haha één van de redenen dat ik ska ook nooit zo trek !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef _Etter_ het volgende:
The specials klinken wel goed, een beetje serieuze ska. Zijn er nog meer bands als dit? Vind de meeste ska altijd zo vrolijk en een beetje duisterder geluid vind ik meestal leuker bij muziek.
Ik ben mijn Ska-obsessie met The Specials begonnen zelfsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef _Etter_ het volgende:
The specials klinken wel goed, een beetje serieuze ska. Zijn er nog meer bands als dit? Vind de meeste ska altijd zo vrolijk en een beetje duisterder geluid vind ik meestal leuker bij muziek.
Thanks! En we worden steeds beter!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:58 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb wat demo's beluisterd, het klinkt goed..
We hadden nog geen centraal ska topic.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:18 schreef Insomaniac het volgende:
Arcee..
En waarom moest mn TT perse aangepast worden?.
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:25 schreef Tranceptor het volgende:
Echte feestmuziek voor zomerse dagen als deze.
Voor ik vanmiddag ging fietsen heb ik 3 gieg van mijn 5 gieg mp3-speler volgeplempt met ska en gerelateerde muziek.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]ben ik het helemaal mee eens. Mijn Ska en Punk mp3's zijn met dit weer favo
Goed bezig. Ik heb hetzelfde gedaan toen ik vanmiddag in de trein staptequote:Op zondag 19 juni 2005 19:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor ik vanmiddag ging fietsen heb ik 3 gieg van mijn 5 gieg mp3-speler volgeplempt met ska en gerelateerde muziek.![]()
Ik werd een aantal keren vreemd aangekeken toen ik zat mee te skanken op mijn fietsje...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:09 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb hetzelfde gedaan toen ik vanmiddag in de trein stapte
Hehe dat ken ik ja, ik was op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden een paar weken geleden en er was een skabandje dat die avond afsloot en ik een kameraad en zijn vriendin dansen en zingen (voor zover dat laatste ging) en er stonden een paar mensen ons heel raar aan te kijken. En ik moet toegeven dat ik vandaag ook aan het zingen was toen ik de trein uitstaptequote:Op zondag 19 juni 2005 19:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik werd een aantal keren vreemd aangekeken toen ik zat mee te skanken op mijn fietsje...![]()
![]()
Ik was aan het zingen onder het fietsen en het was nogal druk op de wegen met fietsers. Zo mooi kan ik ook niet zingen, maar goed dat moet dan maar even die paar dagen in het jaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:27 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hehe dat ken ik ja, ik was op het bevrijdingsfestival in Leeuwarden een paar weken geleden en er was een skabandje dat die avond afsloot en ik een kameraad en zijn vriendin dansen en zingen (voor zover dat laatste ging) en er stonden een paar mensen ons heel raar aan te kijken. En ik moet toegeven dat ik vandaag ook aan het zingen was toen ik de trein uitstapte![]()
BER!!! Hoort tenslotte bij Skaquote:Op zondag 19 juni 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was aan het zingen onder het fietsen en het was nogal druk op de wegen met fietsers. Zo mooi kan ik ook niet zingen, maar goed dat moet dan maar even die paar dagen in het jaar.
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hadden nog geen centraal ska topic.
Sorry, ik snap nog steeds niet waarom de TT veranderd moest worden.quote:Het idee erachter is dat het zo een mooie reeks kan worden zoals dat ook bij onze Metal, stoner, Jazz en andere topics het geval is. Als je de topictitel niet goed vind dan wil ik 'm wel terugzetten naar de oude, np.
Ik denk dat er op Fok! genoeg mensen rondlopen die The Pogues kennen. Geweldige band, maar niet echt ska, meer folkpunkquote:Op zondag 19 juni 2005 18:58 schreef Brilaap het volgende:
Kent iemand The Pogues?
The Pogues zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 18:58 schreef Brilaap het volgende:
Kent iemand The Pogues?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee vindt ska ge-wel-dig!
Goed topic, Inso.
Wat onbekendere favo's, mét fragmentjes:
Mark Foggo - Ska in a Bar
Jammah Tammah - De Parade
Rollings - City Acres
Milk2Sugars - Shining Without You
Rollings - Action
Laurel Aitken - Sally Brown
Hepcat - Pharaoh's Dreams
Toasters - Skaternity
Mark Foggo - Hasjies uit Amsterdam
ah, vandaarquote:Op zondag 19 juni 2005 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik, voor ik deze opende had ik het ff in jullie feedbacktopic gepolst.
[..]
Hmm ja je hebt gelijk. Maar het feit dat ik mij vergistequote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat er op Fok! genoeg mensen rondlopen die The Pogues kennen. Geweldige band, maar niet echt ska, meer folkpunk
Hee dit lijkt me een hele leuke cd. Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
* Berkery luistert nu naar
[afbeelding]
Een leuke verzamelaar met oude ska en heel oude ska, Madness, The Specials, The Beat, Tony Tribe, Prince Buster, The Skatalites enzo
Uhm, deze heb ik enige tijd geleden uit een nieuwsgroep gedownd, ter evaluatie uiteraard.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dit lijkt me een hele leuke cd. Waar heb je die gekocht?
Dit soort vraagjes mag je hier niet stellen en al helemaal geen antwoord op geven.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
----
Skanken op de fiets wordt het helemaal deze zomer!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik werd een aantal keren vreemd aangekeken toen ik zat mee te skanken op mijn fietsje...![]()
![]()
Okay, wist ik niet.... en het was niet met kwade opzet. Ik wilde luisteren en dan kopen. En via Allmusic is hij niet meer te bestellen. Dus als iemand mij kan vertellen waar ik hem kan kopen.... (dat mag toch wel?) Bij de Plato hebben ze hem in ieder geval niet....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit soort vraagjes mag je hier niet stellen en al helemaal geen antwoord op geven.
Niet meer doen dus.
Gisteren nog even lekker hard gedraaid in de auto!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:50 schreef Brilaap het volgende:
Bad Manners - Bonanza ska !!!!!!!!!!!!!!!!!Hele Bad Manner is puik
Die luister ik nu!!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren nog even lekker hard gedraaid in de auto!
Return of the Ugly!
"onbekendere", beter lezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
![]()
![]()
Mark Foggo, Jammah Tammah, Laurel Aitken, Hepcat en The Toasters onbekend
![]()
![]()
![]()
Grapjas
Ik weet overigens niet of hier zomaar MP3's gepost mogen wordenMaar dat terzijde...
damm, kom al 15 jaar ieder jaar op waterpop, ga een keer op vakantie komt er een leuke bandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef Mutsaers_78 het volgende:
Voor de liefhebbers (en wie van muziek houdt, houdt van ska): The Slackers staat zaterdag 13 augustus op Waterpop! Gratis!
Heerlijke relaxte dansbare ska
www.theslackers.com
Eik heet hij gewoon Webcam Girl. Maar lekker idd. Alhoewel vrienden van me zeggen dat ze het drie keer niks vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een beetje heel erg jammer van de tekst, maar ik ben dolblij met 'Webcamgirl.com'. Gewoon zo af en toe ineens een ska-nummertje dat voorbij komt op de radio. Maakt m'n hele dag weer goed!
Alleen dan wel weer jammer dat ze niet verder gaan in die richting. Maar heej, meer ruimte voor Ska-piche!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef Brighteyes het volgende:Enige juiste antwoord daarop.
De tekst is supersuf enzo, maar het maakt mij iig erg blij als ik de eerste noten hoor. Hij is ook gewoon zo lekker opgebouwd als echt ska-nummer.
Neuh, hij heet Shame And Scandal trouwens. Ja die hebbben ze vaak gemaakt maar hij dus weer opnieuw uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zeker heel erg als ik zeg dat ik die niet ken?
Ik kom kijkenquote:Btw, we staan als het goed is volgend jaar op het DutchSka Festival in de Melkweg. Februari 2006, het duurt nog wel even, maar wel erg gaaf. Ik kon dit jaar helaas niet gaan, maar de line-up was erg goed. En als het dus door gaat staan wij daar volgend jaar zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |