* Dos37 vind dat een goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hé Popolon, waar zit je eigenlijk ergens in de USA?
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
alweer, k dacht dat we dat nou wel gehad hadden in het verledenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
In sommige gevallen een best goed ideequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman ziet op tv net een plan om vrouwen in het vrouwenvoetbal met korte rokjes en strakke truitjes te laten voetballen
Stakquote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Begrijp ik nu dat Sand zijn pipo in Blumchen steekt??? Het moet niet ranziger worden
Goed plan we komen alleen nog aan ons trekken bij het beach volleybal.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Hij kon haar niet bijhoudenquote:
Ik heb dr laten gaan voor jou...quote:
Argh! Nou lijkt mij niet, als je bij mijn cluppie kijkt wil je echt niet dat die dames in korte rokjes en strakke topjes gaan lopen! Laat staan rennen!!quote:
De alltimelijst met Veere!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat moet ik hebben gezien MM?
Dat Human drie keer een assist gaf?
Hee niet zo over Bloemsj he...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Afgewezen dus. Wees blij man, jij verdient beter.
Grand Rapids, Michigan.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Spideyman het volgende:
Nog iets gewonnen of verspeeld?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Grand Rapids, Michigan.
Net terug uit Las Vegas
quote:
Ah, midden tussen de brownfields, of niet?quote:
jij bent ook altijd zo subtiel hequote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Suijk het volgende:
Goed gedaan sand, dat wordt weer neuken vanavond.
Ik vond het geweldig, vooral omdat alles zo 'fake' is, en dan sta in eens in de woestijn als je er een stuk uit rijdtquote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, midden tussen de brownfields, of niet?
En is Las Vegas nou echt zo plastic? of kun je er ook echt een goeie tijd hebben zonder arm te worden?
* Spideyman gaat in september zijn broertje in Boston bezoeken
Waarschijnlijk zijn ze al bezig joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |