Heequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb nog niemand de verzamelaar die A Jamaican Story - Trojan - Ska Revival Box Set heet. Echt een aanrader als je dan toch van Ska houdt.
Vind ik dan
Ik heb even zitten kijken op Bol.com.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb nog niemand de verzamelaar die A Jamaican Story - Trojan - Ska Revival Box Set heet. Echt een aanrader als je dan toch van Ska houdt.
Vind ik dan
Jahoor, van Mark Foggo zijn gewoon cd's te krijgen. Mijn zus heeft er volgens mij 2. Op zijn site staan er 8.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef rotterdamse het volgende:
Hè...Mark Foggo. Eindelijk mensen die hem kennen. Ik wist niet dat die man nog muziek maakte. (hoe oud zal hij nu dan zijn?) Ik heb hier nog een lp van Mark Foggo en the secret meeting. Probeer al jaren om hem op cd te vinden, maar volgens mij bestaat hij niet. Als ik abuis ben dan hoor ik het graag.
Komt ze eens een keer in de buurt spelen, ben ik er zelf niet. (Ik ben dan naar een muziekfestival waar Mark Foggo optreedtquote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en als we het dan toch over Ska hebben en linkjes en dingen plaatsen...
Mochten jullie benieuwd zijn naar een modje on stage...
Zaterdag 28 Mei 2005 P60 - Stadsplein 100a - Amstelveen
Samen met de J-Stars
Als voorprogramma van Rude & Visser
Hè leuk, thanks voor de link. En ja mijn lp staat ertussen. (speeding my life away) Helaas staat hij er alleen als vinyl vermeld en ik wil hem zo graag op cd hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor, van Mark Foggo zijn gewoon cd's te krijgen. Mijn zus heeft er volgens mij 2. Op zijn site staan er 8.
Dan maar een maandje rood staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb nu ook zoiets van hebbuh!!!!!!!!!!!!
Hoop dattie weer wat energieker is tegen de tijd dat hij bij ons op het festival komt optreden (augustus). Vond hem vorig jaar supergaaf (Sjwaampop in Swalmen) met name door dat enorm actieve gedoe op het podium en daarom nu gevraagd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was leuk gisteren, bij Mark Foggo's Skasters. Alleen vond ik ze voor hun doen vrij rustig. Ze speelden niet in het tempo dat ik gewend ben, ik vond het allemaal wat langzaam. En hij sloofde zich ook een stuk minder uit dan voorheen.
Jammer, dat was toch wel 1 van de dingen waar je voor gaat. Maar verder blijft het leuke muziek, en dansen met een vol glas bier is zonde van het bier dat 30 seconden later over je mouw verspreid is.
balen idd.... helaas kan ik 7 juli niet....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg net ook de tip, ging kijken... uitverkocht...
Balen! Maar zat er wel in natuurlijk.
Nog een tipje dan: 7 Juli, Skatalites, ook in de Melkweg!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
toetsenist van de palookas woont bij mij in de flat
moet zeggen dat ik ze beroerd vind, vooral de zanger... maargoed
doe mij maar taphareejl! goese band... zijn echt fijnnnnn
Yes! First wave heerscht!quote:
* Arcee vindt ska ge-wel-dig!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is Ska voor jou en wat zijn jouw lievelingsbands/nummers/opteredens?
Niet dat ik TS ben, maar ska is ska en geen raggae.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:53 schreef Beathoven het volgende:
Ik zie in dit topic b.t.w. wel de basis voor een mooi centraal Ska, Raggae en Dub topic. Wat vind de TS daar van?
het is toch wel gerelateerd aan elkaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet dat ik TS ben, maar ska is ska en geen raggae.
Het forum is groot genoeg voor aparte topics, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:06 schreef Beathoven het volgende:
het is toch wel gerelateerd aan elkaar?
Bij welke band speel je?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren avond zo'n onwijs bruut, vet, supergaaf nieuw nummer gemaak!3 uur sleutelen en hij staat!
De ska van mr. bungle vind ik ook leukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:58 schreef Bosbeetle het volgende:
ik denk dan aan Boo! maar dat is geen echte ska geloof ik !
ik baalde flink toen van die band, niet dat het nummer slecht was maar dat de drummer uit mindrot (doom metal) was gestapt om bij hun te spelen! (en die vent kan drummen!)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Rnej het volgende:
als je ska zegt denk ik eigenlijk meteen aan save ferris
support your local ska band - s y l s b
en dus 2x geklikt en fok klaagde niet, mijn excuses
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en wat doe je in de band?
Dacht dat de Stranglers wat meer in de New Wave - Punk hoek zaten, The Specials behoren iig tot de ska bandsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:58 schreef _Etter_ het volgende:
Ben door dit forum maar is aan het zoeken gegaan, nu aan downloaden: the specials en the stranglers ook al weet ik niet zeker of die laatste eigenlijk ska is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |