Red Rock is inderdaad ook mooi.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
GC volgend jaar, twee weken door de VS trekken met een 'grote auto' .
Was nu iets te ver, 5 uur rijden. Wel naar Red Rock (of zoiets) geweest, ietsie kleiner maar wel geweldig.
Dat geloof ik best jaquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
GCnog niet, wel overheen gevolgen.
GC volgend jaar, twee weken door de VS trekken met een 'grote auto' .
Was nu iets te ver, 5 uur rijden. Wel naar Red Rock (of zoiets) geweest, ietsie kleiner maar wel geweldig.
En die nepstad is super met wat drank in je donder
M'n vriendin vrouwquote:Op maandag 9 mei 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Red Rock is inderdaad ook mooi.
Volgend jaar moet je gewoon een rondje GC, Bryce Canyon en Yosemite maken, heb je gelijk ongeveer alle hoogtepunten gezien van de west-coast.
Laat in de kantinequote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef just me het volgende:
Mmmm nog steeds niet weg
De 1e wedstrijd in de nacompetitie zou om 17.00 uur beginnen maar ik krijg net een telefoontje dat Quick akkoord gaat dat er om 18.00 uur gespeeld gaat worden.
Even wat regelen dus
Damn, mis ik de huldiging van PSVquote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Popolon je hebt de PSVer Gomes gemist die Boeren schreeuwde bij de huldiging. Was echt hilarisch.
Ja was hilarisch samen met Alex. Kan het niet na vertellen maar het is net Ernie en Bert.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn, mis ik de huldiging van PSV
Gomes is wel lief
Ja een leuk duoquote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was hilarisch samen met Alex. Kan het niet na vertellen maar het is net Ernie en Bert.
Zo.. iedereen is op de hoogte en nu toch maar heel snel wat golfballetjes slaanquote:
Dat was wel leuk jaquote:Op maandag 9 mei 2005 20:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja een leuk duo
gisteren ook hij had aan farfan verteld dat ie aanvoerder was
toen Rinus Michels was overleden
hmm dan bij bernardquote:Op maandag 9 mei 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja
Maar dat was niet bij Rinus MIchels, maar bij Prins Bernhard of Prinses/Koningin Juliana.
Of is toch Michels, zie VI.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hmm dan bij bernard
met juliana speelde alex er nog niet
Ja precies en het was grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of is toch Michels, zie VI.
Ik dacht het al vrij vroeg in het seizoen was. Michels was tegen TOP ergens in Maart.
Maar ja het maakt eigenlijk niet uit bij wie, het is gewoon een keer gebeurd?
Doe er maar 1 over Gomesquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat offline, VI kijken en denken over een tweede column, want die moet ik nog gaan schrijven. Majstorovic, Stam of wellicht zelfs iets heel anders!
*proest*quote:
Majstorovicquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Hopeloos qua muzieksmaak.
* methodmich gaat offline, VI kijken en denken over een tweede column, want die moet ik nog gaan schrijven. Majstorovic, Stam of wellicht zelfs iets heel anders!
Dus het zijn nu nog maar 25.999 ongewenste vreemdelingen waar we voor in aktie hoeven te komen?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen, m'n verblijfsvergunning lijkt toch goed te komen.
duim voor me. Kusjes![]()
Misschien heeft die wel nacht dienstquote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang slaapt tong wel niet? Rond 22.30 op bed en zo rond half 4 komt 'ie binnen met 'Goedemorgen'...
over 10 minuten is hij weer terug....zoals gewoonlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang slaapt tong wel niet? Rond 22.30 op bed en zo rond half 4 komt 'ie binnen met 'Goedemorgen'...
Dan heeft 'ie weer shag gehaald bij de benzinepomp.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over 10 minuten is hij weer terug....zoals gewoonlijk
Hulde voor ons konijntje dan !quote:
Proost ook meequote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
*Proost, op vraag nummer 20 al van mij dit seizoen!
Cheers!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
OMFGquote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
Was deze al voorbij gekomen???
[afbeelding]
Ben te lui om alles door te lezen...
goed bezig dus !quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
slaap lekker dan maar !quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
Was deze al voorbij gekomen???
[[url=http://img259.echo.cx/img259/3367/kalou014yd.jpg]afbeelding][/url]
Ben te lui om alles door te lezen...
De Havenloodsquote:
nee, een bekende van mij heeft een deel van zn schuurtje ongebouwd tot dartcafétje, ziet er super uti, 2 borden hangen dr en klein barretje dr inquote:Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dart alleen maar rond de jaarwisseling als de grote toernooien aan de gang zijn, de IDL boeit me niet zo. Dart je competitie Eend?
romantiek ten top dus.....het bestaat nogquote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Dylan Dog het volgende:
De GC is waanzinnig popo: mooiste wat ik ooit gezien heb!
Plus naastgetekende heeft er bij zonsondergang mevrouw Dog ten huwelijk gevraagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |