe vond je na die nepstad de GC?
Lekkere 2005 albums:quote:Op maandag 9 mei 2005 20:11 schreef Bjoro het volgende:
tot zover Bjoro CD afbrandrubriekje...heeft u ook thuis leuke nummers die nodig eens afgebrand moeten worden...stuur ze gerust via MSN naar het bekende hotmailadres !
Red Rock is inderdaad ook mooi.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
GC volgend jaar, twee weken door de VS trekken met een 'grote auto' .
Was nu iets te ver, 5 uur rijden. Wel naar Red Rock (of zoiets) geweest, ietsie kleiner maar wel geweldig.
Dat geloof ik best jaquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
GCnog niet, wel overheen gevolgen.
GC volgend jaar, twee weken door de VS trekken met een 'grote auto' .
Was nu iets te ver, 5 uur rijden. Wel naar Red Rock (of zoiets) geweest, ietsie kleiner maar wel geweldig.
En die nepstad is super met wat drank in je donder
M'n vriendin vrouwquote:Op maandag 9 mei 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Red Rock is inderdaad ook mooi.
Volgend jaar moet je gewoon een rondje GC, Bryce Canyon en Yosemite maken, heb je gelijk ongeveer alle hoogtepunten gezien van de west-coast.
Laat in de kantinequote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef just me het volgende:
Mmmm nog steeds niet weg
De 1e wedstrijd in de nacompetitie zou om 17.00 uur beginnen maar ik krijg net een telefoontje dat Quick akkoord gaat dat er om 18.00 uur gespeeld gaat worden.
Even wat regelen dus
Damn, mis ik de huldiging van PSVquote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Popolon je hebt de PSVer Gomes gemist die Boeren schreeuwde bij de huldiging. Was echt hilarisch.
Ja was hilarisch samen met Alex. Kan het niet na vertellen maar het is net Ernie en Bert.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn, mis ik de huldiging van PSV
Gomes is wel lief
Ja een leuk duoquote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was hilarisch samen met Alex. Kan het niet na vertellen maar het is net Ernie en Bert.
Zo.. iedereen is op de hoogte en nu toch maar heel snel wat golfballetjes slaanquote:
Dat was wel leuk jaquote:Op maandag 9 mei 2005 20:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja een leuk duo
gisteren ook hij had aan farfan verteld dat ie aanvoerder was
toen Rinus Michels was overleden
hmm dan bij bernardquote:Op maandag 9 mei 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja
Maar dat was niet bij Rinus MIchels, maar bij Prins Bernhard of Prinses/Koningin Juliana.
Of is toch Michels, zie VI.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hmm dan bij bernard
met juliana speelde alex er nog niet
Ja precies en het was grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of is toch Michels, zie VI.
Ik dacht het al vrij vroeg in het seizoen was. Michels was tegen TOP ergens in Maart.
Maar ja het maakt eigenlijk niet uit bij wie, het is gewoon een keer gebeurd?
Doe er maar 1 over Gomesquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat offline, VI kijken en denken over een tweede column, want die moet ik nog gaan schrijven. Majstorovic, Stam of wellicht zelfs iets heel anders!
*proest*quote:
Majstorovicquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Hopeloos qua muzieksmaak.
* methodmich gaat offline, VI kijken en denken over een tweede column, want die moet ik nog gaan schrijven. Majstorovic, Stam of wellicht zelfs iets heel anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |