quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
toetsenist van de palookas woont bij mij in de flat
moet zeggen dat ik ze beroerd vind, vooral de zanger... maargoed
doe mij maar taphareejl! goese band... zijn echt fijnnnnn
Yes! First wave heerscht!quote:
* Arcee vindt ska ge-wel-dig!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is Ska voor jou en wat zijn jouw lievelingsbands/nummers/opteredens?
Niet dat ik TS ben, maar ska is ska en geen raggae.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Beathoven het volgende:
Ik zie in dit topic b.t.w. wel de basis voor een mooi centraal Ska, Raggae en Dub topic. Wat vind de TS daar van?
het is toch wel gerelateerd aan elkaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet dat ik TS ben, maar ska is ska en geen raggae.
Het forum is groot genoeg voor aparte topics, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:06 schreef Beathoven het volgende:
het is toch wel gerelateerd aan elkaar?
Bij welke band speel je?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren avond zo'n onwijs bruut, vet, supergaaf nieuw nummer gemaak!3 uur sleutelen en hij staat!
De ska van mr. bungle vind ik ook leukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:58 schreef Bosbeetle het volgende:
ik denk dan aan Boo! maar dat is geen echte ska geloof ik !
ik baalde flink toen van die band, niet dat het nummer slecht was maar dat de drummer uit mindrot (doom metal) was gestapt om bij hun te spelen! (en die vent kan drummen!)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Rnej het volgende:
als je ska zegt denk ik eigenlijk meteen aan save ferris
support your local ska band - s y l s b
en dus 2x geklikt en fok klaagde niet, mijn excuses
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en wat doe je in de band?
Dacht dat de Stranglers wat meer in de New Wave - Punk hoek zaten, The Specials behoren iig tot de ska bandsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:58 schreef _Etter_ het volgende:
Ben door dit forum maar is aan het zoeken gegaan, nu aan downloaden: the specials en the stranglers ook al weet ik niet zeker of die laatste eigenlijk ska is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |